1955-1991
Trabant.cz
Motiv dne
... diskuzní fórum
přihlášení





Nejste zaregistrovaní? Registrace na Trabant.cz je zdarma a přinese Vám řadu výhod.

 
 

Výpis vlákna

seřadit vzestupně/sestupně
Trabant nemá výkon (44)
jozef
1/4/2017 23:14:37
zdravim vsetkych neviem ci je toto vlakno este funkcne ale skusim to mam doma traktorik a motor z trabosa na jesen isiel este dobre ale semtam vinechaval valec jeden mam to prerobene na 12v a potrebujemnejake indukcky ale neviem ake presne a dalsia vec po zime motor strajkuje stal vonku v garazi ale teplota tam bola nizka neviem ci to moze mat vplyv motor nastartujem na sytic ale po vypnuti sytica motor zacne dochnut po zohriati drzi semtam ale nesmiem uplne sytic zamacknut ale ked je motor v zabere tak za dusi karburator som vycistil ale nemam ani sajnu co sa tam da nastavit je tam akurat na komore do motora taka ako keby ihla na srobu ak by mi niekto vedel nejaku radu tak poprosim tomasik20081@gmail.com dakujem velmi
habr Profil uživatele
24/5/2010 00:25:08
To Wintrej: Pokud to bude v mých silách, rád ti vypomůžu.
wintrej Profil uživatele
23/5/2010 21:13:04
habr: dobre ja si spišem všetko čo chcem a potom napišem na mail, ale za dva tyždne.
habr Profil uživatele
22/5/2010 00:08:04
Lanko plynu stojí od 65,-Kč DDR a můžeš si možná i vybrat šedé nebo černé - bez záruky, to bych zjistil až to bude aktuální. Manžety kloubů mám také, DDR, cena je od 75,- kus. Dej vědět na mail až to budeš potřebovat.
wintrej Profil uživatele
21/5/2010 21:27:46
Lil BG :som ho prečistil a namazal ale je prehnuté a pricvaknuté tak bude lepšie dať úplne nové nech to ide lahučko teraz tam mam dve silne pružiny a plyn ide dosť ťažko stláčať.
wintrej Profil uživatele
21/5/2010 21:26:36
Habr: ja som nevedel že je lanko zlé vtedy to som zistil až po montáži toho bakelitu.Nevadí ved časom to doriešime nejako a dohodneme sa.čo stojí to lanko?a máš aj manžety homokinet klbov?
lil B.G.
20/5/2010 06:37:52
Lanka jdou často "zrenovovat" pročištěním tech. benzínem a prolitím nějakým řídkým mazadlem :)
habr Profil uživatele
20/5/2010 01:05:31
To nemůžeš napsat hned rovnou co vše potřebuješ? To se ví, že lanko bych ti prodal taky. Mohl jsem ti to poslat s těmi těsněními.
Jinak jsem rád, že ti moje rada (12.4.2010) pomohla a že jsem měl pravdu. Pokud to lanko neseženeš, tak to nějak vyřešíme.
wintrej Profil uživatele
18/5/2010 17:32:32
chlapi po výmene karburatora za nejaký starši typ a zrovnani dosadacej plochy karbeca,namontovaní bakelitoveho medzikusu a dvoch klingeritových tesnení ten trabik ide ako guľa. Spotrebu som meral vyšla mi 6,6l na 100km a to som tahal vozík.
Takže pohoda ešte som musel dať silnejšiu pružinu na vracanie plynového lanka.
Nemáte niekto fungl nové plynové lanká na predaj? kytka neodpisuje.
wintrej Profil uživatele
2/5/2010 14:06:12
Platba bude jednoduchá napíšem ti všetko do maila tvojho. Pre ostatných zo slovenska tak sa dá poslať dobierka na poštu Starý Hrozenkov stači tam uviest svoje meno a na krabicu napisať poste restante a zavolate si na poštu či už to tam maju a stačí si prisť preto osobne a uhradiť dobierku.
