1955-1991
Trabant.cz
Motiv dne
... diskuzní fórum
přihlášení





Nejste zaregistrovaní? Registrace na Trabant.cz je zdarma a přinese Vám řadu výhod.

 
 

Výpis vlákna

seřadit vzestupně/sestupně
23PS vs 26PS (10)
AFFORDABLE LOAN FOR 1% INTEREST RATE
26/6/2017 19:27:47
Good Day Sir/Madam: Do you need an urgent loan to finance your business or in any purpose? We are certified,legitimate and international licensed Loan Factory we offer loans to Business firms.interest rate of 1%.
 
Contact us today via:
bdsfn.com@gmail.com
anatiliatextileltd@gmail.com
 
Available loans we offer are,
 
1. Personal Loan
2. Business Loan
3. Investement Loan
 
- Complete Name:
- Loan amount needed:
- Loan Duration:
- Purpose of loan:
- City / Country:
- Telephone:
 
Contact us today via:
bdsfn.com@gmail.com
anatiliatextileltd@gmail.com
Get your instant loan approval
 
Good Day Sir/Madam: Do you need an urgent loan to finance your business or in any purpose? We are certified,legitimate and international licensed Loan Factory we offer loans to Business firms.interest rate of 1%.
 
Contact us today via:
bdsfn.com@gmail.com
anatiliatextileltd@gmail.com
ponúkajú pôžičky medzi jednotlivými
12/11/2016 13:26:39
ponúkajú pôžičky medzi jednotlivými
Som bankár dôchodku, ktorý pracoval na srdce s mojou bankou. Dlhujem veľa peňazí na mojom účte a moja obava je pomôcť ľuďom chýba prostriedky na realizáciu projektu, som sa pomáhať ľuďom vážne a čestné, ktorí môžu splácať úver v obvyklom čase. Tým bude mať za úlohu úzko spolupracuje s mojím právnikom pri postupoch používaných na dokončenie tejto transakcie. Ponúkam pôžičky v krátkodobom, strednodobom i dlhodobom horizonte € 2.000 € 500.000 € a mimo nej. Môj útes vykonané s 3% úrok
Mail; lamblinjulien19@gmail.com
Přílohy:  hjoi.jpg (9,6 kB)
dores
12/11/2016 01:29:29
haló
táto správa je vážnym
Chcem sa s vami podeliť o radosť, ktorú mi, vyvolaný z dôvodu, aby bola úspešná pre moje projekty, tento rok 2016 Potrebujem peniaze na vyriešenie problému a otvoriť reštauráciu a bar. Jeden môj priateľ mi povedal o mužovi menom pán Rodriguez, poskytuje pôžičky na všetkých tých, ktorí potrebujú svoje služby s ich ustanoveniami. Kontaktoval som ho a dal mi pôžičku vo výške 100.000 € sadzbe 2% úroku a ja som skončil riešiť svoje problémy
Ak potrebujete pôžičku nie je hexitez kontaktovať tohto muža na jeho e-mailovú adresu:
rodriguezdores27@gmail.com
rodriguezdores27@gmail.com
rodriguezdores27@gmail.com
 
ďakujem
Přílohy:  rgy.jpg (38,6 kB)
Kletečka
25/2/2012 21:48:39
Zvýšení výkonu :Ubrání šoupátka o 25stupňů po dolní úvrati.Odzkoušené.
Kletečka
25/2/2012 21:48:36
Zvýšení výkonu :Ubrání šoupátka o 25stupňů po dolní úvrati.Odzkoušené.
Ivosh Profil uživatele + foto
27/9/2004 08:45:20
K nedavne diskuzi o dolnich zebrech na valcich starych trabantu pripojuji
foto, ktere jsem poridil o vikendu. Jsou na ni zachyceny oba valce motoru
meho byvaleho modraska. Jedna se o puvodni motor typu P 60. Z toho tedy
plyne, ze se delaly minimalne 3 provedeni, o kterych vime. Zhruba shrnu:
 
