1955-1991
Trabant.cz
Motiv dne
... diskuzní fórum
přihlášení





Nejste zaregistrovaní? Registrace na Trabant.cz je zdarma a přinese Vám řadu výhod.

 
 

Výpis vlákna

Sraz AICE v Hradci u Kadaně (5)
Ivosh Profil uživatele + foto
21/9/2004 10:16:35
> nakonec podarilo. Auto je tedy z velke casti v takovem stavu v jakem
> bylo zakoupeno vcetne napriklad podle meho nazoru odporne oranzovych
> zadnich lamp. Lak je taky stary. Jestli je uplne puvodni jsem si ani
 
Toho "odporneho" by se naslo vic, ale to nyni nechnme stranou naseho badani.
:-)))
 
> Legalizace na nase SPZ probehla tak, ze soucasny majitel sehnal
> shnileho kombika s papiry z roku 63 a tohle auto (taky z roku 63) na
> ne nechal prepsat. Pokud vim, tak stitek s cislem kastle by ale mel
> byt puvodni (neprendavany z toho kombika). Pokud by se to zdalo
> nemozne, tak bych jiste dokazal sehnat na toho majitele telefon a
> zeptat se ho.
 
Nemozne se mi to zda, proto bych byl rad, kdyby se nynejsi majitel pokusil
to nejak proverit.
 
Nekolik indicii, na ktere jsem zatim narazil:
-- Predpokladejme, ze vozidlo ma puvodni lak. Nejsem si vubec jist, zda T600
se delaly v teto barevne kombinaci (nemyslim ted odstiny, ale rozdeleni
pruhu). Pokud ano, myslim, ze pouze kratce po zahajeni vyroby, pak se preslo
na pruh na boku. Podle TS se ale takove vubec nedelaly. Pak by se snad
jednalo jeste o T500, tzn. max. 1962. Je to mozne?
-- O tom, ze se asi nejedna o T600 s barevnym pruhem, ze ktere nekdo pri
novem laku sundal jednu (dolni) listu, by mohl svedcit fakt, ze stavajici
bocni lista je v puvodnim umisteni T500. Tj. o neco niz, nez horni lista
T600.
-- Ovladani topeni se mi zda dost archaicke. Bohuzel nevim, do kdy se tento
typ ovladani delal. Materialy mlci.
-- Vozidlo ma dost dalsich starych prvku na to, aby bylo z konce 1963. Napr.
ta nadrzka na brzdovku, osazeni pro civky na nadrzi, prachovka na brzdovem
spinaci. V rozporu s tim co psal Vlada, tak je, ze vozidlo ma stitek z konce
1963. Pokud pripustime, ze je tam prerazeny, nemuze byt z kombika, ty mely
cislovani. Tento je z limuzinky S.
 
Dalsi veci zatim overuju. Jeste podam dalsi zpravu.
 
Docela zajimavy kousek. Co rikate?
 
IJ
VlaVla Profil uživatele + foto
21/9/2004 07:53:05
> k te sestistovce -- priznavam, ze jsem z ni dost rozpacity.
 
Taky jsem si vsimnul, ze podle cisla kastle by to nemelo mit
dvojdilnou vlastovku.
 
> Vis, Vlado, neco blizsiho o historii toho vozu? Tedy jestli je to
> skutecne auto z rijna/listipadu 1963, jak tvrdi cislo kastle, nebo
> jestli je to nejakej bastl? Lak je puvodni?
 
Neco z historie tohoto vozu:
 
