1955-1991
Trabant.cz
Motiv dne
... diskuzní fórum
přihlášení





Nejste zaregistrovaní? Registrace na Trabant.cz je zdarma a přinese Vám řadu výhod.

 
 

Výpis vlákna

tentokrát chcípe i po zahřátí :-) (5)
Nouf
16/4/2008 15:09:01
To je ono:)Mnohokráte děkuji.
Ivosh Profil uživatele + foto
16/4/2008 10:52:13
Existuje návod na TK Brno:
[URL]
Nouf
16/4/2008 10:43:54
Ahoj,měl bych takovou prosbu...neexistuje nějaký fígl jak seřídit kladívkové zapalování bez rozpínacího přípravku?Děkuji:)
VlaVla Profil uživatele + foto
10/4/2008 14:18:09
Chtěl jsem napsat už do původního vlákna, že podle mně to můžou být jenom dvě věci. Vyloučil bych karburátor, ten buď je nebo není ucpaný, ale aby se jeho chování mělio pořád dokola je krajně nepravděpodobné. Takže buď zapalování (cívky, kabely, svíčky, kladívka/EBZA), nebo v horším případě a po tomhle upřesnění mnohem více pravděpodobné je, že ti motor přisává vzduch. To se stává skoro vždy vlivem starých gumových gufer na obou koncích klikové hřídele.
Honza
10/4/2008 10:39:46
Ahojky, mám pro Vás další záhadu k řešení...-)
Když už je motor pěkně prohřátý a drží běžet i na volnoběh tak pro změnu začne velmi pozvolna ztrácet otáčky až dojde k pozvolnému chcípnutí. Proč říkám pozvolnému? Poněvadž to trvá zhruba minutu, než otáčky klesnou natolik, že to chcípne. Zeby to byl tygl? :-) Vlastně ucpaná tryska volnoběhu?
Díky za Vaše názory!
na začátek předchozí  1  další na konec

Odepsat na: tentokrát chcípe i po zahřátí :-)

Text: Kdo jsi:  E-mail: 
Vlákno:
 
Příloha:       

Pro zvýraznění částí textu můžete používat dvě HTML značky: <b>tučně</b>, <i>kurzívou</i>.
Pozor! NEZAPOMEŇTE uvést v ukončovací značce lomítko (/), jinak můžete ztučnit nebo zkurzívnit celý text na stránce.

Odkazy na jiné stránky pište jako http://www.neco.cz/stranka.html. Odkaz se nahradí textem zástupným textem [URL], který bude po kliknutí směřovat jako aktivní link na požadovanou adresu.

Příspěvek neprochází korekturou, ale putuje ihned na stránky. K příspěvku lze přiložit jakýkoliv soubor do velikosti 1 MB. Tento soubor si bude pak moci každý stáhnout odkazem jednoduše přímo z diskuzního fóra. Kolonka e-mail není povinná.

© 2019 Trabant.cz  •  Všechna práva vyhrazena. Chcete-li něco veřejně použít, raději se nás zeptejte, rádi pomůžeme.  •  info@trabant.cz TOPlist