1955-1991
Trabant.cz
Motiv dne
... diskuzní fórum
přihlášení





Nejste zaregistrovaní? Registrace na Trabant.cz je zdarma a přinese Vám řadu výhod.

 
 

Výpis vlákna

seřadit vzestupně/sestupně
Vlákno - diskutujte zda prodloužíte po 1.1.2009 TK a EM u svých miláčků (15)
mikirej Profil uživatele + foto
27/3/2009 21:43:52
...taky mi nedá nezareagovat na příspěvky... ano jsme to my co budeme oprašovat a držet na výsluní tuto značku Trabant a uděláme pro to všechno a tudíž i budeme chodit i na STK co už. Na podzim jsem byl s Trabi von Draken a v květnu se chystám s Modrým obláčkem a o šrotovném se nechci ani zmniňovat...to je přece pro nás přímo urážející. Proto volám po záchraně našich autíček...
VladaB
24/3/2009 13:34:34
Dnes jsem úplnou náhodou na stránkách trabime.cz našel odkaz a u něho s komentářem další. Jedná se o video test Trabantu ze SME.sk a dole v přiložených komentářích je odkaz - odpověď na to proč ty dveře jdou zabouchnout ještě tak hezky i po 40 letech... odkaz na youtube na výrobu resp. dokončovací proces výroby Trabantů. Odkazy reps. jejich obsah je pěkný a tak přikládám. Test SME.sk je na : [URL]
A z dokončovací výroby: [URL]
stojí za shlédnutí. Hezké pokochání. Vláďa
Pája
22/3/2009 08:05:29
Pochopitelně budu chodit na STK dokud budu schopen udržet stav svých vozidel ve stavu který bude předpokládat kladný výsledek. Souhlasím s Habrem, nebudu státu dávat "nažrat" nesmyslnými poplatky. Menší výhradu mám k emisním kontrolám, měli bychom si vzít vzor ze slovenska, kde vozidla s dvoudobými motory na ME nechodí (neboť každý ví, že pokaždé musí projít-nemůže se nám rozbít lambda sonda, či odejít katalytátor).
Otas
20/3/2009 14:27:56
Jdu na poctivou TK příští týden. Snad dopadnu dobře. A byť výhledově někdy do šrotu? Ani nápad!!!!
Pajka Profil uživatele + foto
18/3/2009 10:27:33
Tak STK a ME mám ještě na rok. Trabi má nové brzdy a je daný do kupy. Díry v prazích se ale najdou. Na další STK ho mám v plánu už převézt ve 100% stavu po kompletní generálce... Co si ale neudělám, to nemám, takže se ještě uvidí, jak to bude žhavé...
Rozhodně nelituji, že jsem si Trabanta koupil, před vánocemi k němu ještě přibyl Wartburg. Tyto auta se mnou dožijí, nebo doufám, že mě i přežijí, rozhodně žádné hutě nebudou...
lil B.G.
17/3/2009 06:40:17
To habr: jej, pardon samozřejmě malý dírky :).. ten trabi je taky prakticky denně v provozu.. několik let jenom po městě a teď už pár měsíců po vesnicích..
Luboš
16/3/2009 20:10:50
Svého Trabanta jsem koupil cca před dvěma roky za 7.500,- Kč. STK jsem absolvoval v prosinci minulého roku. Byla zjištěna závada na brzdách - generální oprava stála 9.500,- Kč. Nyní je vše OK, nelituji a za dva roky do toho jdu opět.
Brajara
16/3/2009 14:23:40
Na konci února jsem požádal "známého", aby mi zajel s mým Trabošem (r.v.1980) na TK.
Podrobnosti mě nezajímají :-)) , důležitý je výsledek - ještě dva roky můžu jezdit!! Asi to byla poslední TK, pak bych už musel investovat mnohem více času a peněz. :-(
habr Profil uživatele
14/3/2009 13:31:54
S Wartburgem 1,3 jsem úspěšně prošel emisemi jak na BA tak i na LPG a tak nic nebránilo, abych velmi úspěšně 11.3.2009 prošel i na STK. Vůz je denně používán, 90% kilometrů po městě a navíc podle pořekadla o "kovářově kobyle", přesto ani jediná závada B a C a to doposud pravidelně. Závady A jsou, ale ty by byly i kdyby žádné nebyly. Plánuji ještě nejméně jednu STK a pak mi dojde životnost LPG nádrže (už druhé!) a tak zvážím další provoz. To ale až někdy kolem roku 2013.
 
Trabantík pojede pomachrovat na ME a STK v říjnu a to asi ještě víckrát, ale vždy až po dvouleté pauze! Vůz ale najede roučně pouze několik stovek kilometrů, takže jeho údržba je velmi snadná.
 
