přihlášení
Nejste zaregistrovaní? Registrace na Trabant.cz je zdarma a přinese Vám řadu výhod.
|
Výpis vlákna23PS vs 26PS (13) |
---|
franajaroslav07 22/7/2018 14:23:56 | PRO VŠECHNY-NEVRATNÁ FINANČNÍ POMOC
E-mail : franajaroslav07@gmail.com
DOBRÝ DEN PANÍ A PANE. PRO všechny NENÁVRATNÁ finanční pomoc rychlé FINANCE ve spolupráci s Mezinárodním měnovým fondem (MMF) poskytnou nenávratné finanční pomoci má každá fyzická nebo právnická osoba bydliště ve Francii, Portugalsku, Kanadě, Belgii. Německo, Švýcarsko, Brazílie, Ekvádor, Nizozemsko, Chorvatsko, České, turecké, atd. Máte možnost využilo dotaci v rozmezí od 10 000 dolarů na maximálně 900.000.000 EUR v podobě daru z rozpočtu EU (Evropská unie). Pokud budete potřebovat finanční pomoc, obraťte se pro další informace. E-mailová adresa: franajaroslav07@gmail.com
DĚKUJEME ZA POCHOPENÍ | daniel 18/4/2018 20:57:25 | Potrebujete finančnú pomoc akéhokoľvek druhu? Osobné pôžičky? Podnikové úvery? Hypotekárne úvery? Poľnohospodárske a projektové financovanie? Poskytujeme pôžičky s úrokovou sadzbou 3%! Kontakt: (gkfinance01@gmail.com)
S rešpektom, Pani Larrisa gkfinance01@gmail.com
3% pôžička | miss rose 12/12/2017 11:57:48 | Ahoj,
Hledáte podnikatelský úvěr, osobní půjčku, hypotéku, úvěr na auto, úvěry, úvěry na konsolidaci dluhů, nezajištěné půjčky, rizikový kapitál atd. .. Nebo máte úvěr od banky nebo finanční uspořádání odmítnuto nebo více důvody, Nechte si své úvěrové řešení! Jsem slečna Roseová, soukromá věřitelka, půjčuji podnikům a jednotlivcům za nízkou a cenově dostupnou úrokovou sazbu ve výši 2%. Zájem? Kontaktujte nás, abyste s úvěrem po převodu do 48 hodin vyměnili. Kontakt: missroseloanfirm@hotmail.com aplikací
Název: Datum narození: Rod: Stav: Adresa: umístění Postavení: Poštovní směrovací číslo: Země: Telefon: E-mailem: Uveďte účel úvěru: Částka půjčky: Doba trvání úvěru: Měsíční čistý příjem.
Zpět na mě co nejdříve s výše uvedenými informacemi pro více informací.
Slečno Rose | AFFORDABLE LOAN FOR 1% INTEREST RATE 26/6/2017 19:27:47 | Good Day Sir/Madam: Do you need an urgent loan to finance your business or in any purpose? We are certified,legitimate and international licensed Loan Factory we offer loans to Business firms.interest rate of 1%.
Contact us today via: bdsfn.com@gmail.com anatiliatextileltd@gmail.com
Available loans we offer are,
1. Personal Loan 2. Business Loan 3. Investement Loan
- Complete Name: - Loan amount needed: - Loan Duration: - Purpose of loan: - City / Country: - Telephone:
Contact us today via: bdsfn.com@gmail.com anatiliatextileltd@gmail.com Get your instant loan approval
Good Day Sir/Madam: Do you need an urgent loan to finance your business or in any purpose? We are certified,legitimate and international licensed Loan Factory we offer loans to Business firms.interest rate of 1%.
