1955-1991
Trabant.cz
Motiv dne
... diskuzní fórum
přihlášení





Nejste zaregistrovaní? Registrace na Trabant.cz je zdarma a přinese Vám řadu výhod.

 
 

Výpis vlákna

motor se vstrikovanim (51)
juraj
16/11/2014 17:32:54
Dobrý večer, chcel by som sa opýtať či je možné sa cez e-mail skontaktovať s p. Krbec Jiri.
 
Dakujem.
 
Juro
krbec jiri Profil uživatele
20/8/2009 19:22:47
Tady jsou videa jak to jezdi..oba motory
 
[URL]
krbec jiri Profil uživatele
18/8/2009 19:44:09
dekujeme..co se tyka soustruhu vse delal otec ja zbytek..tedy vykresy jak kde co bude...atd...prvi motor byl opravdu jen na vyzkouseni co to bude delat..tam byl pohon remenem nejednodussi a nejrychlejsi tohle provedeni se me osobne libi daleko vice snimani otacek je presnejsi a cele je to daleko jendodussi...takhle se to bude zkouset uz v aute...pokud to bude behat chtel bych udelat jeste malou zmenu..a to tu ze rozdelovac odpadne uplne a nahradi jej dve stejna zapalovaci trafa..ted je rozdelovac dole a v desti myslim ze by mohl byt problem
habr Profil uživatele
18/8/2009 00:21:27
Nyní už se mi motor druhé generace líbí, dokud byl rozdělovač za válci a pohon řemenem, tak mne to neoslovovalo. Teď už si myslím, že se ten projekt blíží stavu, kdy by byl použitelný v autě. Velmi kladně hodnotím dílenské zpracování, hlavně soustružnícké práce.
krbec jiri Profil uživatele
18/8/2009 00:00:42
tady je to cele od zacatku do konce
 
[URL]
krbec jiri Profil uživatele
16/8/2009 18:46:16
pokud to nekdo sledujete mam poskladany novy motor..obsah 640 ccm a komplet sestava boch monomotronic...neprojizdel jsem to v aute jen v takove ctyrkolce ale slape to...
krbec jiri Profil uživatele
25/5/2009 20:56:39
jen trosku ozivim..naprojektu se stale pracuje resime ted umisteni snimace otacek za setrvacnik viz obrazek plus motor dostane nove pisty o prumeru 75mm obsah vzroste na 640ccm
Přílohy:  trabisetrvakbmm.jpg (91,6 kB)
krbec jiri Profil uživatele
15/3/2009 23:58:05
[URL]
[URL]
 
tady jsou posledni videa z chodu motoru
krbec jiri Profil uživatele
26/2/2009 20:11:00
tak tady je ukazka jak komunikuje trabi s diagnostikou....to teplotni cidlo tam porad skace..potvora.. .
 
[URL]
[URL]
 
a tady jeste regulace lambda..teplota motoru sice jen 41 stupnu ale motor bezel dost dlouho je prohrata i klika...atd...
 
