1955-1991
Trabant.cz
Motiv dne
... diskuzní fórum
přihlášení





Nejste zaregistrovaní? Registrace na Trabant.cz je zdarma a přinese Vám řadu výhod.

 
 

Výpis vlákna

Seřízení hladiny u karburátoru 28H1-1 (7)
Tomáš Šústek Profil uživatele
1/1/2009 17:22:46
Nemohli by jste tu někdo dát fotky jak mají být správně připojeny lanka ovládání přípusti a strtovací přívěry u tohoto karburátoru? Děkuji
Eda Profil uživatele
30/12/2008 14:29:13
U tohoto karburátoru nemusíš dávat pozor na nic, pokud je dobře seřízený je bezproblémový. Na řádné seřizení je háklivy. Napiš mi email na trabant.ek@seznam.cz a můžeme se domluvit dále
novis Profil uživatele
30/12/2008 12:35:42
Takže jsem postupoval správně, jen doladím na těch požadovaných 17,6mm, protože v mém manuálu to nebylo úplně čitelné. Myslím, že jsem to tehdy přečetl jako 17,3, ale už to nevím jistě. Snažil jsem se nastavit i klapky, protože zejména ta plynová byla v klidu otevřená asi na 3mm. Mám si na něco u tohoto karburátoru dát speciálně pozor? Díky
Eda Profil uživatele
30/12/2008 09:00:36
Seřízení hladiny - víčko s plovákem vyndej, otoč plovákem nahoru a mezí spodní hranou plováku a těsnicí hranou víka musí být 17,6 mm. V této poloze je plovák jen opřen o jehlový ventil, který je uzavřen. Odpružení ventilu je nezamačklé! Před zpětnou montáži se má dát nové těsnění, protože staré je ztvrdlé a vymačkané.
Taky zkontroluj plovák jestli v něm neštěrká benzín - větší váha plováku a ten uzavíra až při vyšší hladině bez ohledu na seřizení. Také zdeformovaný plovák funguje jinak než má.
novis Profil uživatele
30/12/2008 00:07:32
Abych se přiznal, tak si to myslím taky. Bohužel jsem si to uvědomil až když po té. No nic taksi to zopakuju až přestane mrznout. Ale i tak předtím ta hladina byla špatně. Já byl dřív spíš na škodovky a tam se ten plovák měl jen dotýkat(jestli se nepletu). Trabanta mám necelý měsíc, tak se seznamuju. Děda jich kdysi pár vlastnil, ale tehdy jsem to moc nevímal a málo si z toho pamatuju, navíc jeho nejnovější byl r.v.78. Předchozí majitel sice trabanty uměl skvěle rozebírat, ale o seřizování toho moc nevěděl. Volnoběžné otáčky, jak mi ukazoval, seřizoval pomocí plynové škrtící klapky. Jak tak čtu různé diskuze o tomto karburátoru, tak si s ním asi pěkně užiju... Asi to není poslední žádost o radu... :-)
vojtěch k
29/12/2008 18:07:01
myslím že je to špatně, podle mého návodu je ta hodnota je 17,6 mm při stlačeném ventilu (okamžik tavření přívodu paliva), sám na to jezdím a nemám s tim problém
novis Profil uživatele
29/12/2008 17:26:03
Ahoj všem, chtěl bych se zeptat ohledně seřízení hladina paliva u karburátoru 28H1-1. V různých návodech je psáno, že plovák by měl být vzdálen od hrany víčka cca.17mm. Je tím myšleno, když se pouze dotýká ventilu nebo když je ventil úplně zavřený? Plovák jsem nastavil na zmíněných 17mm, když se pouze volně dotýká ventilu. Mám to dobře? Proti původnímu nastavení jsem ho musel asi o 5mm přenastavit. Mám to dobře? Předem moc díky za pomoc.
na začátek předchozí  1  další na konec

Odepsat na: Seřízení hladiny u karburátoru 28H1-1

Text: Kdo jsi:  E-mail: 
Vlákno:
 
Příloha:       

Pro zvýraznění částí textu můžete používat dvě HTML značky: <b>tučně</b>, <i>kurzívou</i>.
Pozor! NEZAPOMEŇTE uvést v ukončovací značce lomítko (/), jinak můžete ztučnit nebo zkurzívnit celý text na stránce.

Odkazy na jiné stránky pište jako http://www.neco.cz/stranka.html. Odkaz se nahradí textem zástupným textem [URL], který bude po kliknutí směřovat jako aktivní link na požadovanou adresu.

Příspěvek neprochází korekturou, ale putuje ihned na stránky. K příspěvku lze přiložit jakýkoliv soubor do velikosti 1 MB. Tento soubor si bude pak moci každý stáhnout odkazem jednoduše přímo z diskuzního fóra. Kolonka e-mail není povinná.

© 2019 Trabant.cz  •  Všechna práva vyhrazena. Chcete-li něco veřejně použít, raději se nás zeptejte, rádi pomůžeme.  •  info@trabant.cz TOPlist