1955-1991
Trabant.cz
Motiv dne
... diskuzní fórum
přihlášení





Nejste zaregistrovaní? Registrace na Trabant.cz je zdarma a přinese Vám řadu výhod.

 
 

Výpis vlákna

Indukční cívka (10)
Pavel JHB Profil uživatele
31/1/2010 10:56:15
Civka s predradnym odporem neeeeeeeeee. Ta je na 8V a spolehlive do pul roku
odpali v EBZe koncove tranzistory. Pokud ano, je potreba ji pouzivat S
predradnym odporem, ale i tak ma nizsi odpor a trabant ji nema rad. Bez se u
schade prepinala jen pro startovani. Proc vymejslet takovyhle pipoviny, kdyz
na kazdem vrakaci nebo ekolikvidaci se vali mraky 12V velkejch civek??
hertz1
30/1/2010 23:26:18
Ahoj,
ještě k těm cívkám - jak to tedy je? Dá se použít cívka s odmontovaným odporem na kladívkové zapalování nebo radši ne? Pochopil jsem to tak, že odpor tam je jen kvůli lepšímu startování. Já jsem nedávno jednu takovou montoval a teď mám obavu, abych něco nepokazil. Děkuji za odpověď.
Tomáš
19/1/2010 16:06:29
je to spíš takové skládání.Koupil jsem vůz v dosti hrozném stavu kde většina dílů chybý.Při koupi mě majitel tvrdil jak tam co všechno měl.Jediný problém který nastal jsou ty cívky.
Tomáš
19/1/2010 15:59:41
kladivkové zapalování
trabas Profil uživatele + foto
19/1/2010 12:01:36
Princip zapalování s použitím indukčních cívek s odporem u Š 120 byl tento. Při startování se přídavný odpor vyřadil a protože de fakto zapalovací cívka bez odporu není 12V ale asi 8V (to již nevím přesně), dávalo zapalování dostatečnou jiskru i když starter ma při startování velkou spotřebu resp. odběr proudu. Po skončení režimu START se automaticky vřadil přídavný odpor, aby nedošlo ke zničení indukční cívky. K elektomagnetu na startéru proto vede ještě jeden vodič.
habr Profil uživatele
19/1/2010 02:00:31
Tyto cívky opravdu nemusí pracovat, zvláště pokud je na vozidle bezkontaktní zapalování EBZA. Jen podle tak nepodstatného popisu se asi víc diagnostikovat nedá. Místo vyjmenování startéru a altíku by pro určení závady spíše napomohla informace o typu zapalování.
 
P.S. co je cílem rekonstrukce? Co z toho vozu má vzniknout?
Tomáš
18/1/2010 18:55:05
Dobrý den,mám problém.Započal jsem rekonstrukci trabanta.Mám tam startér ze škodovky,alternátor z felicie,a 12 baterku,indukční cívky nové na 120 bez odporu.Problém je že svíčky nehází jiskru.Nevím zda to nezapříčinily indukční cívky bez odporu.předem děkuji za radu
Pita
8/8/2008 06:11:51
Ok... děkuji za odbornou radu.
S pozdravem Pita
HaD Profil uživatele + foto
7/8/2008 19:52:35
Nejlepší je samozdřejmě originál, ale dá se použít i jiná, např. ze Škodovky, ale pozor! Musíš sehnat cívku ze Š 1000 nebo Š 100, která byla bez přídavného odporu, nebo může být i ze 120tky nebo podobné, ale pokud byla cívka s odporem, MUSÍ tam ten odpor zůstat a být zapojený! Jestli máš jakýkoliv multimetr, tak změř proud, jaký teče přes cívku, musí být kolem 3A. Pokud bys použil cívku s odporem, ale zapojil ji bez odporu, tak přes ni poteče víc jak dvojnásobný proud, který velmi rychle opálí kladívko a tím se "rozhodí" zapalování, nebo přestane uplně fungovat. V případě použití EBZy shoří spínací tranzistor téměř plamenem. Takže na závěr - zkontroluj proud danou cívkou při 12V a podle toho se rozhodni, jestli je použitelná.
Pita
7/8/2008 07:05:49
Vážení Trabi,
odešla mi 12V indukční cívka. Poradí mi prosím někdo jakou indukční cívku si mám sehnat na zapalování - klasická kladivka? Předpokládám, že jakákoliv cívka se asi hodit nebude.
Děkuji.
na začátek předchozí  1  další na konec

Odepsat na: Indukční cívka

Text: Kdo jsi:  E-mail: 
Vlákno:
 
Příloha:       

Pro zvýraznění částí textu můžete používat dvě HTML značky: <b>tučně</b>, <i>kurzívou</i>.
Pozor! NEZAPOMEŇTE uvést v ukončovací značce lomítko (/), jinak můžete ztučnit nebo zkurzívnit celý text na stránce.

Odkazy na jiné stránky pište jako http://www.neco.cz/stranka.html. Odkaz se nahradí textem zástupným textem [URL], který bude po kliknutí směřovat jako aktivní link na požadovanou adresu.

Příspěvek neprochází korekturou, ale putuje ihned na stránky. K příspěvku lze přiložit jakýkoliv soubor do velikosti 1 MB. Tento soubor si bude pak moci každý stáhnout odkazem jednoduše přímo z diskuzního fóra. Kolonka e-mail není povinná.

© 2019 Trabant.cz  •  Všechna práva vyhrazena. Chcete-li něco veřejně použít, raději se nás zeptejte, rádi pomůžeme.  •  info@trabant.cz TOPlist