[URL]
krbec jiri Profil uživatele
25/2/2009 21:46:41
motor je komplet ustrojen
 
[URL]
krbec jiri Profil uživatele
8/2/2009 22:11:37
...
Přílohy:  dscf0952.jpg (121,8 kB)
krbec jiri Profil uživatele
8/2/2009 22:11:03
...
Přílohy:  dscf0951.jpg (128,3 kB)
krbec jiri Profil uživatele
8/2/2009 22:10:24
...
Přílohy:  dscf0950.jpg (115,1 kB)
krbec jiri Profil uživatele
8/2/2009 22:09:26
nejake nove fotky
Přílohy:  dscf0949.jpg (126,9 kB)
krbec jiri Profil uživatele
18/1/2009 14:15:52
tak ted premyslim...a ocenil bych vase nazory ci reakce...jaky pouzit olej pro mazani tohohle motoru..jde mi o pripadne poskozeni lambda sondy..ja osobne byhc pro mazani pouzil polo nebo plne synteticky olejktery nevytvari usazeniny ve vyfuku....mate nekdo nejaky konkretnyi tip..nebo odkaz na nejakou diskuzi o mazani dvoutaktu..predem diky jirka
krbec jiri Profil uživatele
12/1/2009 22:30:23
pajka... na to ti asi ani nikdo neodpovi...jsou stavene na naftu a ta ma uplne jine vlstnosti nez benzin....a asi to zatim s dieslovym vstriky nikdo nezkousel...takze nevim...puvodni jendotku nepouzijes ta je stavena pro diesel...tam to funguje trosku jinak nez potrebujes....spise bych upravit uz stavajici prime vstrikovani benzinu treba z 1.4TSi tam je podobyn obsah jednoho valce....ale chce to vedet vse o casovani--kdy presne to vstrikuje..atd...kolik..asi by bylo lepsi na to jendotku primo vyrobit....ale pak nepotrebujes nic vic...jednotku dva vstriky...a cerpadlo...asi to chce pockat az TSI spadnou na cene a zacnou se objevovat nekde po vrakovistich...pak to pujde samo....ale jinak ty vstriky co mam ze sprintery bych obetoval...ty uz maji neco odjezdeno ale jeli do posledni chvile...takze kdyby se zkazil tak se nic nestane....oni jinak taky neco stoji...
Pajka Profil uživatele + foto
12/1/2009 22:16:21
No jo, ono je to pořád jen takové teoretizování. Ty vstřiky by byly dobré, kdyby se použily komplet i s řízením atd. Zničení by snad šlo zabránit drobnému předředění olejem. Yokotashi z trabime.cz říkal, že by pro něj (prý) nebyl takový problém řídící jednotku překopat nebo na základě staré postavit novou. To je část ve které bych si rady nevěděl a ve které jsem akorát slyšel větší teoretiky než jsem já sám. Pro mě není problém to vyřešit po mechanické stránce, problém je z čeho vstřiky a jak je ovládat. Vyřešit úpravy hlav, sání, rozchodit oddělené mazání a tak už by se zvládnout dalo.
Zatím nikdo mi nebyl schopný odpovědět na otázku, zda by dieslové vstřiky vydržely benzín...
krbec jiri Profil uživatele
12/1/2009 21:56:56
pajka.... to co mam tak jsou dieselove vstriky pro vysokotlaky system comonrail takze pro ne tlak neni problem ale nevim jestli by je cisty benzin neznicil...dale je potrebujes nejak ovladat...je to v podstade vymyslet svuj system...ridici jendotku...a vsechno okolo....ja se proto zatim drzim pri zemi a experimentuju jen s klasickym vstrikovanim do sani
Pajka Profil uživatele + foto
12/1/2009 01:15:58
Výhoda je bezesporu v úspoře paliva a také výkonové možnosti. No, těmi vstřiky by šel čistý benzín, olejové mazání by obstarávalo jiné zařízení.
Jaké jsou ty vtřiky z citroenu a mercedesu, které popisuješ? Daly by se použít pro přímý vstřik pod tlakem?
krbec jiri Profil uživatele
11/1/2009 22:51:49
reakce k tem vstrikum...asi by to fungovalo...ale otazka jake pouzit..bud klasicke mechanicke..tam potrebujes cerpadlo...ktere bude regulovat mnozstvi paliva i okamzik vstriku....nebo lepsi varianta a to vstriky ze systemu comonrail...mam jich asi 8doma...4 z citroenu..a 4 z mercedesu sprinter...k nim by pak stacilo udelat nejake elektronicke rizeni...treba v zavislosti na poloze klapky..aby to dalo mnozstvi benzinu...v urcity okamzik po zavreni vyfuku...otazka ale..kdyz budes vstrikovat tak jako tak benzin s olejem...jestli to bude mit nejaky vyrazny efekt zlepseni...oproti klasickemu dvoutaktu...treba se vstrikovanim..co resim ja....navic vznika problem mazani kliky...
krbec jiri Profil uživatele
11/1/2009 22:48:09
takze po nejakem dalsim premysleni se ted primlouvam k teto variante...a to kotouc se snimacem otacek dat za remenici...tam je dost mista pro kotouc..tim se uvolni misto vepredu a tam bych udelal misto domku pro kladivka jen ale osazeni a tam prijde jen vicko z rozdelovace...plus..vyrobi se hridelka na ktere bude nasazen palec....tim motor trochu nabere na delce ale myslim ze by se mel i tak s tim vickem rozdelovace vlezt do auta bez problemu.....pokud by mel nekdo jiny napad...uvitam...diky jirka
Pavel JHB Profil uživatele
11/1/2009 10:23:48
Karl> muzes dodat nejake foto, jak to mas vyresene?
Pavel JHB Profil uživatele
11/1/2009 10:21:33
IMSOFT je asi v tomto pripade trosku mimo. Imsoft, nebo radeji Vape bych
pouzil v pripade pouziti membranovych karburatoru + klapky. Zel to stoji na
vyrobnich moznostech a na problemech s regulaci tlaku pro membrany.
Pajka Profil uživatele + foto
10/1/2009 11:54:38
Co myslíte, že by se stalo, kdyby se použili pro přímý vstřik benzínu vstřiky z diesela? Jeden z argumentů, proč by nešly použít, co jsem slyšel, bylo že je ta nafta vlastně maže a benzínem by se zadřely. Co kdyby se benzín trochu předředil olejem v nějakém velmi malém poměru jen kvůli tomu, aby to ty vstřiky rozdýchaly? Šlo by jen o testovací verzi...
Karl
8/1/2009 22:56:58
Vždycky jsem obdivoval lidi, kteří u studia VŠ technických oborů pracují. Já jsem toho měl na Radioelektronice poměrně plný brejle. Humanitní obory v poho, ale matiku, fyziku a techniku neokecáš. No,abych nezapomněl, tak to v klidu dodělej a pak se ozvi, já bych si to u Tebe objednal. No a kdyby se někde v Anglii válele nějaká zapomenutá formule za levno, tak dej vědět. Světu mír.
na začátek předchozí  1 | 2 | 3  další další

Odepsat na: motor se vstrikovanim

Text: Kdo jsi:  E-mail: 
Vlákno:
 
Příloha:       

Pro zvýraznění částí textu můžete používat dvě HTML značky: <b>tučně</b>, <i>kurzívou</i>.
Pozor! NEZAPOMEŇTE uvést v ukončovací značce lomítko (/), jinak můžete ztučnit nebo zkurzívnit celý text na stránce.

Odkazy na jiné stránky pište jako http://www.neco.cz/stranka.html. Odkaz se nahradí textem zástupným textem [URL], který bude po kliknutí směřovat jako aktivní link na požadovanou adresu.

Příspěvek neprochází korekturou, ale putuje ihned na stránky. K příspěvku lze přiložit jakýkoliv soubor do velikosti 1 MB. Tento soubor si bude pak moci každý stáhnout odkazem jednoduše přímo z diskuzního fóra. Kolonka e-mail není povinná.

© 2019 Trabant.cz  •  Všechna práva vyhrazena. Chcete-li něco veřejně použít, raději se nás zeptejte, rádi pomůžeme.  •  info@trabant.cz TOPlist