1955-1991
Trabant.cz
Motiv dne
... diskuzní fórum
přihlášení





Nejste zaregistrovaní? Registrace na Trabant.cz je zdarma a přinese Vám řadu výhod.

 
 

Výpis vlákna

Provozní teplota (13)
HaD Profil uživatele + foto
10/4/2008 22:31:30
Namontovat jde všechno, ale na 6V ti na 99% nepojede... Musel bys jej živit z nějakého měniče, který dá těch cca 12V.
Nouf
10/4/2008 11:03:42
Díky:)A přeci ještě:)Lze namontovat ekonoměr do 6V?
Pavel JHB Profil uživatele
9/4/2008 16:15:55
Clovece co to mate za novoty? U nas jeste loni byly porad zlute karticky....
Peter
9/4/2008 14:00:33
Na SK neni potrebna emisna kontrola cize motor sa moze menit akokolvek...
Ivosh Profil uživatele + foto
9/4/2008 11:19:47
To jsem nevedel. Mel bych si to precist. :-) Dik.
VlaVla Profil uživatele + foto
9/4/2008 10:52:37
Kartička od emisí je přílohou technického průkazu, tedy z logiky věci ve voze vůbec být nemusí, stejně jako samotný technický průkaz (jedná se samozřejmě o velký TP). Pro nevěřící doporučuji tuto růžovou kartičku k podrobnému studiu. Úvodní informace se nachází hned na první straně :-)
Podrobnosti o předkládání kartičky jsou také uvedené na zadní straně (při měření emisí a při technické kontrole).
Ivosh Profil uživatele + foto
9/4/2008 10:30:50
To neni tak uplne pravda. Cislo motoru je na emisni karte. Ta je vydana pro dany motor a pokud se meni motor, mel bys spravne jit znovu na emise. Lze se samozrejme spolehnout na to, ze emisni karta se bezne nekontroluje, a pokud ano, staci jeji pritomnost ve vozidle.
Pavel JHB Profil uživatele
9/4/2008 01:22:55
Pokud ma novej TP, tak tam by nemel motor byt, pokud mas starej a namas
provedenej vymaz motoru, tak ti to za "manipulacni" poplatek provedou a
muzes menit a nic neresit.
Nouf
8/4/2008 23:10:23
Děkuji opět.A měl bych poslední dotaz...jak je to s výměnou motoru?Musím jej ohlásit na registru nebo ho vyměním a nic neřeším?
HaD Profil uživatele + foto
8/4/2008 22:07:49
Teplotu nevím, záleží na umístění čidla... Nejlepší zkouška asi je, když je venku 30stupňů vyjet táhlý kopec na nejvyšší převodový stupeň co motor zvládne (ale ne aby byl podtočený) a změřit si jaká teplota v místě čidla je... Taková teplota by měla být tak akorát - to jsem slyšel od zkušených Trabantistů.
Nouf
8/4/2008 21:17:17
Děkuji Vám za informace:)Náhodou tu provozní teplotu nevíte?
HaD Profil uživatele + foto
7/4/2008 22:26:06
Proč zvyšovat výkon chlazení? Chlazení je dimenzováno i do Egypta, kam se Trabanty (myslím) taky vozily a stačilo to... Pro správnou funkci chlazení je potřeba mít čisté žebrování válců (aby žebra nebyla zalepena mastnotou a prachem) a správně upevněný ventilátor včetně těsnění mezi ním a skříní chlazení + napnutí klínového řemenu. Negativní vliv na chlazení má údajně i odstraněné zadní opechování motoru, takže nějaké úpravy se moc nedoporučují.
Proti hluku pomáhá izolace daná na motorovou stěnu z vnitřní strany kabiny, jde použít např. tlumící materiál, který je v trabantu pod koberci (samozdřejmě z jiného auta, když sebereš ten pod kobercem a dáš jej na mot. stěnu, tak to trochu pomůže, ale hluk pujde víc od podlahy). Trabant je ale Trabantem proto, že je hlučný, nepohodlný atd, takže nečekej zázraky. Co kus, to originál...
Nouf
7/4/2008 19:49:03
Přeji dobrý den,měl bych pár dotazů...rád bych si namontoval do trabantíka měřič teploty motoru,nevíte prosím někdo jaká je optimální teplota motoru.Pak zdali nejde zvýšit výkon chlazení...a trochu z jiného soudku,má někdo zkušenosti s izolováním motorového prostoru od kabiny proti hluku.Děkuji:)
na začátek předchozí  1  další na konec

Odepsat na: Provozní teplota

Text: Kdo jsi:  E-mail: 
Vlákno:
 
Příloha:       

Pro zvýraznění částí textu můžete používat dvě HTML značky: <b>tučně</b>, <i>kurzívou</i>.
Pozor! NEZAPOMEŇTE uvést v ukončovací značce lomítko (/), jinak můžete ztučnit nebo zkurzívnit celý text na stránce.

Odkazy na jiné stránky pište jako http://www.neco.cz/stranka.html. Odkaz se nahradí textem zástupným textem [URL], který bude po kliknutí směřovat jako aktivní link na požadovanou adresu.

Příspěvek neprochází korekturou, ale putuje ihned na stránky. K příspěvku lze přiložit jakýkoliv soubor do velikosti 1 MB. Tento soubor si bude pak moci každý stáhnout odkazem jednoduše přímo z diskuzního fóra. Kolonka e-mail není povinná.

© 2019 Trabant.cz  •  Všechna práva vyhrazena. Chcete-li něco veřejně použít, raději se nás zeptejte, rádi pomůžeme.  •  info@trabant.cz TOPlist