0. P 50, stare P 60 ?
1. P 60, pravdepodobne prvni P 601 provedeni s jednim malym zebrem
2. pozdejsi P 601, patrne 23 k, dve mala zebirka
3. jeste pozdejsi P 601, patrne od 26 k, bez zebirek ve spodni casti valce
 
Dale -- dal jsem na [URL] par snimku dilu, ktere shodou
okolnosti jsem ziskal z trabika r.v. 1965. Za peknou drobnustku povazuji
dobovy ostrikovac. Od pozdejsich verzi se krome vydarene oku lahodici tlacne
pumpicky lisi i tim, ze hadicky maji misto zpetnych ventilu takovy specialni
plastovy ventil na nadrzce (ta cervena vec), nadrzka se pak lisi zpusobem
montaze (nema vyrez na zasunuti na konzolku, konzolka je takovy tvar z
plochacu. Nebudu tajit, ze v tomto pripade porusim originalitu vozu, planuji
montaz celeho zarizeni do budouci T600. ... Upozornil bych take na vnejsi
kulove cepy rizeni s puvodnimi maznicemi a cervenymi cepickami.
 
Toz tak.
 
Ivosh
 
PS: Pro Vladu -- na fotkach najdes i dve drobnosti, ktere jsou z jineho
vozu. :-)
Přílohy:  valce-p60.jpg (304,2 kB)
Ivosh Profil uživatele + foto
7/9/2004 14:23:36
> To jsem mel v umyslu, rozproudit o tomto jevu debatu a vnest do toho
> pro vsechny trochu svetla :-)
 
Preci jen jsem nasel nejake foto. Je tam patrne jen jedno zebro, bohuzel
fotka je kapku zkreslena, protoze je to focene z vrchu. Nicmene si myslim,
ze to je jeste dalsi, "treti" typ valcu. Jedno male zebirko a nad tim vetsi.
 
> > Jaky ma ten motor na fotkach cislo? Neni to bohuzel citelne. Je to
> > typ P 60 nebo P 63?
>
> *60-412960* Tedy typ P60 z prvniho nebo druheho kvartalu 68, kratce po
> premisteni cisla motoru na prirubu k prevodovce.
 
Jojo. Tak to bylo jeste 23 k. Vicemene kvuli tomu jsem se ptal.
 
> Jeste upozornuji na tom plisku na rok (68) vyroby ve ctverecku pod
> oznacenim typu.
 
Vsiml jsem si, moc krasny detail. To by neslo dat na HB 2-2, skoda. Ale
takhle nechat si nekde vyrazit repliku, nebo si ji udelat do medi sam...
Mohl bych se o to pokusit.
 
> Pro zajemce, jsem neorezane fotky v plnem rozliseni dal na obvykle
> misto. Je tam i fotka cisla motoru a hlav osazenych 18mm svickami.
 
Dik. Stahnu si.
 
IJ
Přílohy:  modrasek-valce.jpg (126,4 kB)
VlaVla Profil uživatele + foto
7/9/2004 13:45:29
> upozornil na tento "efekt", lehl jsem si do knih, jsa vzdalen od motoru z
 
To jsem mel v umyslu, rozproudit o tomto jevu debatu a vnest do toho
pro vsechny trochu svetla :-)
 
> Jaky ma ten motor na fotkach cislo? Neni to bohuzel citelne. Je to
> typ P 60 nebo P 63?
 
*60-412960* Tedy typ P60 z prvniho nebo druheho kvartalu 68, kratce po
premisteni cisla motoru na prirubu k prevodovce.
 
>> A jako bonus pridavam karburator 28HB2-6 s puvodnim typovym pliskem
>> pod sroubkem plovakovky.
 
> Je, to je pekne. Ja to chci taky...
 
