1955-1991
Trabant.cz
Motiv dne
... diskuzní fórum
přihlášení





Nejste zaregistrovaní? Registrace na Trabant.cz je zdarma a přinese Vám řadu výhod.

 
 

Výpis vlákna

seřadit vzestupně/sestupně
Shnilý práh (5)
Pita
3/4/2009 21:45:19
Tak mám technickou na krku a stále jsem oddaloval výměnu prahu a spodního nosníku, teď mám frmol. Mám nejastnosti v kastli a náhradním dílu(spodní nosník). Kastle je z r. 1988 a nosník pod práh co jsem koupil (p. Kytka) má navařené v profilu dvě trubky pro hever. V katalogu Trabi 6Volt (jiný nemám) je přední trubka pro hever navařená ve vlaštovce a já ji mám v tom profilu?. Tak nevím, zda-li to mám správně a jak poznám místo kde ten starý nosník odříznout od vaštovky abych to nějak "nezmršil". Ještě jsem to nedělal a nerad bych to pokazil. Děkuji
Pita
11/12/2008 11:49:24
To Martin_ND: díky, zkusím to jak píšeš
Martin_NR
10/12/2008 20:11:47
Odstranit povodny a navarit novy. Je dobre auto niecim spevnit, hlavne vsak nevarit husenicu v kuse, ale nabodovat rohy v smere X,prekontrolovat geometriu a postupne po malych castiach sumerne zvarat. Tolko moje skusenosti
Rolfi
11/11/2008 08:01:04
Jo, tak to by mě taky zajímalo. Třeba jestli se dá ten práh přivařit pokud je auto na kolíbce?
Pita
4/11/2008 19:39:49
Dobrý večer Vážení Trabi,
chtěl bych se Vás zeptat jaký je správný postup při výměně schnilého prahu u mého Trabi? CO mám a "jak tak" vařím ale nikdy jsem to nedělal. Tak bych se chtěl vyvarovat případných chyb např. zkroucení kastle. Děkuji a jsem s pozdravem.
na začátek předchozí  1  další na konec

Odepsat na: Shnilý práh

Text: Kdo jsi:  E-mail: 
Vlákno:
 
Příloha:       

Pro zvýraznění částí textu můžete používat dvě HTML značky: <b>tučně</b>, <i>kurzívou</i>.
Pozor! NEZAPOMEŇTE uvést v ukončovací značce lomítko (/), jinak můžete ztučnit nebo zkurzívnit celý text na stránce.

Odkazy na jiné stránky pište jako http://www.neco.cz/stranka.html. Odkaz se nahradí textem zástupným textem [URL], který bude po kliknutí směřovat jako aktivní link na požadovanou adresu.

Příspěvek neprochází korekturou, ale putuje ihned na stránky. K příspěvku lze přiložit jakýkoliv soubor do velikosti 1 MB. Tento soubor si bude pak moci každý stáhnout odkazem jednoduše přímo z diskuzního fóra. Kolonka e-mail není povinná.

© 2019 Trabant.cz  •  Všechna práva vyhrazena. Chcete-li něco veřejně použít, raději se nás zeptejte, rádi pomůžeme.  •  info@trabant.cz TOPlist