habr Profil uživatele
30/4/2010 02:13:38
Můj mail: m.hanus zavináč volny.cz Napiš jaké těsnění potřebuješ. Nejsem sice prodejna, ale pokud to bude možné, vyhovím. Jen si uvědom, že zásilka na Slovensko bude asi dražší než samotné těsnění, také platba pro tebe nebude jednoduchá.
wintrej Profil uživatele
28/4/2010 20:19:49
habr: kde nájdem tvoj mail? chcel by som si objednať od teba tie tesnenia lebo Kytka neodpisuje. napíš mi maila na teba dik.
wintrej Profil uživatele
20/4/2010 22:20:47
lilBG: ja som to tam nasadil dotiahol ale viac som do toho nečumel možne je asi že to nemá ani dotyk bez toho bakelitu že? A tade to prisáva.
wintrej Profil uživatele
20/4/2010 22:19:26
Ďakujem za rady skúsil dom napísať Kytkovi či nemá cestu cez Trenčin ako minule keby som neuspel napíšem ti na mail a dohodneme sa.Snad to tie vysoké otáčky vyrieši.
habr Profil uživatele
12/4/2010 02:12:34
Starší provedení s delšími svorníky na přírubě mělo klingerit 1mm-bakelit cca 5mm-klingerit 1mm. Nové provedení s kratšími svorníky má klingerit 1mm- klingerit cca 2,3mm - klingerit 1mm. Vše se dává buď na sucho, nebo maximálně na olej (vložit do oleje a nechat nasáknout) nebo vazelínu. Žádný silikon a už vůbec ne tmel na lepení motorů (dříve Hermetik). Silný klingerit je nutný proto, aby působil jako tepelný izolant. Pokud na karbecu není, benzín má vysokou teplotu a pění (vaří) a má jinou schopnost tvorby spalovací směsi. Na dlouhé svorníky jde dát místo bakelitu klingerit, obráceně to nejde. Pochopitelně jako vždy a vše u Trabanta - starší verze je vždy lepší. Protože asi netušíš, jak dlouhé svorníky tam máš, tak doporučuji použití spíše klingeritového než bakelitového izolantu. Místo tenkého klingeritu lze těsnění zhotovit (z tvrdého papíru, neperforovaný výkres, rys nebo třeba tuhý křídový papír z listu kalendáře + šikovné ruce). Veškeré těsnění ti dobírkou zašle pan Kytka viz [URL] a pokud ti stačí jen to silné klingeritové, tak ti je můžu poslat v obálce za poštovné 10 kaček a kus za 10 kaček. Můžu ti poslat max 5 kusů. Bakelitové mám také, ale tam je poštovné již 26 korun, cena bakelitového 30 korun. Tenké klingeritové k volnému prodeji nemám. V případě zájmu pošli objednávku s adresou na můj majl, platbu provedeš následně na účet. Ceny poštovného platí jen pro ČR!!
wintrej Profil uživatele
11/4/2010 21:19:14
kde zoženiem tu fibrovu alebo plastovú podložku a aka hruba asi je?
lil B.G.
11/4/2010 13:24:38
To bude ono.. On by tam takhle ani nemějl jít nasadit, ne? Jestli tam máš dva papíry na sobě slepený silikonem, tak se ani moc nedivím :)
wintrej Profil uživatele
11/4/2010 12:40:54
No tak tu plastovu resp fibrovu vložku tam nemám je to len karbec dve papierove trochu silikonu a nič viac.žeby ta fibrové čo tam chýba robilo problém?
Eda Profil uživatele
9/4/2010 15:04:08
Těsnění by mělo být nové a papírové, dva kusy, mezi nima plastová, později fíbrová vložka. Podívej se na plochu příruby zda není prohlá. Když dotahneš karburátor nabyka a ještě trošku, příruba se prohne a přisává falešný vzduch. Překontroluj rovinu příruby karburátoru.
