1955-1991
Trabant.cz
Motiv dne
... diskuzní fórum
přihlášení





Nejste zaregistrovaní? Registrace na Trabant.cz je zdarma a přinese Vám řadu výhod.

 
 

Výpis vlákna

seřadit vzestupně/sestupně
Praskavý svuk z motoru (2)
Karlos
26/4/2008 08:14:43
zdravím
takhle podle toho poisu nevím přesně ale můžu dát pár rad co ještě zkontrolovat. Já bych asi neváhal vypustit nádrž, vyčistit ji a nalít tam novou směs, pořádně rozmíchanou a řidší, třeba 1:50. Ono když se ti do motoru dostane hodně oleje tak to prasá a vzhledem k tomu že ten olej se nevypálí tak se i snižuje výkon, taky to zasere svíčky pěkně. pak bych se podíval jestli jedu na oba válce - klasicky vytrhnu kabel ze svíčky a pozoruju jestli to pořád točí. Tak taky poznáš jestli ty svíčky fungujou nebo se vážně tak rychle ničí. Mohla by to být nedostatečná komprese ale nevim proč by se to projevovalo jen občas. Když bude tohle OK bych asi zkusil odmontovat výfuk, v celku, a projet to někde stranou bez tlumičů. Pokud máš silně zanesenej vejfuk tak má auto nižší výkon kvůli pomalému odvodu spalin které brzdí motor. Zase ale nevím proč jen občas. Taky karburátor může bý zanešený, nějak zvláštně :) , že se trochu přicpe triska a pak se zase uvolní. Může být chudá směs. Ale nejspíš to bude souhra více věcí která když s sejdou tak se takhle projeví. . .
uvidíš K.P.
Honza a jeho Vilík von Kotlář
24/4/2008 07:43:58
Ahoj,už jsem tady asi před měsícem psal, že Trabík netáhne a chcípe. Tímto děkuji za Vaše názory.
Dnes Vám k tomu napíšu další info a třeba přijdem na to v čem je problém. Takže vždy, když vyměním svíčky, je vše v pohodě, ale zhruba po 200 kilometrech to opět začne – jako včera, jedu domu a tu náhle je slyšet zvuk jako když dáte kamínek do umělohmotné dózy a zatřepete – prostě takový praskavý zvuk. A vždy, když to prásklo, tak motor na 0,2 sekundy ztratil výkon a na neutrál chcípal. Po nějaké době se to zklidnilo a praskalo to zhruba jednou za 5 minut spolu se ztrátou výkonu. Po dojetí jsem vyměnil svíčku Brisk N15C a zase je vše OK. Problém očekávám opět po 150 kilometrech….
 
Mám tyto teorie co to může být:
1) Špatná série svíček – málo pravděpodobné
2) Velmi nekvalitní olej, který po 150 kilometrech dokáže svíčku odrovnat. Bohužel jsem koupil olej M2T v Globusu. Teď už mám nakoupen olej HEKRA M2T SUPER a MOGUL TS. Už jen čekám, až dojedu nádrž….
3) Něco jiného, co ničí svíčky – jiné napětí nebo něco…
4) Chyba je úplně někde jinde a při výměně svíčky se to zklidní a pak to zase propukne… Ale co? Toť otázka.
 
Předem děkuji za jakékoliv názory, mějte se hezky!
 
Honza.
na začátek předchozí  1  další na konec

Odepsat na: Praskavý svuk z motoru

Text: Kdo jsi:  E-mail: 
Vlákno:
 
Příloha:       

Pro zvýraznění částí textu můžete používat dvě HTML značky: <b>tučně</b>, <i>kurzívou</i>.
Pozor! NEZAPOMEŇTE uvést v ukončovací značce lomítko (/), jinak můžete ztučnit nebo zkurzívnit celý text na stránce.

Odkazy na jiné stránky pište jako http://www.neco.cz/stranka.html. Odkaz se nahradí textem zástupným textem [URL], který bude po kliknutí směřovat jako aktivní link na požadovanou adresu.

Příspěvek neprochází korekturou, ale putuje ihned na stránky. K příspěvku lze přiložit jakýkoliv soubor do velikosti 1 MB. Tento soubor si bude pak moci každý stáhnout odkazem jednoduše přímo z diskuzního fóra. Kolonka e-mail není povinná.

© 2019 Trabant.cz  •  Všechna práva vyhrazena. Chcete-li něco veřejně použít, raději se nás zeptejte, rádi pomůžeme.  •  info@trabant.cz TOPlist