1955-1991
Trabant.cz
Motiv dne
... diskuzní fórum
přihlášení





Nejste zaregistrovaní? Registrace na Trabant.cz je zdarma a přinese Vám řadu výhod.

 
 

Výpis vlákna

Diferenciál-prosím o radu (7)
Kala
14/4/2008 17:55:39
Děkuji Vám za rady a pomoc.Už se mi to podařilo rozdělat :-)Drželo to opravdu na té tyčce co je na ni ten černý kroužek.Zajímavé bylo,že když jsem pobral moudra od Vás a chystal se druhý denvyťuknout ten kolíček na té osičce tak mi to nedalo a ještě jsem to zkusil,(protože jsem se bál že se budu pak mordovat s tou pružinou abych ji tam dostal zpátky) a ono to najednou šlo od sebe.Ale nakonec jsem tomu stejně neuniknul protože když jsem to dával do kupy tak jsem to zase nemohl narvat zpět :-) takže jsem to stejně nakonec rozdělal,a pak to šlo krásně.Ta osička byla stejně nějaká zatuhlá že jsem s ní sotva hnul a pak když jsem ji vyčistil a namazal tak chodila volně.Aspoň jsem tím vyřešil další problém.Ještě jednou díky a čau.
Kala
10/4/2008 19:29:04
Díky za radu,zkusím to,myslel jsem si že to vyjede celé,ten grafitový kroužek jsem samozřejmě sundal a myslel jsem si že ta osička už vyjede sama, vypadala volně.Možná je chyba v tom že ta osička to tahne do strany.zkusím ji vyndat.
Sprtak007
9/4/2008 22:56:39
A co takle tu osičku, co drží nebo na které je vlastně přidělaný ten grafitový kroužek...To musíš taky vyndat, stačí jenom vyklepnout jeden kolík a vysuneš to ven...Pak by neměl být žadný problém...
Kala
9/4/2008 22:49:24
Tak jsem povolil na převodovce co se dalo a asi i to co nebylo potřeba,ale dostal jsem ty dva dekly jen 1cm od sebe a dál mi to už nešlo.Nevím si s tím rady.Vypadá to jako kdyby to drželo někde vevnitř u řadící páky.Je snad potřeba ji nějak vyndat?Nebo zařadit nějaký převodový stupeň?Díky za odpověď.
Kala
9/4/2008 18:22:57
Děkuji Ti mnohokrát za rychlou opověd,půjdu to tedy zkusit rozebrat :-)Docela jsi mě tím tvým popisem uklidnil.Napíšu jak to dopadlo.
Ivosh Profil uživatele + foto
9/4/2008 10:34:30
Bez šance. Převodovku musíš otevřít. Neboj, není to tragické. Vypadnou Ti dva hřídely s ozubenýma kolama, jeden diferenciál, náhon rychloměru a možná pár víček. Vše se dá jednoduše složit nazpět. Samozřejmostí je zkontrolovat funkci řazení po sestavení, nejlépe před tím, než to začneš šroubovat dohromady, abys to pak nemusel znovu otevírat.
Kala
9/4/2008 00:13:58
Dobrý den.Potřeboval bych poradit jak se mám dostat k diferenciálu.Je potřeba rozebrat celou převodovku?(což se mi nechce)Bojím se toho abych ji dal zase taky někdy do kupy :-)aby mi tam něco nevyskočilo a já nevěděl odkuď a co s tím.Napadlo mě jestli by nešlo se tam dostat z boku,že bych např.nějakým stahovákem vyndal ven ten domeček co v něm je poloosa s kameny.Díky za rady.
na začátek předchozí  1  další na konec

Odepsat na: Diferenciál-prosím o radu

Text: Kdo jsi:  E-mail: 
Vlákno:
 
Příloha:       

Pro zvýraznění částí textu můžete používat dvě HTML značky: <b>tučně</b>, <i>kurzívou</i>.
Pozor! NEZAPOMEŇTE uvést v ukončovací značce lomítko (/), jinak můžete ztučnit nebo zkurzívnit celý text na stránce.

Odkazy na jiné stránky pište jako http://www.neco.cz/stranka.html. Odkaz se nahradí textem zástupným textem [URL], který bude po kliknutí směřovat jako aktivní link na požadovanou adresu.

Příspěvek neprochází korekturou, ale putuje ihned na stránky. K příspěvku lze přiložit jakýkoliv soubor do velikosti 1 MB. Tento soubor si bude pak moci každý stáhnout odkazem jednoduše přímo z diskuzního fóra. Kolonka e-mail není povinná.

© 2019 Trabant.cz  •  Všechna práva vyhrazena. Chcete-li něco veřejně použít, raději se nás zeptejte, rádi pomůžeme.  •  info@trabant.cz TOPlist