1955-1991
Trabant.cz
Motiv dne
... diskuzní fórum
přihlášení





Nejste zaregistrovaní? Registrace na Trabant.cz je zdarma a přinese Vám řadu výhod.

 
 

Výpis vlákna

repro (35)
elena brottare Profil uživatele + foto
31/10/2018 15:49:23
rychlé a vážné financování
 
Poskytuji půjčky živým lidem po celé Evropě a po celém světě. Moje úroková sazba činí 3% ročně. Pokud potřebujete peníze z jiných důvodů, neváhejte a kontaktujte mě pro více informací.
E-mail: elenagroup@financier.com
Přílohy:  62ef6edca7aab2efcb4f785d56f64210_xl.jpg (116,5 kB)
elena brottare Profil uživatele + foto
31/10/2018 15:48:01
 
Jste uvízl zakazuje banky a nemáte ve prospěch bank, nebo je lepší mít projekt a potřebují financování, špatnou kreditní nebo potřebují peníze na zaplacení účtů, peníze investovat na podnikání.
Takže pokud potřebujete kredit, neváhejte a kontaktujte mě, abyste se dozvěděli více o mých podmínkách. Kontaktujte mě prosím přímo
E-mail: elenagroup@financier.com
Přílohy:  5.jpg (52,5 kB)
Pavel JHB Profil uživatele
28/5/2005 09:40:50
Ja nevim, uz jsem starsi clovek a prd si pamatuju, ale neni nahodou PMPO
hudebni (akusticky) vykon tzn. prakticky nic nerikajici hodnota??? Ja tomu
rikam hodnota kricivosti :-)) Jinak koukam, ze i vysokoskolaci ac znaji
vzorecky v tom maji zmatek. Ono napr tech 4*40W u meho autoradia neni o tom
jestli budou horet draty, nebo ne, ale o schopnosti udrzet dynamiku hudby.
Radio by melo IMHO hrat a ne kricet :-)) Jinak v aute s beznym radiem
docilit neceho slusneho je kumst. Dnes je bezna 100V sbernice, coz v aute
nejde, pouzita koncepce obyc. koncu (hybridni IO) taky nedokaze zadne
zazraky. atd. atd......
Marián_Brondoš Profil uživatele
28/5/2005 08:07:42
12V radio do 6V trabika IDE.
Ja to mam vyriesene tak, ze slabym menicom 6>12 dokrmujem maly 7Ah
bezudrzbak a z neho mam radio. Je to sice taky trhovy shit a vykon asi nema
v desiatkach, ale skor v jednotkach W, ale takto mi to chodi uz rok. Pred
tym som musel kazde dva tyzdne dobijat aku doma.
Mr_Kuj Profil uživatele + foto
27/5/2005 17:33:37
To Tomas: Trosku mala oprava. Sinusovy vykon je trvaly vykon, teda RMS (Root Mean Square...alebo tak nejak). Hudobny vykon nerovna sa sinusovy, hudobny rovna sa prave tomu spickovemu alias maximalnemu (P.M.P.O).
 
