1955-1991
Trabant.cz
Motiv dne
... diskuzní fórum
přihlášení





Nejste zaregistrovaní? Registrace na Trabant.cz je zdarma a přinese Vám řadu výhod.

 
 

Výpis vlákna

benzín, olej, olovo (16)
Nabídka půjček
30/10/2018 14:21:55
Nabídka půjček
Chcete-li věřit svým vděčným pozdravům, čestnost učitelů a upřímnost a upřímnost učitelů jsou dvě věci, které chybí. Dávám vám kredity vážným lidem, kteří mi mohou zaplatit 3% roční úrokovou sazbu. Moje kreditní podmínky jsou velmi jasné a jednoduché. Pro více informací nás kontaktujte. PS:polojkab@seznam.cz
Přílohy:  telechargementeu.jpg (9,5 kB)
Půjčování peněz pro každého
5/9/2016 16:56:53
Půjčování peněz pro každého
Dobrý den, pane, paní,
Nabízíme úvěry všem těm, upřímný a čestný,
potřebují peníze. Budete potřebovat peníze na projekt? Platit své dluhy? nebo z jakéhokoli jiného potřebu, nebo v jiných situacích? Už žádné starosti, máme řešení pro poskytování půjček peníze s úrokovou sazbou 3%, pokud jste vážně a schopni zaplatit. Získání úvěru od 3000 eur na 20 milionů eur WE vám pomůže znovu získat váš úsměv, i když je to non-bank. Jsme vám k dispozici. Prosím, neváhejte nás kontaktovat e-mailem pro bližší informace, pokud jste v nouzi.
Email: stefan.korcon@gmail.com
Přílohy:  images2.jpg (7,7 kB)
lil B.G.
18/1/2011 17:04:00
Může, ale nic nezískáte..
Daniel
15/1/2011 12:41:10
Dobrý den muže se dávat do babetty premiový(vysokooktanový) benzín Verva 100?
Strýc
20/12/2010 20:17:24
Na Trabime o tom proběhla poměrně podrobná diskuze. Rozhodně ne, líh se nemísí s olejem. Je to pro 2T motor likvidační záležitost!
Lubor
20/12/2010 09:25:02
Dobrý den pánové! Máte někdo zkušenosti s novým palivem E85? Zvládnul by to trabantí motor? Případně co si myslíte o mazání s tímto ethanolem? Podrobnosti na [URL]. Díky
Přílohy:  palivoe85.jpg (308,8 kB)
Kamil
23/12/2008 10:19:49
skoro jsi se trefil - Peugeot 52 jednopísťák
Pepas
23/12/2008 10:00:46
Vyčerpávající informace o přípravku PROLONG na: www.prolong.cz
Pavel JHB Profil uživatele
23/12/2008 09:53:07
Pokud neznas puvod, nic neres, obsah nadrze vylej, pouzij na cisteni.
Vycisti karbec a pak nalej novej special nebo natural s olejem a pak zacni s
pokusy. Pokud je to 100ccm tak pripada v uvahu Manet dvoupistak, nebo CZ98
Kaktus nebo Jawa robot. Takze prace tak na rok az dva... Pokud nemas
dostatek znaLOSTi a dilenske vybaveni, strikni to cele konkorem a natrenuj
na necem tuctovem (treba 175/250 kyvacka) jinak (pokud jsem se trefil s
typem) udelas zbytecnou skodu na nedostatkovych strojich.
Pepas
23/12/2008 09:52:22
To Kamil: Máš pravdu, že když se zmenší ventilová vůle (zaklepání) a nic se s tím nedělá, tak když už není vůbec žádná, tak se ventil podpálí. Když se snížila ventilová vůle, tak to bylo znát na výkonu motoru a tak jsem seřizoval.Co se týká tvého případu. Včera večer jsem "ležel" ve starých knihách, které se zabývají touto problematikou. Tam o nějakých dnešních plných a polosyntetikách není ani slovo. Řešilo se mazivo v té době. Později zmíňka o super novince speciálním oleji pro dvoutakty M2T. V současné literatuře se zase nevraceji tolik zpět. Nejsem odborník na tuto problematiku a těžko můžu radit. Já osobně bych původní palivovou směs vypustil a dal novou. Bude to "ztráta" v ceně paliva, na druhé straně, ale ušetřim za případnou nákladnou opravu. Popřípadě se poradil z někým, kdo se věnuje veteránům resp. historickým motocyklům. Podle názorů zkušených trabantistů na různých diskuzních fórech (a je toho opravdu dost, až jsem divil) dávám do Trabiho benzin speciál 91 nebo naturál 91 a olej M2T, který je od různých výrobců (na netu i tabulka podle kvality) no a přidal jsem tam přípravek PROLONG (do benzinu) v Oktávce jej používám do nafty a do motorového oleje již několik let. Když se použije poprvé, tak rozpouští veškeré usazeniny a pak vytváří na plochách mikrofilm, který snižuje tření. Při testech motor Favoritu po vypuštění oleje z motoru "zabouchal" až po mnoha kilometrech. Používáme PROLONG i do našich závodních motoru VW 2.0 8V a nyní 16V (200k resp. 240k). Naše stránky: www.oranzada.estranky.cz
Kamil
23/12/2008 08:01:14