Stát si nepřeje a nepodporuje prodej nebo likvidaci starších vozidel, proto hází klacky pod nohy ve formě ekologických poplatků při přepisu, nebo v podobě likvidačního protokolu, proto mu vyhovím a vozidla neprodám ani nezlikviduji a budu je provozovat co možná nejdéle.
 
P.S. Trochu z jiného soudku. Strašně rád bych viděl obličeje těch majitelů, co nerozvážně zlikvidovali svoje vozidla před koncem roku, kdyby vláda rozhodla o vyplácení šrotovného jako v Německu - okolo 50 000 za vrak (samozřejmě se stejnými podmínkami jako v Německu). To by byla satisfakce!
habr Profil uživatele
14/3/2009 13:14:33
To lil B.G. - povedl se ti nechtíc docela komický překlep. Je pěkné, když malé dírky v prazích jsou současně i milé.
lil B.G.
14/3/2009 09:23:43
My taky s STK a ME nemáme potíže.. Minulej rok v dubnu jsme dali STK a ME bez chybičky... jediná chybička o které jsme věděli byly mylý dírky v prazích ale nikdo si toho nevšiml..
Pavel JHB Profil uživatele
13/3/2009 18:44:48
TK + ME loni v rijnu no problem (limca 4/89). Diky 10 kKc trestu si h
necham. Ve sklepe mam 8 motoru + 2 almary a nekolik metraku drobnych ND. Moc
jsem se tesil na ctyrtakta, mal jsem velke plany, ale ted uz to nejde....
Luboš Ptáčník Profil uživatele
13/3/2009 15:01:52
Dobry den.Ja jsem se svím Trabantem 601 Combi absolvoval EM 22.1.2009 a TK 23.2.2009 bez větších problému.
Petr
13/3/2009 13:14:06
Já se na technickou chystám až v červenci. Doufám, že žádný problémy nebudou.
VladaB Profil uživatele + foto
13/3/2009 13:01:01
Ahoj všem, založil jsem toto vlákno trochu z prozaických důvodů, měli byste zde diskutovat zda prodloužíte či už jste prodloužily svému miláčkovi TK a EM po 1.1.2009. Já jsem tak učinil právě v těchto dnech. 10.3.2009 provedena EM oficiálním měřícím způsobem, můj vůz T601 Univ, r.v. 1971, kastle 1987, ale karburátor původní 1971 typ 28HB 2-7 prošel na motoru, který před 25 tis. km prodělal GO emisemi na jedničku. Limity pro tento typ jsou 4,5%, a oficiálně skutečně naměřeno volnoběh = 0,70 - 1,0%, zvýšené otáčky = 2,5 - 3,5% to vyšší už byly spíše přeběhové. Jediný problém s čím měli na oficiálním měřiči byly otáčky, neumí to moc pracovat s dvoutakty, ale emise to změřilo skvěle a poctivě... A to vše na 38 let starém původním karburátoru. Včera pak následovala STK a do 12.3.2011 jsem oficiálně stále schopen plného provozu. Kolik je nás ještě takových, kdo chtějí pokračovat navzdory věkům, navzdory legislativě ... ??? diskutujte prosím. PS: dle evidence stažené z www stránek MV ČR nás ubylo - údaj k datu 1.1.2007 činil 37.842 vozů Trabant, k 1.1.2008 již 33.504 vozů a k 1.1.2009 to je již 29.989, zatím jde shruba o 10,5% pokles ročně, tj. v roce 2011 nás bude kolem 23 tisíc, ale v roce 2018 se dostaneme pod 10ti tisícovou hranici... pokud se nepřeruší lineárnost 5 tisíc mineme v letech 2023-2024. Hezký den všem milovníkům, Vláďa
na začátek předchozí  1  další na konec

Odepsat na: Vlákno - diskutujte zda prodloužíte po 1.1.2009 TK a EM u svých miláčků

Text: Kdo jsi:  E-mail: 
Vlákno:
 
Příloha:       

Pro zvýraznění částí textu můžete používat dvě HTML značky: <b>tučně</b>, <i>kurzívou</i>.
Pozor! NEZAPOMEŇTE uvést v ukončovací značce lomítko (/), jinak můžete ztučnit nebo zkurzívnit celý text na stránce.

Odkazy na jiné stránky pište jako http://www.neco.cz/stranka.html. Odkaz se nahradí textem zástupným textem [URL], který bude po kliknutí směřovat jako aktivní link na požadovanou adresu.

Příspěvek neprochází korekturou, ale putuje ihned na stránky. K příspěvku lze přiložit jakýkoliv soubor do velikosti 1 MB. Tento soubor si bude pak moci každý stáhnout odkazem jednoduše přímo z diskuzního fóra. Kolonka e-mail není povinná.

© 2019 Trabant.cz  •  Všechna práva vyhrazena. Chcete-li něco veřejně použít, raději se nás zeptejte, rádi pomůžeme.  •  info@trabant.cz TOPlist