lil B.G.
9/4/2010 07:09:20
Pak dej vědět. Ale těsnění z klingeritu tam rozhodně nedávej! patří tam papírový. Stejně jako pod válce ;)
wintrej Profil uživatele
8/4/2010 22:29:41
Ano tesnenie j etam nove ale to je na prd take papierove tenke mne tam trči ešte taky čierny gumovy čudlik skusim ho obrusiť možno ten nabotnal a okolo neho sa prisava trošku. a tesnenie vyrezať s klingeritu riadne hrube a skusiť to. Sakra to gufero mi nejde do hlavy že by bolo zlé tam dane som si dával zaležať a žeby to blblo hned po vymene. no skusim ešte ten karbec a ešte dalši karbec a uvidíme či pomohlo potom napišem.
lil B.G.
3/4/2010 08:39:53
Vím, že je to nepříjemná práce, ale já na to vsázím.. Nebo dát někomu seřídit karbec :). Katalog bohužel po ruce nemám, takže ti čslo neřeknu, ale určitě černý. Je tam hodně míst, kde si to může přisávat, ale gufero bývá nejčastější... Když jsi měnil ten karbec, očistil jsi dosedací plochu na přírubě a dal jsi tam nový těsnění?
wintrej Profil uživatele
2/4/2010 20:44:44
Tak to vyzera tak že to zase budem musieť to gufero pozrieť. aké tam mám dať?
lil B.G.
1/4/2010 22:24:18
Po přeřazení pomalu klesají? Máš náš problém! tohle samý nám dělal trabi, asi 100km po renovaci a celkovým přetěsnění motoru. Nechtělo se nám věřit, že by to bylo gufero, protože se tam dávalo nový.. Vyměnili jsme karbec i lanko na plyn.. furt to dělalo. Pak jsme dali na rady moudřejších a vyndali motor... Gufero bylo namotaný na setrvačníku a motor přesto jezdil.. jenom pomalu padaly otáčky po přeřazení. Být tebou, tak ho zkusím vyměnit :) nebozkusit, jestli nedrhne lanko..
wintrej Profil uživatele
1/4/2010 21:55:46
Daval som tam čierne gufero myslím že silikonove su červené, len mi nejde do hlavy že ten motor je čerstvo po výmene toho gufera a labirintu tak tam neni dovod aby bolo zlé jedine že by sa tam stala nejaka chyba aj ked neviem ako.všetko som pretesnil. Pred výmenou gufera ten motor ani nešiel len s obtiažou na sytič.teraz ide dobre len tie otačky zahapruju že hned po preradeni neklesnú.Jedine ešte vyskušať nejaký dalši karburator ktory je na 100% dobrý
na začátek předchozí  1 | 2  další další

Odepsat na: Trabant nemá výkon

Text: Kdo jsi:  E-mail: 
Vlákno:
 
Příloha:       

Pro zvýraznění částí textu můžete používat dvě HTML značky: <b>tučně</b>, <i>kurzívou</i>.
Pozor! NEZAPOMEŇTE uvést v ukončovací značce lomítko (/), jinak můžete ztučnit nebo zkurzívnit celý text na stránce.

Odkazy na jiné stránky pište jako http://www.neco.cz/stranka.html. Odkaz se nahradí textem zástupným textem [URL], který bude po kliknutí směřovat jako aktivní link na požadovanou adresu.

Příspěvek neprochází korekturou, ale putuje ihned na stránky. K příspěvku lze přiložit jakýkoliv soubor do velikosti 1 MB. Tento soubor si bude pak moci každý stáhnout odkazem jednoduše přímo z diskuzního fóra. Kolonka e-mail není povinná.

© 2017 Trabant.cz  •  Všechna práva vyhrazena. Chcete-li něco veřejně použít, raději se nás zeptejte, rádi pomůžeme.  •  info@trabant.cz TOPlist