1955-1991
Trabant.cz
Motiv dne
... diskuzní fórum
přihlášení





Nejste zaregistrovaní? Registrace na Trabant.cz je zdarma a přinese Vám řadu výhod.

 
 

Výpis vlákna

Cvrlikání (8)
Jakub
27/5/2012 18:52:01
Ahoj Honzo,
 
ohledně plechů, stáhni si z uložto opravy a údržba trabant 600 a 601:
 
[URL]
 
tam je všechno popsané, vlastně potřebuješ: odšroubovat všechny šrouby na desítku klíč, které plechy drží, povolit sřoub co napíná klínový řemen u alternátoru a konečně povolit dmýchadlo (větrák), protože kus těch plechů je i pod nim, i vzduchový filtr musí dolů a pak vyvlíknou plyn lanko....
 
K motoru od oleje, fouka ti to nejspis pod valcem, zkontroluj dotažení hlav, ale především pat válců, jestli pod patou válce ještě vůbec těsnění máš... doporučuji rovnou koupit a přetěsnit.
 
v zimě ti to jezdí líp, protože to celý tak trochu ztuhne, chovalo se mi to stejně, ja furt odkud je ten volej ;) ... měl jsem patu jednoho válce tak povolenou, že se polovina těsnění "vyfoukla"... co jsem to přetešnil, je to úplně o něčem jiném,
 
co se týče zvonění... tipuju předstih, doporučuji, povolit základovou destičku (tři šrouby) a pootočit úplně doprava, utáhnout a předstih nastavit přímo na horní uvrať- 0°, a to pro oba válce pak pootočit základovou destičku úplně vlevo a utáhnout, tím tomu dáš základní předstih cca 15° dalších 15°ti dá regulátor a jestli jedeš na N95 30° to ještě snese a stačí ti na to šroubovák a žárovka.....
 
Ahoj!
PS: sory za pravopis, pospíchám...
Honza
12/4/2012 20:23:15
Pozdravujem, chcel by som sa opýtať, pretože mám rebrá valcov mastné, aspoň tak to vyzerá zo spodku, či to nemôže spôsobovať prehrievanie motora a tím jeho zväčšené zvonenie. Zdá sa mi, že keď je motor chladný lepšie ťahá a menej zvoní. Je potrebné rebrá čistiť alebo je to normálne, že sa na ňom nachádzajú čierne mastnoty? Ak je to potrebné, nemohli by ste mi prosím popísať ako dať chladiace kryty motora dole. Vopred ďakujem.
Mr_Kuj Profil uživatele + foto
26/8/2008 11:29:03
Bohatost zmesi sa da predsa jednoducho nastavit zmenou hladiny v plavakovej komore. Takze najprv si skontroluj a nastav poriadne zapalovanie a ak to nepomoze, daj dolu viko plavakovej komory a skontroluj ci mas spravnu hladinu.
Martin_NR
24/8/2008 17:43:37
Ano to je dobra pripomienka, aj ked do istej mieri sa tieto okruhy ovplyvnuju.
Ta poznamka smerovala k tomu, ze biele sviecky napovedaju o chudobnej zmesy,teda prehrievaniu motora, co moze mat za nasledok aj zadretie.
Eda Profil uživatele
24/8/2008 12:56:41
Na bohatost směsi je vzadu šroub, ale jen na seřizení volnoběhu. Při otevřené klapce plynu je tento okruh vyřazen a motor nasává přes difuzor směs se vzduchem. Bohatost s tím nemá nic co dělat. Stejně tak jako když je vytažen sytič při startováni nesmí se přidávat plyn, jinak je sytičový okruh narušen, motor bere hodně vzduchu a nechytne. Vše v karburátoru má své místo a nejde míchat dohromady.
Motor Trabanta může zvonit při prudké akceleraci, ale zvonění by nemělo být delší než 5 - 8 km/h, tj. mezi 55 - 60 (68) km/h.
Na zadření motoru to nemá vliv, motoru všeobecně škodí podtáčení - jízda na 4 rychlost kolem 40. Motor je raději přetáčen - přetočení mu chutná vic, než trápení v malých otáčkach.
Nepravidelné rány v převodovce může být klepnutí kol o sebe - volná, nebo ohlá vidlička řazení. Ložisko spojky je grafitový kroužek, který je téměř nezničitelný ( zničí ho při špatné montáži, ale né při výměně lamely.
Martin_NR
24/8/2008 11:28:24
...alebo zadrie motor...
Vzadu pri prirube je vertikalne zaskrutkovana skrutka, bud je zaistena matkou,alebo je na pruzine. Skus skrutku uvolnit o stvrt az pol otacky, potom po dlhsej jazde podla farby sviecok upravit.
Pavel JHB Profil uživatele
19/8/2008 09:45:45
Mas dobrou diagnozu, je to chude, nebo moc velkej predstih. Neres, zvetsis
spotrebu a vykonove si mepomuzes.... Naprava je jednoducha, bud pridat vic
plynu, nebo ubrat plyn, nebo dat mensi kvalt.
Nouf
14/8/2008 22:44:28
Zdravím,ptám se na časté téma...můj trabantík zvoní v prudkém přidání plynu a do kopců,kdzž vytáhnu sytič zvonění přestane...bude to chudou směsí,ale bohužel nevím jak ji obohatit...mám karburátor 28hb2-7...jinak může spolu působit špatně seřízené zapalování?Mám kladívka a chytá naprosto perfektně...
 
Ještě jeden dotaz,mám nově dělanou spojku a nedávno mne vyděsil šeredný zvuk ozývající se při volnoběhu...naprosto nepravidelně ozývající se rachtání,jako kámen když praští o kov ,při vypnuté spojce přestane...napadá mne buď vyšlehané ložisko spojky nebo ložiska hnacího hřídele.Děkuji mnohokráte:)
na začátek předchozí  1  další na konec

Odepsat na: Cvrlikání

Text: Kdo jsi:  E-mail: 
Vlákno:
 
Příloha:       

Pro zvýraznění částí textu můžete používat dvě HTML značky: <b>tučně</b>, <i>kurzívou</i>.
Pozor! NEZAPOMEŇTE uvést v ukončovací značce lomítko (/), jinak můžete ztučnit nebo zkurzívnit celý text na stránce.

Odkazy na jiné stránky pište jako http://www.neco.cz/stranka.html. Odkaz se nahradí textem zástupným textem [URL], který bude po kliknutí směřovat jako aktivní link na požadovanou adresu.

Příspěvek neprochází korekturou, ale putuje ihned na stránky. K příspěvku lze přiložit jakýkoliv soubor do velikosti 1 MB. Tento soubor si bude pak moci každý stáhnout odkazem jednoduše přímo z diskuzního fóra. Kolonka e-mail není povinná.

© 2019 Trabant.cz  •  Všechna práva vyhrazena. Chcete-li něco veřejně použít, raději se nás zeptejte, rádi pomůžeme.  •  info@trabant.cz TOPlist