...s tím, že se fakticky ventily zaklepávaly, je zajímavý, já to slyšel označeno, že se "podpalovaly", to je ale možná až druhotný jev netěsných ventilů, tady to je motorka 100cm3, ventil je tam jeden, dekompresní pro zastavení chodu motoru, jen s tím přechodem z polosyntetiky na minerální olej, nevěděl bys Pepasi, jestli to stačí vypustit /nebo spotřebovat, co tam je/ a prostě nalít novou již minerální směs? Nebo je třeba nějak zrušit film na válci z polosyntetiky nějakým průplachem.
Pepas
22/12/2008 17:17:16
Pokračování: Motocykl ze 40 let byl určitě konstrukčně vyroben na palivo, které se v té době prodávalo v obchodní síti (není-li to nějaký závodní speciál s jiným oktanovým požadavkem či s požadavkem na jiné palivo než je benzin). Někde v diskuzi jsem četl, že nemá význam dávat do těchto našich dvoutaktních motorů, s konstrukčním požadavkem na méně oktanové palivo, vice oktanová paliva (95,98, 100) a bylo to přirovnáno, že je to jako bychom krmili psa uherákem, když mu stačí granule, jennom je dražší. Je to tak. Jenom bych ještě dodal, že ještě platí další pravidlo, že čím vyšší oktanové číslo, tak větší předstih (tedy u čtyřtaktu určitě). V minulosti jezdil syn motokárové závody. Motor byl italský zn.TM a palivo obchodní do 100 oktanů, olej Castrol 747 (později MOTUL) v poměru 1:25 výkon cca 40 koní (některé špičkové až 45 koní) z obsahu 125 ccm. To jenom pro zajímavost.
Pepas
22/12/2008 17:02:45
Olovnatý benzin vyžadovaly starší čtyřtaktní motory, např. Š 105/120 (ne vývoz do Belgie, kde se už dávno jezdilo na LPG). Zlom byl již u Favorita, kdy se do některého motoru již dával naturál. Olovnatý benzin se nesmí dávat do aut s katalizátory např. je i jiná "díra" do nádrže, kam se pistole od olovnatého benzinu nevešla. Proč staré motory musely mít olovnatý benzin? Použil-li se naturál, nebo LPG k trvalému provozu, tak se zaklepávají ventily. Měl jsem Š120 na LPG a byl předepsán provoz benzin : LPG v poměru 5O/50%. Když jsem toto nadodržel a jezdil skoro pořád na LPG, tak jsem cca po 4000 km musel seřizovat vůli na ventilech. Dvoutakt ventily nemá, takže zaklepávání ventilů nehrozí a je mu jedno jaký benzin tam dáme. Benziny jsou rozděleny dále podle oktanového čísla. Pravidlo čím větší stupeň komprese, tím vyšší oktanové číslo, Staré dvojtakty byly se stupněm komprese konstukčně stavěny na obyčejný benzin. U nás se prodával 80 oktanový, který plně stačil.
Kamil
22/12/2008 16:46:53
Pavle, díky. Asi stávající směs bude třeba vypustit, aby nedošlo ke smíchání různých typů olejů. Možná pročistit, ale to zatím netuším jak. Zkusím ještě nějaké vet. stránky. Kci motoru motorky zatím nerozumím. Znám stará auta, ale motorka je prvotina, takže nedovedu říct.
Pavel JHB Profil uživatele
22/12/2008 13:20:12
Nevim, co to je za moto, ale podle roku to bude nejspis kombinace
jehly/futra. Takze libovolnej benzin + Mogul TS 1:30 - 1:35 Je to dlouhymi
roky veteranisty overena kombinace. Polosyntetika diky konstrukci motoru
neni prilis vhodna, tu lze pouzit az do o 2 desetileti novejsich rocniku.
Kamil
22/12/2008 08:30:16
Dobrý den, snad mě proboha nevyhodíte: koupil jsem /svou první/ motorku asi ze 40. let, dvoutakt. Študoval jsem tu forum a vyšlo mi kupovat benzín 95 /nebo mísit 1:1 s 91/, k tomu 1:30 minerální olej vyšší viskozity /5W40?/ a nepřidávat umělé olovo. Je to tak správně? Ptám se, protože prodejce říkal, ať tam dávám klidně 98 a polosyntetický olej, ale polosyntetický olej a olej minerální je něco úplně jiného. Na olovo jsem se neptal. Četl jsem článek zdejší o mazání, ale v té době byl olovnatý benzín, takže to se tam např. neřeší. Moc díky, ať něco nepo....
na začátek předchozí  1  další na konec

Odepsat na: benzín, olej, olovo

Text: Kdo jsi:  E-mail: 
Vlákno:
 
Příloha:       

Pro zvýraznění částí textu můžete používat dvě HTML značky: <b>tučně</b>, <i>kurzívou</i>.
Pozor! NEZAPOMEŇTE uvést v ukončovací značce lomítko (/), jinak můžete ztučnit nebo zkurzívnit celý text na stránce.

Odkazy na jiné stránky pište jako http://www.neco.cz/stranka.html. Odkaz se nahradí textem zástupným textem [URL], který bude po kliknutí směřovat jako aktivní link na požadovanou adresu.

Příspěvek neprochází korekturou, ale putuje ihned na stránky. K příspěvku lze přiložit jakýkoliv soubor do velikosti 1 MB. Tento soubor si bude pak moci každý stáhnout odkazem jednoduše přímo z diskuzního fóra. Kolonka e-mail není povinná.

© 2018 Trabant.cz  •  Všechna práva vyhrazena. Chcete-li něco veřejně použít, raději se nás zeptejte, rádi pomůžeme.  •  info@trabant.cz TOPlist