Contact us today via: bdsfn.com@gmail.com anatiliatextileltd@gmail.com | ponúkajú pôžičky medzi jednotlivými 12/11/2016 13:26:39 | ponúkajú pôžičky medzi jednotlivými Som bankár dôchodku, ktorý pracoval na srdce s mojou bankou. Dlhujem veľa peňazí na mojom účte a moja obava je pomôcť ľuďom chýba prostriedky na realizáciu projektu, som sa pomáhať ľuďom vážne a čestné, ktorí môžu splácať úver v obvyklom čase. Tým bude mať za úlohu úzko spolupracuje s mojím právnikom pri postupoch používaných na dokončenie tejto transakcie. Ponúkam pôžičky v krátkodobom, strednodobom i dlhodobom horizonte € 2.000 € 500.000 € a mimo nej. Môj útes vykonané s 3% úrok Mail; lamblinjulien19@gmail.com | dores 12/11/2016 01:29:29 | haló táto správa je vážnym Chcem sa s vami podeliť o radosť, ktorú mi, vyvolaný z dôvodu, aby bola úspešná pre moje projekty, tento rok 2016 Potrebujem peniaze na vyriešenie problému a otvoriť reštauráciu a bar. Jeden môj priateľ mi povedal o mužovi menom pán Rodriguez, poskytuje pôžičky na všetkých tých, ktorí potrebujú svoje služby s ich ustanoveniami. Kontaktoval som ho a dal mi pôžičku vo výške 100.000 € sadzbe 2% úroku a ja som skončil riešiť svoje problémy Ak potrebujete pôžičku nie je hexitez kontaktovať tohto muža na jeho e-mailovú adresu: rodriguezdores27@gmail.com rodriguezdores27@gmail.com rodriguezdores27@gmail.com
ďakujem | Kletečka 25/2/2012 21:48:39 | Zvýšení výkonu :Ubrání šoupátka o 25stupňů po dolní úvrati.Odzkoušené. | Kletečka 25/2/2012 21:48:36 | Zvýšení výkonu :Ubrání šoupátka o 25stupňů po dolní úvrati.Odzkoušené. | Ivosh  27/9/2004 08:45:20 | K nedavne diskuzi o dolnich zebrech na valcich starych trabantu pripojuji foto, ktere jsem poridil o vikendu. Jsou na ni zachyceny oba valce motoru meho byvaleho modraska. Jedna se o puvodni motor typu P 60. Z toho tedy plyne, ze se delaly minimalne 3 provedeni, o kterych vime. Zhruba shrnu:
0. P 50, stare P 60 ? 1. P 60, pravdepodobne prvni P 601 provedeni s jednim malym zebrem 2. pozdejsi P 601, patrne 23 k, dve mala zebirka 3. jeste pozdejsi P 601, patrne od 26 k, bez zebirek ve spodni casti valce
Dale -- dal jsem na [URL] par snimku dilu, ktere shodou okolnosti jsem ziskal z trabika r.v. 1965. Za peknou drobnustku povazuji dobovy ostrikovac. Od pozdejsich verzi se krome vydarene oku lahodici tlacne pumpicky lisi i tim, ze hadicky maji misto zpetnych ventilu takovy specialni plastovy ventil na nadrzce (ta cervena vec), nadrzka se pak lisi zpusobem montaze (nema vyrez na zasunuti na konzolku, konzolka je takovy tvar z plochacu. Nebudu tajit, ze v tomto pripade porusim originalitu vozu, planuji montaz celeho zarizeni do budouci T600. ... Upozornil bych take na vnejsi kulove cepy rizeni s puvodnimi maznicemi a cervenymi cepickami.
Toz tak.
Ivosh
PS: Pro Vladu -- na fotkach najdes i dve drobnosti, ktere jsou z jineho vozu. :-) | Ivosh  7/9/2004 14:23:36 | > To jsem mel v umyslu, rozproudit o tomto jevu debatu a vnest do toho > pro vsechny trochu svetla :-)
Preci jen jsem nasel nejake foto. Je tam patrne jen jedno zebro, bohuzel fotka je kapku zkreslena, protoze je to focene z vrchu. Nicmene si myslim, ze to je jeste dalsi, "treti" typ valcu. Jedno male zebirko a nad tim vetsi.
> > Jaky ma ten motor na fotkach cislo? Neni to bohuzel citelne. Je to > > typ P 60 nebo P 63? > > *60-412960* Tedy typ P60 z prvniho nebo druheho kvartalu 68, kratce po > premisteni cisla motoru na prirubu k prevodovce.
Jojo. Tak to bylo jeste 23 k. Vicemene kvuli tomu jsem se ptal.
> Jeste upozornuji na tom plisku na rok (68) vyroby ve ctverecku pod > oznacenim typu.
