1955-1991
Trabant.cz
Motiv dne
... diskuzní fórum
přihlášení





Nejste zaregistrovaní? Registrace na Trabant.cz je zdarma a přinese Vám řadu výhod.

 
 

Výpis vlákna

Trabant nemá výkon (44)
lil B.G.
31/3/2010 06:33:59
Jenomže ta vůle je tak ojedinělá věc, že to snad ani není možný... A jestli je labirint a gufero nový.. Jak mi řekli na trabime - v tom bude chyba!! Věř mi, na gufera je ten motor dost háklivej (1. - 2. ročně měním motor jenom kvůli guferům). Já bych se podíval na to gufero, a seřídil bych ten karbec... Nedával jsi tam třeba silikonový gufero?
wintrej Profil uživatele
28/3/2010 12:28:11
čo sa týka toho gufera a labirintu tak tam neni čo pokaziť,je to nove a pretesnené znova to rozoberať nema zmyslel. Po výmene karburatora sa stav zlepšil o 90% tak tým to asi nebude.
H1-1 okrem šroby ladenia behu na prazdno som nič nerobil takže je nastavený priamo od výroby.Skor vidím problém že okolo klapky v karburatore bude už vola a tade si prisava.
lil B.G.
27/3/2010 11:34:43
Hledal bych závadu v tom měněným guferu nebo labirintu... A s tou spotřebou.. To není karburátorem, ale seřízením.. H1-1 bych tam dlouho nenechával. Pokud není naštelovaná přesně na ten motor, může udělat hodně neplechy... A spotřebu 6l/100km není problém dosáhnout se staršími kraburátory... Jde hlavně o seřízení.
wintrej Profil uživatele
27/3/2010 07:52:39
Takže situacia je taká že som ten stary typ karburatora vymenil za H1-1 a trabantik šlape celkom pekne aj ked to prisávanie je tak uplne maličke ešte.Ale chcelo by to fungl nový karburator ale H1-1 pretože henten starý typ mi zožral na 40km 4 litre. katastrofa...
H1-1 ma menši výkon ale za tu spotrebu 6l to určite stojí.
wintrej Profil uživatele
23/3/2010 18:53:01
je nove plus je to na silikone, nedrží to voľnobeh v meste sa s tým neda jazdiť.proste stale prisáva ked pridám plyn v zataži najprv nič a potom trhne a tahá.take oneskorene reakcie a vysoké otačky.
Mikeš Profil uživatele + foto
23/3/2010 17:09:00
A těsnění mezi karburátorem a motorem jsi dal nové?
wintrej Profil uživatele
23/3/2010 12:45:53
chlapi dal som nastaviť predzápal tiež zapalovanie.a vymenil som karburátor za ten najstarši typpredtým bol H1-1 potom pripadne pošlem foto karburatora.Ale mám problém zrejme s prisávaním falošného vzduchu.motor nedrží dobre voľnobeh a po pridaní si drží zvýšené otáčky až potom klesne na volnobežne až zhasne.motor má výkon dobrý. Motor som komplet pretesnil všetko nové tesnenia plus silikon na motory a vymenil som na kľuke gufero a na druhej strane labirint.Neviete v čom môže byť ešte problém? žeby v karburátore niečo už vydraté?okolo klapky? neviem čo s tým už.
Mikeš
23/3/2010 09:30:04
Doporučuji pročistit pořádně nádrž, včetně palivového kohoutu.
Jan David Profil uživatele
20/3/2010 13:39:19
Ahoj všem!
 