P.S.: Prikladam foto toho memory kabla s 15A poistkou. Bol som to odfotit, aj ked neviem ci to bude dobre vidiet...
Přílohy:  picture003.jpg (32,8 kB)
Mr_Kuj Profil uživatele + foto
27/5/2005 17:29:21
Gratulujem Tomas, to bola vycerpavajuca a presna odpoved...ja este dodam, ze impedancia reproduktora je zavisla aj frekvencne (s cim sa rata napr. pri navrhu vyhybiek a pod.). Ucite viete, ako sa rata komplexna admitancia cievky...j * Omega * L (FUUUJ - zas skola!!!:))) Sam viem, ake je tazke spravit si do auta kvalitnu hudbu, momentalne mam v trabiku uz tretiu audio sustavu, vzdy mi nieco nesedelo. A ja nie som len taky bezny posluchac....dunenie mi nestaci. Ja si potrpim aj na kvalitne a neskreslene stredy a vysky.
Tomas BB, SK
27/5/2005 12:36:49
Trochu sa zapojim, uplne nestranne. Ak nieco napisem zle, nech ma odborne zdatnejsi kludnie doplnia ci opravia.
V prvom rade si treba zatriedit pojmy - existuje tzv.
1)hudobny (alebo aj sinusovy) vykon - teda vykon, ktory je trvale bez skreslenia signalu vykonovy stupen (radia alebo zosika) podat, u reprakov je to vykon, ktory dokazu trvale znasat.
2)spickovy (maximalny) vykon - iba na chvilocku, ked trebars zaznie uder do bubnov a pod.
Vyrobca zvycajne udava maximalny vykon, ktory o kvalite vykonoveho stupna nepovie vela. Bezne maju autoradia sinusovy vykon od 5W do 15W (spickovy je vtedy hodne cez 40W).
Dalej je dobre upozornit, ze "odpor" reproduktora nie je smerodajna ale pomocna hodnota. Vsetci vieme ze zvuk je chvenie vzduchu a aby k tomu doslo, musi sa membrana repraku chviet a teda nou tiect striedavy prud, nie jednosmerny. Vyjadrenie "odporu" pre striedave prudy sa vola impedancia. A tu obycajnym ohmetrom neodmeras, iba jej "realnu cast" (elektrikari vedia o com je rec), takze ci ma repro 4,0 alebo 4,9 co 3,5 Ohmu je v podstate fuk, pretoze meras iba jednosmernu zlozku. Dolezita je impedancia daneho repra. Ak si dobre pamatam zo skoly "teoriu elektromagnetickeho vlnenia I." (fuj, hnusny predmet), tak ked nezosuladis impedanciu koncoveho stupna a impedanciu kablov a impedanciu repro, dochadza k spatnym odrazom signalu a jeho skresleniu a vyraznemu poklesu prenasaneho vykonu. To len pre tunerov, aby si nemyslely ze je to take jednoduche, vyladit sustavu ...
 
Dufam ze som nikoho na smrt neunavil suchou teoriou (co sa asi zazrakom na mna nalepila zo skoly:-))), ale bez nej casto dikutuje kazdy o niecom inom, a ani o tom dotycny nevedia... Aspon teda pre zaciatok mame jasno v zakladnych pojmoch. Diskusia moze pokracovat ...
PS:Tych druhov zapojeni moze byt asi viac, takze vsetci mozu mat pravdu. Treba otvorit manual k danemu stroju...
Mr_Kuj Profil uživatele + foto
27/5/2005 11:56:24
- celý příkon rádia je táhnutý drátem MEMORY (v tomto případě byl i tlustší) - tak v tomto s HaD(om) suhlasim, urcite na tom nieco bude. A inak prve radio co som mal v trabiku ELTA MP3 malo na + kabli poistku 0.8A a na MEMORY 15A. Teraz mam PIONEER a to ma na + 1.5A a na memory 20 A. Inak ak mate na radiu udaj povedzme 4x45W neznamena to, ze takyto vykon aj ma. To je udaj pri 14,4V. Spickove radia (Kenwood, JVC, Pioneer...) maju (merane na stojane) pri 14,4V maximalne 17 - 22.5W (skutocny vykon)
A ako zmerat ten spickovy odber prudu (napr. zosiku) ? No predsa spickovym ampermetrom! Ozaj pojdete niekdo na zraz na Moravu 3. az 5.6? Tam vam to mozem predviest v praxi...
HaD
27/5/2005 11:10:20
Zatím rádio v autě nemám, ale to co jsem měl pujčené, tak mělo pojistku jen na MEMORY, "+" nebylo jištěný. Protože řeším taky problém s měničem, tak jsem zkoumal, jak to zapojit aby paměti držely i po vypnutí zapalování atd. Došel jsem k následujícímu závěru:
- celý příkon rádia je táhnutý drátem MEMORY (v tomto případě byl i tlustší)
- druhý drát na "+" který se zapojuje za spínačku, funguje pouze jako informace pro rádio, že zapalování je zapnuto
Ještě jedna zajímavost - tohle rádio, co jsem testoval drželo paměti ještě při 2V, takže na 6V při vypnutým zapalování a s vypnutým měničem taky drží.
Ivosh Profil uživatele + foto
27/5/2005 10:10:47
>I ja ti muzu nafotit kopec radii, trebas i s navigaci, ktere maji jen jednu
>pojistku 10-15A na "+" a "memo" nemaji jisteny vubec.
 