Vsiml jsem si, moc krasny detail. To by neslo dat na HB 2-2, skoda. Ale takhle nechat si nekde vyrazit repliku, nebo si ji udelat do medi sam... Mohl bych se o to pokusit.
> Pro zajemce, jsem neorezane fotky v plnem rozliseni dal na obvykle > misto. Je tam i fotka cisla motoru a hlav osazenych 18mm svickami.
Dik. Stahnu si.
IJ | VlaVla  7/9/2004 13:45:29 | > upozornil na tento "efekt", lehl jsem si do knih, jsa vzdalen od motoru z
To jsem mel v umyslu, rozproudit o tomto jevu debatu a vnest do toho pro vsechny trochu svetla :-)
> Jaky ma ten motor na fotkach cislo? Neni to bohuzel citelne. Je to > typ P 60 nebo P 63?
*60-412960* Tedy typ P60 z prvniho nebo druheho kvartalu 68, kratce po premisteni cisla motoru na prirubu k prevodovce.
>> A jako bonus pridavam karburator 28HB2-6 s puvodnim typovym pliskem >> pod sroubkem plovakovky.
> Je, to je pekne. Ja to chci taky...
Jeste upozornuji na tom plisku na rok (68) vyroby ve ctverecku pod oznacenim typu.
Pro zajemce, jsem neorezane fotky v plnem rozliseni dal na obvykle misto. Je tam i fotka cisla motoru a hlav osazenych 18mm svickami.
Vlada | Ivosh  7/9/2004 12:23:57 | Pekne fotky. Je to zajimave. A myslim, ze dokonce jeste zajimavejsi. Tento typ, ktery je na fotce, jsem totiz jeste nevidel. Po tom, co jsi mne, Vlado, upozornil na tento "efekt", lehl jsem si do knih, jsa vzdalen od motoru z P60, co mam, 10 km, a zacal hledat obrazky dolnich casti valcu. Nasel jsem fotky v RH 1965, ale tam je to jeste jinak, jak jsem psal. A sice ze ta malicka zebirka dole nejsou stejne uzka, ale to horni je znatelne sirsi.
Z cehoz plyne pro mne ukol. Musim se podivat, jak to ma vlastne puvodni motor z myho byvalyho modraska. Nafotim to. Taky naskenuju ty fotky, co mam na mysli.
Jeste dulezitej dotaz. Jaky ma ten motor na fotkach cislo? Neni to bohuzel citelne. Je to typ P 60 nebo P 63?
> A jako bonus pridavam karburator 28HB2-6 s puvodnim typovym pliskem > pod sroubkem plovakovky.
Je, to je pekne. Ja to chci taky...
IJ | VlaVla  7/9/2004 10:50:53 | Ahoj vsem,
jak jiste vite, tak motory P60 mely vykon 23PS a nase auta by tedy mela mit tyhle slabsi motory, ale co mozna nevite, jak to poznat :-) Ja to taky jeste nedavno nevedel a mozna to porad nevim uplne spravne, ale tady je to co vim. Podle Viti Kytky je jediny rozdil ve valcich, resp. tvaru jejich kanalu. Tyhle stare valce se ale daji poznat i zvenku, podle toho, ze maji zebrovani az dolu. Doma jsem takovy motor nasel, takze tady posilam fotky, jedna se o spodni dve neuplna zebra, ktera na novejsich motorech nenajdete.
A jako bonus pridavam karburator 28HB2-6 s puvodnim typovym pliskem pod sroubkem plovakovky.
Vlada |
předchozí | 1 | další  |
Pro zvýraznění částí
textu můžete používat dvě HTML značky: <b>tučně</b>, <i>kurzívou</i>.
Pozor! NEZAPOMEŇTE uvést v ukončovací značce lomítko (/), jinak můžete ztučnit nebo zkurzívnit celý text na stránce.
Odkazy na jiné stránky pište jako http://www.neco.cz/stranka.html. Odkaz se nahradí textem zástupným textem [URL], který bude po kliknutí směřovat jako aktivní link na požadovanou adresu.
Příspěvek neprochází korekturou, ale putuje ihned na stránky.
K příspěvku lze přiložit jakýkoliv soubor do velikosti 1 MB. Tento soubor si bude pak moci
každý stáhnout odkazem jednoduše přímo z diskuzního fóra. Kolonka e-mail není povinná.
|