1955-1991
Trabant.cz
Motiv dne
... diskuzní fórum
přihlášení





Nejste zaregistrovaní? Registrace na Trabant.cz je zdarma a přinese Vám řadu výhod.

 
 

Výpis vlákna

Trabi na volnoběh chcípe (9)
radek6ak
3/10/2008 20:18:04
Zdravím, já má spotřebu se starým karburátorem 6 l/100km. s H1-1 je spotřeba i 5,5l. 7,5L je na h1-1 docela dost, bývá to méně.
Nahlis
3/10/2008 12:22:03
Jak jsem již napsal: výměna těsnící gumičky a naladění tohodle šroubu zabralo. Gumička byla ztvrdlá a popraskaná, šroubem šlo velmi snadno otáčet. Teď při ladění
Kamarád mi to poladil a jsem spokojen.
 
O výměně karburátoru zatím neuvažuju, protože se mi zdá, že novější karburátory znamenají nižší spotřebu...
mě ten Trabi dlabe asi 7.50l/10kmm
 
Jinak jeden známej mi přinesl ze šrotu 1 arburátor starej a jeden novej ... tak si je vyčistím a schovám kdyby něco ...
:-)
 
Každopádně díky za pomoc myslel jsem si, že jsem se zbláznil když jsem čuměl na výkres starého karburátoru a ve voze je novej typ .. :-)
Nahlis
3/10/2008 10:37:46
Vyměna těsnící gumičky a naladění tohodle šroubu
Přílohy:  karb.jpg (122,0 kB)
radek6ak
11/9/2008 11:26:28
Zdravím, doporučuji v budoucnu tento karburátor vyměnit za starý typ, tenhle jak jednou přestane fungovat tak je to špatný, pokud možno nehejbej se seřizovacími prvky a jen ho vyčisti. jak ho rozladíš tak už nepojede, nebo to bude vždycky zlobit, buď nepůjde volnoběh, nebo naopak nepůjde do otáček a tak podobně, nepůjdou studené starty nebo naopak teplé. taky při rozladění hrozí zadření motoru. Pokud nebudeš přesně vědět co děláš tak v něm nic nenastavuj. Lepší je sehnat karburátor 28HB2-7 nebo 9, s těma ti bude i trabík jezdit lépe.
Nahlis
9/9/2008 13:10:07
díky kchámo .... už se v tom začínám orientovat ...
zkusím na to během týdne mrknout ...
Ivosh Profil uživatele + foto
5/9/2008 15:57:40
To je poslední model karburátoru. Ten to má úplně jinak, než předchozí typy, co byly myšleny v předchozích příspěvcích.
Popis seřízení najdeš na adrese: [URL]
Nahlis
5/9/2008 09:33:36
hmm tak asi nejsem rozenej mechanik .. ale šroubek s pružinkou nevidím
ani trysku pro volnoběh se mi nepovedlo idetinfikovat ...
 
navíc ten přístup z boku ke karburátoru není ideální ..
 
Kterej ten šroubek je ladící na směs volnoběhu .. a která tryska je volnoběžná?
 
díky
Přílohy:  dsc01433.jpg (437,6 kB)
Eda Profil uživatele
3/9/2008 20:56:51
pokud je na pravé straně karb. při pohledu na motor šroubek a pod hlavou pružinka, je to na seřízení volnoběhu. Dotáhni šroubek o půl otáčky a vyzkoušej, jestli stačí, kdyby né tak o další půl otáčky. Kdyby zlobil pořád, je třeba vyčistit trysku volnoběhu. Je to mosazný šroub z boku karb. Jsou tam dva, tak ten vrchní, pozor, nevyšroubuj oba současně, můžeš je mezi sebou poplést a nepojedeš vůbec.
Nahlis
3/9/2008 10:22:15
zdarec ..
nějakej čas jezdím trabantem do práce a malinko začal zlobit .
tak se chci zeptat jak mu nejlépe vychytat blechy.
 
Když jsem ho před dvěma měsíci kupoval nefungoval startér. Ale šel roztlačit na dvou metrech i když stál třeba pár dnů. Dokonce šel natočit klikou.
Teď je stratér opraven ale začal na volnoběh chcípat. Je to blbé furt tůrovat a při tom brzdit na křižovatkách a tak. Já to ještě zmáknu .. ale paní s tím pustit nemůžu. :-)))
Vím jen že od začátku málo dobíjí nastartovanej pod plynem dává 12.8V ale dělá to samé plně i nabit.
 
Jezdím na Naturál 95 +M2T 1:50 a za celou dobu tam nebylo nic jiného ... Mám plnou nádrž .. a ještě jsem neměl rozdělané svíčky ...
nechápu proč se ten prevít chová jinak .. když já k němu furt stejně ;--)))
 
na začátek předchozí  1  další na konec

Odepsat na: Trabi na volnoběh chcípe

Text: Kdo jsi:  E-mail: 
Vlákno:
 
Příloha:       

Pro zvýraznění částí textu můžete používat dvě HTML značky: <b>tučně</b>, <i>kurzívou</i>.
Pozor! NEZAPOMEŇTE uvést v ukončovací značce lomítko (/), jinak můžete ztučnit nebo zkurzívnit celý text na stránce.

Odkazy na jiné stránky pište jako http://www.neco.cz/stranka.html. Odkaz se nahradí textem zástupným textem [URL], který bude po kliknutí směřovat jako aktivní link na požadovanou adresu.

Příspěvek neprochází korekturou, ale putuje ihned na stránky. K příspěvku lze přiložit jakýkoliv soubor do velikosti 1 MB. Tento soubor si bude pak moci každý stáhnout odkazem jednoduše přímo z diskuzního fóra. Kolonka e-mail není povinná.

© 2019 Trabant.cz  •  Všechna práva vyhrazena. Chcete-li něco veřejně použít, raději se nás zeptejte, rádi pomůžeme.  •  info@trabant.cz TOPlist