Tak to ma moje JVC. Jen jedna pojistka, tusim 10 A. Spickovy vykon 2x35 W. K
teto diskuzi -- take si myslim, ze jedina cesta, jak poslouchat na 6V voze
moderni 12V radia, je prekopani elektroinstalace. Menice to neutahnou. Tam
vede cesta jen pres nejake 6V radio.
Honza Cimr Profil uživatele + foto
27/5/2005 10:03:37
I ja ti muzu nafotit kopec radii, trebas i s navigaci, ktere maji jen jednu
pojistku 10-15A na "+" a "memo" nemaji jisteny vubec.
Nikde jsem netvrdil (a ani nikdo jiny, ze jsi vadny, ci neco takoveho), jen
si ale precti prispevky zpetne...
O kablikach si myslim totey co ty, ale je to tak. Klasicke radio 4*40W nikdy
ale brat 10-15A nebude.
 
H.
 
P.S.: Jak chces merit spickovy odber proudu na zesilovaci?
Mr_Kuj Profil uživatele + foto
27/5/2005 09:55:15
To Honza Cimr: Toto malo patrit do ineho vlakna, ale nevadi.
1. Co sa tych radii tyka, mate pravdu vsetci. Ale preco potom vyrobcovia davaju na MEMORY 15A a na + 1.5 A poistku? To mi je zahadou...a nie je to pomylene ani vymenene (a ani ja nie som vadny...). Kto mi neveri, kludne mu tu odfotim 3 nove radia, ktore to tak maju.
2. Ak by aj povedzme radio spapalo 10 - 15A, myslis ze by to tie tenucke kabliky na ISO konektore (a na samotnom radii ani nevravim) zniesli???
3. Momentalne studujem na VS elektrotechnickej, len tak pre zaujimavost...a este doplnujem :))) P = U.I = R.I.I (I na 2). Udaje na zosilovacoch ktore udava vyrobca su max. vykon (P.M.P.O) pri idealnych podmienkach (urcita teplota, nap.14,4 V, impedancia 4 ohmy). Ked uvazime teplotne vplyvy, prevadzkove podmienky v aute a v neposlednej rade aj to, ze ani najkvalitnejsie repro nemaju presne 4 ohmy (3.75..a pod). Hned dostavame uplne ine cisla nez z vypoctov. Ale najpresnejsie je aj tak meranie.
Honza Cimr Profil uživatele + foto
27/5/2005 08:28:35
Hezky, mas pravdu, ale pro jednoduchost... Tech opomenutych vlivu je daleko
vic...
Pavel JHB Profil uživatele
27/5/2005 08:18:51
Honzo, kdyz jsi do toho vlozil pocty, zapomnel jsi na ucinnost toho konce.
Urcite nebude 100% :-))
Honza Cimr Profil uživatele + foto
27/5/2005 08:09:01
2Mr. Kuj: Kam jsi prosim te chodil na zakladni skolu? Pokud trosku
zauvazujes, zjistis, ze "MEM" fous odebira jen cca1-15mA a pojistka 1,5A
nebo bez, podle radia, a je zapojen nonstop. Pak mas "+"fous. ktery spinas
treba klickem. A ten napaji celou vykonovou cast radia. U beznych radii
pojistka 10-15A. pokud si prohayel fousy, radio ti asi nedrzi pameti a dalsi
nastaveni. Pokud jsi prehazel pojistky, radio ti asi moc nahlas hrat
nebude...
Pokud se jedna o tvuj 600W zesilovac, Wattovy zakony ti nic nerikaji? P=U*I.
Vykon (P) znas, napajeci napeti (U) taky a ted spocitej prou (I)...
Jaroslav_Tošer
25/8/2004 11:10:11
Jo, jo - mam 1965, cislo kastle 05-07285
 