Automobil se do CZ dostal nekdy v roce 1990, v obdobi, kdy pres
prazske velvyslanectvi NSR utikali dederoni na zapad. V te dobe
nechavali ve velkem v ulicich svoje milacky i s klicky v zapalovani no
a tohle je jeden z nich. Spoustu takto opustenych vozu skoupil
(posbiral ?) nejaky obchodnik a pak je postupne rozprodaval. Tohle
auto bylo posledni, ketre mu zbylo a melo slouzit jako reklamni poutac
na jeho autobazar. Byly z nej vybrakovane sedacky a motor. Soucasny
majitel ho chodil asi pul roku ukecavat, aby mu ho prodal, coz se
nakonec podarilo. Auto je tedy z velke casti v takovem stavu v jakem
bylo zakoupeno vcetne napriklad podle meho nazoru odporne oranzovych
zadnich lamp. Lak je taky stary. Jestli je uplne puvodni jsem si ani
pri blizsim zkoumani neodhandul tvrdit, kazdopadne jsem nikde
nezaznamenal zadnou jinou barvu nez tu sedou co je nad listou a tou
kremovou co je v dolni casti. Zadne znaky po tom, ze by bylo puvodne
barevnejsi.
Legalizace na nase SPZ probehla tak, ze soucasny majitel sehnal
shnileho kombika s papiry z roku 63 a tohle auto (taky z roku 63) na
ne nechal prepsat. Pokud vim, tak stitek s cislem kastle by ale mel
byt puvodni (neprendavany z toho kombika). Pokud by se to zdalo
nemozne, tak bych jiste dokazal sehnat na toho majitele telefon a
zeptat se ho.
 
V.V.
Ivosh Profil uživatele + foto
21/9/2004 07:13:35
Tak jsem zkoukl fotky z Hradce u Kadane. Wartburgy moc pekne, co dodat. Ale
k te sestistovce -- priznavam, ze jsem z ni dost rozpacity. To auto mi vubec
nesedi do prehledu vyvojovych zmen. Vis, Vlado, neco blizsiho o historii
toho vozu? Tedy jestli je to skutecne auto z rijna/listipadu 1963, jak tvrdi
cislo kastle, nebo jestli je to nejakej bastl? Lak je puvodni?
 
Predem diky. Pak budeme pokracovat.
 
IJ
VlaVla Profil uživatele + foto
20/9/2004 13:21:50
> ..pekné a zaujímavé, keby som chcel vidiet viac, kde je to
> obvyklé miesto? :o) ja viem ze mam vediet, ale neviem...
 
Obvykle misto je [URL] :-)
 
> Ja som vcera nastartoval renovovanu 600 kombi
 
Gratuluji a tesim se na obrazky.
 
V.V.
VlaVla Profil uživatele + foto
20/9/2004 11:15:18
Ahoj všem,
 
před více než týdnem jsem navštívil sraz AICE v Hradci u Kadaně.
Nejvíc mně zaujala jediná zůčastněná P60-ka. Fotky detailů jsou v
příloze, kompletní a v plné kvalitě na obvyklém místě.
Nejzajímavější na ní bylo, že měla ještě dvojdílnou vlaštovku
(viz. foto 3 v priloze). Zajímavé mně přišlo i zakončení zadních ramen
(foto č.2). V motorovém prostoru upozorním na starou nádbku brzdové
kapaliny a držák na cívky na nádrži. V kabině se nacházel Goldpunkt
tachometr. Číslo karoserie je 63-54633.
 
V.V.
Přílohy:  p60_1963_1.jpg (90,5 kB)  p60_1963_2.jpg (104,3 kB)  p60_1963_3.jpg (132,6 kB)
na začátek předchozí  1  další na konec

Odepsat na: Sraz AICE v Hradci u Kadaně

Text: Kdo jsi:  E-mail: 
Vlákno:
 
Příloha:       

Pro zvýraznění částí textu můžete používat dvě HTML značky: <b>tučně</b>, <i>kurzívou</i>.
Pozor! NEZAPOMEŇTE uvést v ukončovací značce lomítko (/), jinak můžete ztučnit nebo zkurzívnit celý text na stránce.

Odkazy na jiné stránky pište jako http://www.neco.cz/stranka.html. Odkaz se nahradí textem zástupným textem [URL], který bude po kliknutí směřovat jako aktivní link na požadovanou adresu.

Příspěvek neprochází korekturou, ale putuje ihned na stránky. K příspěvku lze přiložit jakýkoliv soubor do velikosti 1 MB. Tento soubor si bude pak moci každý stáhnout odkazem jednoduše přímo z diskuzního fóra. Kolonka e-mail není povinná.

© 2019 Trabant.cz  •  Všechna práva vyhrazena. Chcete-li něco veřejně použít, raději se nás zeptejte, rádi pomůžeme.  •  info@trabant.cz TOPlist