1955-1991
Trabant.cz
Motiv dne
... diskuzní fórum
přihlášení





Nejste zaregistrovaní? Registrace na Trabant.cz je zdarma a přinese Vám řadu výhod.

 
 

Výpis vlákna

SPORTOVNÍ ÚPRAVY TRABANT (12)
trabik
31/5/2015 22:03:31
Zdravim také se snažím trabimu dát trošičku více výkonu pomalinku jsem začal ji dva roky jezdím s odlechcenym setrváním a letos bych chtěl dát upravené hlavy válců ale mám obavy ze mi nevydrží spodek motors.Dále jsem nainstaloval sa ní a chystám se i na vyfuk tak jsem zvědavý jak to pojede.
jakub
29/6/2012 17:29:47
zdravim...chci tetka upravovat sveho trabose pick up....chci tam davat motor z felicie 1,6s prevodovkou a celou predni naprvou...co vse budu muset udelat abych ten motor mohl uchytit?
Joska
4/12/2011 20:14:09
čus hele doporučuju- dobrý olej( ne M2T) a klidně natural 98- není to na škodu, stočit setrvačník- pul kila dolu a uvidíš jak pujde za plynem:-) taky je fajn srazit něco na hlavách- 1mm jako nic(dělaly se až 3mm) samozřejmě se nebraň ůpravě výfuku- tlumiče- ale pozor! nesmíš to narovnat moc! to by ti toho výkonu spíš ubralo, zato by jsi nestačil tankovat! Já jsem pouze vykuchal první tlumič a mýsto zadního mám doutník z warana. Všechny tyhle ůpravy ti ještě neznásobí spotřebu. Potom vím, že se převrtávaly difuzory z 28 na 32 mm a taky se upravovalo sání-kanály i šoupata. Ale to už si radši někde přesně ověř. A nakonec pár dobrejch typů- samosvorný diferák- těžko se shání ale je to dobrý. Taky nám zavařenou volnoběžku ale to záleží na každym jestli ho neštve, je výborný upravit rozchod- auto při průjezdu zatáčkou dýl drží na cestě. A jenom podotýkám- jak jde nahoru výkon nestačej brzdy! mají co dělat s normálnim autem,natož když pak jedeš mnohem rychlejš- sháněj nebo vyráběj kotoučáky. Jo taky se dávaly bubny z warana- mají ůdajně větší průměr. Hodně důležitý je, aby auto mělo výbornou kastli- jednak se ti nebude,,kroutit" ale halvně to poznáš při nárazu:-)
Fredy
11/11/2011 18:12:12
Zdravim mne by sa hodili vsetky dokumety o trabantoch ja to skumam a chcem si ho kupit no chcem poznat jeho minulost a vsetko .. trabanty ma fascinuju ...
Tomáš Kouřil Profil uživatele
12/2/2010 19:04:56
Sportovní filtr - měl sem to, a jako nic moc... jen to víc jako dunělo ale žádnej extra zlepseni efekt to nepřineslo. Jinak hodně čtení jak si tento motorek upravit lze na netu najít.Ale jde to do tisicu...
Krystof
8/2/2010 20:42:54
dobra uprava je take sportovni vzduchovy filtr neni to tolik financne narocne a ne ze jenom zvysi spotrebu ale taktez snizi spotrebu a pise ze tez zvysuje o kousek zivotnost motoru (lepsi sani)
PAWEL
2/11/2009 14:42:42
Díky za radu
Ondra
2/11/2009 08:27:33
Záleží zda množství a způsobu provedených úprav má sloužit pro "hobby účely", či užití v automobilovém sportu (rallye, slalom, vrchy, atd..) . Nejjednodušší úpravou je výměna hlav válců, za sportovní-snížené hlavy (zvýšení kompresního poměru), dále pak doporučuji soustředit se na bezvadnou průchodnost všech dílů výfukové soustavy (tím rozhodně nemyslím vykuchání tlumiče výfuku, ale odkarbonování, či výměnu za nové nezanesené díly, a nejlépe originál DDR). Pokud by jsi chtěl nějakou inspiarci i pro interier, uvádím odkaz na fotky mého kombi: rallye007.rajce.idnes.cz (ochranný rám , co je na fotkách,je v současné době na prodej). Ondra
Pavel JHB Profil uživatele
31/10/2009 17:54:00
Posilam ti to na mail, je to zip temer 7MB...
PAWEL
31/10/2009 11:28:57
A nevis kde by se to tak dalo sehnat ta knížka, nebo aspon kopie ke stažení ?
Eda Profil uživatele
31/10/2009 11:17:37
Nějaké úpravy jsou v knížce od Šlehofra. Taky si musíš uvědomit, že Trabant není raketa. Každé zvýšení výkonu zvedá prudce spotřebu a snížuje silně životnost motoru. Finančně je úprava taky dost náročná. Než vymýšlet něco nového, obrať se na kluky ze Strakonic, nebo WRC.
PAWEL
30/10/2009 19:33:02
Zdravím,
 
chci svému Trabimu zvednout výkon motoru, ale už mi došli nápady, tak bych chtěl poprosit Vás pokud mate nějake zkušenosti s úpravami
 
Předem díky
 
paveltichy74@seznam.cz
na začátek předchozí  1  další na konec

Odepsat na: SPORTOVNÍ ÚPRAVY TRABANT

Text: Kdo jsi:  E-mail: 
Vlákno:
 
Příloha:       

Pro zvýraznění částí textu můžete používat dvě HTML značky: <b>tučně</b>, <i>kurzívou</i>.
Pozor! NEZAPOMEŇTE uvést v ukončovací značce lomítko (/), jinak můžete ztučnit nebo zkurzívnit celý text na stránce.

Odkazy na jiné stránky pište jako http://www.neco.cz/stranka.html. Odkaz se nahradí textem zástupným textem [URL], který bude po kliknutí směřovat jako aktivní link na požadovanou adresu.

Příspěvek neprochází korekturou, ale putuje ihned na stránky. K příspěvku lze přiložit jakýkoliv soubor do velikosti 1 MB. Tento soubor si bude pak moci každý stáhnout odkazem jednoduše přímo z diskuzního fóra. Kolonka e-mail není povinná.

© 2019 Trabant.cz  •  Všechna práva vyhrazena. Chcete-li něco veřejně použít, raději se nás zeptejte, rádi pomůžeme.  •  info@trabant.cz TOPlist