Ivosh Profil uživatele + foto
25/8/2004 10:50:54
> ale o puvodnosti jsem 100% presvedceny.
> Ivosi, roztec otvoru pro repro je 7 x 13 cm.
 
Dik, Jardo. Ty mas 1965, ze? Ktery mesic? Resp. cislo kastle?
 
IJ
Jaroslav_Tošer
25/8/2004 10:39:40
Vcera jsem zkoumal moji schranku - zadny datum jsem nenasel, ale o puvodnosti jsem 100% presvedceny. Ivosi, roztec otvoru pro repro je 7 x 13 cm. Prohlidnu doma jeste nejakou literaturu a uvidim co se k tomu da jeste zjistit.
 
Jarda
 
Ivosh Profil uživatele + foto
25/8/2004 10:24:51
Podarilo se mi zesvetlit zaber na palubku toho slovenskeho vozu z roku 1965.
Viz priloha. Otvory pro repro tam jsou.
 
IJ
Přílohy:  2.jpg (42,9 kB)  schranka.jpg (2,8 kB)
Ivosh Profil uživatele + foto
25/8/2004 08:25:27
> Ty mas Ivosi schranku z jakeho modelu T?
 
Obe samozrejme Sonderwunsch. K nam se ani jine typy, pokud vim, nedovazely.
Asi to bude tak nejak pul napul. I jsem si treba rikal, jestli ta montaz
otvoru neprisla az s vyrobou T601, nebo treba nekdy kolem 1965. Ale ty,
Jene, mas prece model 1963. Tak je mi to takove cele divne.
 
Jeste jsem zvedav, jestli bude mit otvory ta policka ze Slovenska z trabika
1965. Vim jeste o jednom trabikovi 1965, zkusim se zeptat majitele.
 
Vlado, ty mas doma nejake prirucky na T600 z roku 1964? Pokud jo, mohl by
ses podivat, co tam pisou o umisteni "tlampace"? Ja mam doma jednu z roku
1966, jeste se podivam do ni.
 
IJ
Jan Prager Profil uživatele
25/8/2004 08:19:25
Ja osobne si troufnu tvrdit, ze ta moje schranka by mohla byt original. melo to i stejnou kozenku jako na jinych castech vozu a i mira opotrebeni by tomu tak odpovidala. Kdyz jsem ji nove potahoval, tak mi prosla pomerne dukladne rukama, ale zadne datum jsem na tom nevidel, urcite bych si ho jinak pamatoval. Jeste me ale napadlo, jestli se ty dva typy schranek nemontovaly do T dle typu, zda Standard nebo Sonderwunsch, cili ze by se u luxusniho modelu predpokladala pripadna dodatecna montaz radia a proto jina schranka... Ty mas Ivosi schranku z jakeho modelu T?
 
H.
 
______________________________________________________________
> Od: "Ivo Jancik"
> Komu:
> Datum: Wed, 25 Aug 2004 07:16:33 +0200
> Předmět: [trabant forum] Re: repro
>
> Vcera vecer jsem si ze zajímavosti listoval udrzovací príruckou k T600 a
> hle, ona ta montáz repro asi nebude tak zrejmá. Písí tam totiz, ze "tlampac"
> je vhodné umístit mezi prístrojovou desku, prední stenu, hadici topení a
> prírucní schránku. Z cehoz plyne, ze v dobe, kdy to psali, tam zádné
> umístení nad polickou nebylo.
>
> A ted babo rad. Vzhledem k tomu, ze mám dve schránky, obe únor-brezen 1964,
> a ani jedna z nich nemá otvory, bylo by dobré, kdybyste vy kluci, co máte
> bílou schránku s otvory, mohli overit jejich stárí. Dík.
>
> IJ
>
>
Ivosh Profil uživatele + foto
25/8/2004 07:16:33
Vcera vecer jsem si ze zajímavosti listoval udrzovací príruckou k T600 a
hle, ona ta montáz repro asi nebude tak zrejmá. Písí tam totiz, ze "tlampac"
je vhodné umístit mezi prístrojovou desku, prední stenu, hadici topení a
prírucní schránku. Z cehoz plyne, ze v dobe, kdy to psali, tam zádné
umístení nad polickou nebylo.
 