Mám úplně stejný problém. Stejný rok výroby, jen tím karburátorem si nejsem jist. Krom toho, po ujetí cca 100 m mi motor začne stagnovat a následně klesat v otáčkách do úplneho zastavení. Působí to, jako by vyčerpal veškerý benzín z plovákové komory. V mém případě stál motor přes 7 let nehnutě, stejně tak i palivo v nádrži. Když jsem ho loni oživoval, neměla ta kávě podobná hmota s benzínem moc společného. Stáhl jsem ji a spolu s ní jsem měl v nádrži i smetí, snad rez či lak z vnitřního prostoru nádrže. Proto mě napadlo, že tyto problémy byly způsobeny právě zanesením karburátoru. Myslíte, že může být chyba v karburatoru, či někde v přívodu paliva? Každopádně mě zajímá, jak dopadl kolega se svým problémem.
wintrej Profil uživatele
7/3/2010 20:29:41
Dobre skusim to ale aj tak zajtra ešt eskusim kupiť dve nove indučky lebo mám pocit že idem občas na jeden valec. Dám vedieť ako to dopadlo.
Mikeš Profil uživatele + foto
28/2/2010 16:32:53
K tomu staršímu karburátoru, doporučoval bych ten, který má velký vystouplý šroub na nastavování směsi. Šroubek úplně vytoč a pak ho zašroubuj o 3,5-4 otáčky na závitu od vrchu. Tak by měla být dobrá směs a i spotřeba.
wintrej Profil uživatele
26/2/2010 22:25:22
Dakujem ten navod mám ale neni tam popisane ako sa ma nataviť zmiešanie takže aj tak som v mrtvom bode. Uvidime skusim prehodiť stary typ karbecu ale ten žere 9l bohužial.
Mikeš Profil uživatele + foto
26/2/2010 12:27:42
TO EIDAM Díky za link, v dokumentu jsou užitečné informace.
Eidam
25/2/2010 22:59:33
Karburátor H1-1 je opravdu složitý na seřízení. Nejlepší je jeho výměna za nějaký starší typ, který se lepé seřizuje.
Návod k h1-1 je tu: [URL]
Přeji mnoho zdaru:)
hertz1
25/2/2010 19:55:18
Ahoj,
někde na trabantím fóru jsem viděl kompletní návod na seřízení tohoto karburátoru. Zkus hledat, určitě to najdeš. Já se po něm taky mrknu, mám dojem, že jsem si ho i někam uložil. Jenže kam? :-) Už toho mám tolik, že se v tom začínám ztrácet!
Mikeš Profil uživatele + foto
24/2/2010 08:58:39
Karburátor H1-1 se seřizuje na nějakém speciálním přístroji. Sám jsem ho zkoušel seřizovat, ale marně. Zkus si sehnat starší typ karburátoru, ten se dobře seřizuje a auto je s ním i docela svižné.
wintrej Profil uživatele
22/2/2010 20:00:42
Je to ten 28 H1-1 ale neviem v čom može byť problém ked som ho vyčistil akurat neviem ako ma byť nastavený zmiešavací šrob.
Mikeš Profil uživatele + foto
22/2/2010 17:59:01
Začal bych karburátorem. Podle toho co píšeš myslím že je příčina v něm. Jaký je to typ?
wintrej Profil uživatele
13/2/2010 19:57:20
Karburator,zapalovanie.
Ahojte mám problém s trabikom je to rok 1987 ma to už ten novši karburator asi dvojkomorovy. Gufera na kluke su vymenene motor pretesnený,karburator vyčistený nove sviečky a sviečkove káble.Indukčna cievka mi jedna odišla dal som druhu takže jedna je povodna ešte. Iskru to hadže na oboch sviečkach pri štartovani a opreti o kostru.
Neviete nahodou ako ma byť nastaveny na karburatore ten horný šrob pre vzduch? Taky šrob veľkeho priemeru.Dalej ked natočím motor pridám plyn ako kedy sa najskor pridusil a potom vystreli do otačok vyššich a pritom som mu už medzitým ubral plynu proste oneskorene reakcie prejavuje sa to ako keby ostaval vysieť plyn ale nevysí.Pri jazde na 3 ku pri zrychlovani zo 40km/h na 60km/h okolo 50km/h stratca vykon a šklbe motorom proste je tam citiť že ten výkon klesá. Výfuk je nový. Myslíte že to može robiť ta indukčna cievka povodná? Alebo žeby zapalovanie?
S tým zapalovaním neviem ako sa to nastavuje da sa to nejako jednoducho opisať ako na to?
Za odpovede vopred dakujem.
předchozí předchozí  1 | 2  další na konec

Odepsat na: Trabant nemá výkon

Text: Kdo jsi:  E-mail: 
Vlákno:
 
Příloha:       

Pro zvýraznění částí textu můžete používat dvě HTML značky: <b>tučně</b>, <i>kurzívou</i>.
Pozor! NEZAPOMEŇTE uvést v ukončovací značce lomítko (/), jinak můžete ztučnit nebo zkurzívnit celý text na stránce.

Odkazy na jiné stránky pište jako http://www.neco.cz/stranka.html. Odkaz se nahradí textem zástupným textem [URL], který bude po kliknutí směřovat jako aktivní link na požadovanou adresu.

Příspěvek neprochází korekturou, ale putuje ihned na stránky. K příspěvku lze přiložit jakýkoliv soubor do velikosti 1 MB. Tento soubor si bude pak moci každý stáhnout odkazem jednoduše přímo z diskuzního fóra. Kolonka e-mail není povinná.

© 2020 Trabant.cz  •  Všechna práva vyhrazena. Chcete-li něco veřejně použít, raději se nás zeptejte, rádi pomůžeme.  •  info@trabant.cz TOPlist