Jeste upozornuji na tom plisku na rok (68) vyroby ve ctverecku pod
oznacenim typu.
 
Pro zajemce, jsem neorezane fotky v plnem rozliseni dal na obvykle
misto. Je tam i fotka cisla motoru a hlav osazenych 18mm svickami.
 
Vlada
Ivosh Profil uživatele + foto
7/9/2004 12:23:57
Pekne fotky. Je to zajimave. A myslim, ze dokonce jeste zajimavejsi. Tento
typ, ktery je na fotce, jsem totiz jeste nevidel. Po tom, co jsi mne, Vlado,
upozornil na tento "efekt", lehl jsem si do knih, jsa vzdalen od motoru z
P60, co mam, 10 km, a zacal hledat obrazky dolnich casti valcu. Nasel jsem
fotky v RH 1965, ale tam je to jeste jinak, jak jsem psal. A sice ze ta
malicka zebirka dole nejsou stejne uzka, ale to horni je znatelne sirsi.
 
Z cehoz plyne pro mne ukol. Musim se podivat, jak to ma vlastne puvodni
motor z myho byvalyho modraska. Nafotim to. Taky naskenuju ty fotky, co mam
na mysli.
 
Jeste dulezitej dotaz. Jaky ma ten motor na fotkach cislo? Neni to bohuzel
citelne. Je to typ P 60 nebo P 63?
 
> A jako bonus pridavam karburator 28HB2-6 s puvodnim typovym pliskem
> pod sroubkem plovakovky.
 
Je, to je pekne. Ja to chci taky...
 
IJ
VlaVla Profil uživatele + foto
7/9/2004 10:50:53
Ahoj vsem,
 
jak jiste vite, tak motory P60 mely vykon 23PS a nase auta by tedy
mela mit tyhle slabsi motory, ale co mozna nevite, jak to poznat :-)
Ja to taky jeste nedavno nevedel a mozna to porad nevim uplne spravne,
ale tady je to co vim. Podle Viti Kytky je jediny rozdil ve valcich,
resp. tvaru jejich kanalu. Tyhle stare valce se ale daji poznat i
zvenku, podle toho, ze maji zebrovani az dolu. Doma jsem takovy motor
nasel, takze tady posilam fotky, jedna se o spodni dve neuplna zebra,
ktera na novejsich motorech nenajdete.
 
A jako bonus pridavam karburator 28HB2-6 s puvodnim typovym pliskem
pod sroubkem plovakovky.
 
Vlada
Přílohy:  28hb2-6.jpg (61,3 kB)  motor_p60_23ps_1.jpg (105,3 kB)  motor_p60_23ps_2.jpg (75,5 kB)  motor_p60_23ps_3.jpg (109,1 kB)
na začátek předchozí  1  další na konec

Odepsat na: 23PS vs 26PS

Text: Kdo jsi:  E-mail: 
Vlákno:
 
Příloha:       

Pro zvýraznění částí textu můžete používat dvě HTML značky: <b>tučně</b>, <i>kurzívou</i>.
Pozor! NEZAPOMEŇTE uvést v ukončovací značce lomítko (/), jinak můžete ztučnit nebo zkurzívnit celý text na stránce.

Odkazy na jiné stránky pište jako http://www.neco.cz/stranka.html. Odkaz se nahradí textem zástupným textem [URL], který bude po kliknutí směřovat jako aktivní link na požadovanou adresu.

Příspěvek neprochází korekturou, ale putuje ihned na stránky. K příspěvku lze přiložit jakýkoliv soubor do velikosti 1 MB. Tento soubor si bude pak moci každý stáhnout odkazem jednoduše přímo z diskuzního fóra. Kolonka e-mail není povinná.

© 2017 Trabant.cz  •  Všechna práva vyhrazena. Chcete-li něco veřejně použít, raději se nás zeptejte, rádi pomůžeme.  •  info@trabant.cz TOPlist