A ted babo rad. Vzhledem k tomu, ze mám dve schránky, obe únor-brezen 1964,
a ani jedna z nich nemá otvory, bylo by dobré, kdybyste vy kluci, co máte
bílou schránku s otvory, mohli overit jejich stárí. Dík.
 
IJ
Ivosh Profil uživatele + foto
20/8/2004 07:47:15
> Jenom mne se porad nevybavuji zadne otvory na sroubky repraku :-)
> Nemate nekdo foto?
 
Foto bohuzel nemam, ale nasel jsem to v KND. Tady je to videt v ilustrovanem
vydani:
[URL]
 
Dobre patrne otvory pro sroubky tehoz umisteni jsou patrne i ve
fotografovanem vydani 1972 (resp. 1974, uz mam dve). Ve starsim vydani KND z
roku 1968 (resp. 1969) to vsak neni, je tam policka bez otvoru a mrizky.
Naskyta se otazka, proc do nekterych sestikil to montovali a do nekterych
ne.
 
Mam slibeny pakl dilu ze sesrotovaneho trabika ze Slov. Lupce (r.v. 1965),
je tam i bila palubka, tak jsem zvedav, zda tam budou otvory v policce. Mj.
by mezi dily mel byt i stary tlumic sani s kovovou vlozkou.
 
IJ
VlaVla Profil uživatele + foto
18/8/2004 17:38:03
>>Opet se potvrzuje, ze vysledky Ivosova patrani a obcas i nekterych nas ...
 
> Dekuji, ale jedete v tom se mnou... :-)
 
Jenom mne se porad nevybavuji zadne otvory na sroubky repraku :-)
Nemate nekdo foto?
 
V.
Ivosh Profil uživatele + foto
18/8/2004 16:16:33
>Opet se potvrzuje, ze vysledky Ivosova patrani a obcas i nekterych nas ...
 
Dekuji, ale jedete v tom se mnou... :-)
 
BTW, prave delam na tomto: [URL] (pro ty z
vas, kteri to vidite). Uvitam pripominky k dezenu. Obsah zatim byvala
nostalgia.
 
IJ
na začátek předchozí  1 | 2  další další

Odepsat na: repro

Text: Kdo jsi:  E-mail: 
Vlákno:
 
Příloha:       

Pro zvýraznění částí textu můžete používat dvě HTML značky: <b>tučně</b>, <i>kurzívou</i>.
Pozor! NEZAPOMEŇTE uvést v ukončovací značce lomítko (/), jinak můžete ztučnit nebo zkurzívnit celý text na stránce.

Odkazy na jiné stránky pište jako http://www.neco.cz/stranka.html. Odkaz se nahradí textem zástupným textem [URL], který bude po kliknutí směřovat jako aktivní link na požadovanou adresu.

Příspěvek neprochází korekturou, ale putuje ihned na stránky. K příspěvku lze přiložit jakýkoliv soubor do velikosti 1 MB. Tento soubor si bude pak moci každý stáhnout odkazem jednoduše přímo z diskuzního fóra. Kolonka e-mail není povinná.

© 2018 Trabant.cz  •  Všechna práva vyhrazena. Chcete-li něco veřejně použít, raději se nás zeptejte, rádi pomůžeme.  •  info@trabant.cz TOPlist