1955-1991
Trabant.cz
Motiv dne
... diskuzní fórum
přihlášení





Nejste zaregistrovaní? Registrace na Trabant.cz je zdarma a přinese Vám řadu výhod.

 
 

Výpis vlákna

Nové (9)
Pavel JHB Profil uživatele
5/1/2009 09:38:14
habr> ano, pochopil jsi to velmi spravne to denni jezdeni bylo v tom atd..
:-) Je tam problem treba u nakladaku (coz se nas netyka), ze nesmi vlastne
nic vozit. U nas se stal pripad, kdy ukecali veteranistu, aby privezl na
tatre furu pisku. Pri vyhybani s link autobusem na uzke ceste se s nim
utrhla krajnice a spadl do skarpy. Skoda 0,- Kc, ale nejaky vsimavy
spoluobcan zavolal "pomahat a chranit" a stalo ho to tolik penez, ze musel
malem Tatru prodat. Dalsi novinkou je, ze je treba u spornych vozidel
potreba prokazat puvod. Typicky jsou to vojenska provedeni. Rozmohly se
totiz levne renovace peraku atp. Tzn koupim vrak, striknu ho stribrenkou a
zelenou matovkou a dam na vet cisla. To uz od lonska nejde, je potreba
prokazat, ze vozidlo bylo koupeno z voj. NZ atp.
habr Profil uživatele
5/1/2009 00:05:55
Doplním, že v Motor Revue 3/2008 je to podrobně popsáno, Pavel JHB se jen nezmínil, že vozidlo nesmí být nadále užívano k dennímu ježdění a komisaři mají právo a povinnost toto kontrolovat. Například tím, jestli majitel má k dennímu ježdění jiné auto a pod. Komisaři se snaží, aby na vozech zůstávaly RZ bílé, nikoli veteránské, a pak je sice roční testace, i ME a STK, ale pojistné je jen 3/12 pojistného. Takový vůz není veteránský ale historický. Aspoň tak jsem to z článku pochopil.
Pavel JHB Profil uživatele
4/1/2009 16:16:24
Schovi> uz jsem to psal snad 10, takze naposled....
Vozidlo starsi 1974, uvedene do puvodniho stavu, vyjimkou jsou pneumatiky a
dalsi drobnosti.
Pak sezenes komisare s opravnenim udelat testaci. VCC by mel byt v kazdem
vetsim okresnim meste, seznam komisaru je na www UAMK. Tady byva problem, ze
nektere kluby odmitaji nektera vozidla testovat. Po kontrole, kde te klidne
vysypou kvuli tomu, ze mas sroub na klic 13 misto 14 dostanes prihlasku (v
pripade zajmu mohu poslat v poc. tvaru), tu vyplnis a dodas komisari. Ten ji
potvrdi a absolvujes stejny proces u krajske komise (nektere kluby udelaji
krajskou testaci za tebe i bez vozidla, /klubovy komisar ruci za shodnost/).
Pak uz ti nic nebrani v ceste na pojistovnu pro pov. ruceni (1/12) a
krajskou evidenci vozidel. Neni to na pockani, maji na to ze zakona 30 dni,
takze 2x .... Pak znova pojistovna, kde zapisou vet. RZ.
To, ze vozidlo nemuzes pouzivat k preprave materialu atp. asi vis....
Cenove je to cca 2x1000,- + 800,- + naklady na svoz komisaru a cesty popr.
cestaky.
Na STK + ME jiz nechodis, kazdorocne obnovujes jen klubovou testaci, tzn.
tech cca 1000,- (muze se lisit dle klubu).
Vyyhodnost si spocitej sam...
Pripadne dalsi konkretni otazky na mail nebo tlf. ...
Schovi Profil uživatele
4/1/2009 11:25:03
preji dobry den poradte jak prihlasit trabanta na veteranske papiry zatim tu kazdej resi povine ruceni ale to mi je fuk potrebuju to dat skratka na veteransky papiry diky za odpovet
Pavel JHB Profil uživatele
7/11/2008 03:19:10
Uz to tu bylo snad tisickrat - v kratkosti a hodne zjednodusene
1-zrenovovat popr zrestaurovat vozidlo (rv
Pavel JHB Profil uživatele
7/11/2008 03:01:30
Pokud se s nim "nehejbalo" muze byt. Ja mam r.v. 64, ale vymenu karoserie,
takze platim cca 1600,- Bere se totiz vzdycky snad neco jako "posledni
uvedeni do provozu"
juch1
6/11/2008 21:09:23
Myslím si, že dneska při těch cenách je zbytečnost dávat trabanta na V značky. Jen v případě, že už je nemá, je odhlášen a je to zajímavý kus jako tramp, apod. Jde to udělat i tak, že auto bude psané na osobu X, ale povinné ručení bude psané na osobu Y, které je třeba 40let, tudíž má o dost nižší sazbu - plus bonusy a vyjdu na poloviční částku než jakou bych platil já. Mám to tak už dva roky a zcela v pořádku. CPP.
 
Co je příjemnější platit ? částku X nebo jen 1/2 X ? a to zcela legálně.
Pepa
6/11/2008 20:06:27
Nedávno jsem koupil jednoho trábika a papírově to je rok výroby 68. Po poradě se známím, jsem se stavil v české podnikatelské pojišťovně a bylo mi spočítáno povinné ručení na slovy 401 kč za rok, takže nevím, proč někdo shání veteránské značky, když to jde i jinak :-). Přeji krásný den
Adam.87
6/11/2008 16:55:53
Zdravím všechny majitele Trabantů.
Potřeboval bych poradit jak se dá Trabant s origo papírama přepsat na veteránské značky.
Jde mi hlavně o cenu povinného ručení 1200kč/6měsíců.
Děkuji za každou Vaši odpověď.
S pozdravem Adam.87
na začátek předchozí  1  další na konec

Odepsat na: Nové

Text: Kdo jsi:  E-mail: 
Vlákno:
 
Příloha:       

Pro zvýraznění částí textu můžete používat dvě HTML značky: <b>tučně</b>, <i>kurzívou</i>.
Pozor! NEZAPOMEŇTE uvést v ukončovací značce lomítko (/), jinak můžete ztučnit nebo zkurzívnit celý text na stránce.

Odkazy na jiné stránky pište jako http://www.neco.cz/stranka.html. Odkaz se nahradí textem zástupným textem [URL], který bude po kliknutí směřovat jako aktivní link na požadovanou adresu.

Příspěvek neprochází korekturou, ale putuje ihned na stránky. K příspěvku lze přiložit jakýkoliv soubor do velikosti 1 MB. Tento soubor si bude pak moci každý stáhnout odkazem jednoduše přímo z diskuzního fóra. Kolonka e-mail není povinná.

© 2019 Trabant.cz  •  Všechna práva vyhrazena. Chcete-li něco veřejně použít, raději se nás zeptejte, rádi pomůžeme.  •  info@trabant.cz TOPlist