1955-1991
Trabant.cz
Motiv dne
... diskuzní fórum
přihlášení





Nejste zaregistrovaní? Registrace na Trabant.cz je zdarma a přinese Vám řadu výhod.

 
 

Výpis vlákna

Je nas (9)
Ivosh Profil uživatele + foto
9/8/2004 08:04:38
> ... Jake ted mas Ivosi s vozem plany?
> Jak je na tom podvozek, prahy atd.?
 
Pojistka na pul roku, prihlasit, odjezdit par desitek km do zimy, pak znacky
do depozitu, odstrojit, osetrit bolava mista, novy lak a zpatky uz nastrojit
jen origos veci. Nevim, jestli to stihnu do pristiho roku.
 
> ... ani si nedokazu predstavit ten rozdil oproti klasickym hlavam.
 
Normalni hlava ma kulovy spalovaci prostor soumerny se svicku. Tato stara ma
prostor take temer kulovy, ale je cely posunut na jednu stranu, takze svicka
do nej zasahuje na jeho okraji a celkem z toho vychazi diky zarezu pro
svicku takovy nekulovy excentricky patvar. Svicka usti nikoliv sikmo, ale
svisle.
 
> Byl bys schopen nejakeho nacrtku?
 
Zbytecne. Vyfotim, poslu.
 
IJ
Jan Prager Profil uživatele
8/8/2004 23:18:56
Ahoj,
 
Tak to je parada, Ivosi, ze to nakonec s tim autem preci jen vyslo! Jake ted mas Ivosi s vozem plany? Jak je na tom podvozek, prahy atd.? O tech excentrickych hlavach jsem take neslysel, ani si nedokazu predstavit ten rozdil oproti klasickym hlavam. Byl bys schopen nejakeho nacrtku? Ja mel jednou v ruce v servisu hlavy, ktere mely svicku zamontovanou ze sikma, pry se to pouzivalo u sportovnich motoru... O tomto jste nekdo nekdy slysel?
 
Jinak volal mi Lukas Dvoracek, uz jak jsem ho videl na displeji, tak mi bylo jasne, ze to bude urcite ten Lukas, ktery koupil od Ivose karoserii a urcite proto vola. A taky ze jo:-) Tak to je myslim take dobre, protoze se dostala urcite do dobrych rukou. S Lukasem se znam uz dost dlouho, byl jsem s nim tenkrat v Kasperskych Horach, kde jsme se poprve videli i s Vladou. Byl to tusim rok 1999:-) Lukas Trabantum fakt hodne rozumi. Sice pred nedavnem mi rikal, ze ho spis laka tuning, ale ted jak mi volal, tak by si pry chtel prohlednout detaily meho vozu, coz by spis znamenalo smerovani k originalu. Tak uvidime, koneckoncu obe varianty by byly zajimave... Docela me touto koupi prekvapil. Pristi tyden se asi bude stavovat u nas na chalupe nebo jestli mi to vyjde, tak pojedu na sraz do Jivky u Trutnova, kde budou skoro vsichni Vychodocesi vcetne neho.
 
H.
Jaroslav_Tošer
5/8/2004 11:31:56
Moje chyba - samozrejme uz jsem je videl - uz mi to nemysli :-)
 
J.
 
Ivosh Profil uživatele + foto
5/8/2004 11:16:34
> Kdy se muzeme tesit na prvni fotky???
 
Fotky z obhlidky uz prece jsou na trabant.cz/dokumenty. Vcera jsem s sebou
digital nemel, i tak nebyl cas fotit. Ruzne zajimave detaily dilu nafotim
pristi tyden. Jinak se s tim pokusim dojet do FM.
 
IJ
Jaroslav_Tošer
5/8/2004 11:13:11
Hezky, tak to gratuluji! Po tom co pises se tvemu nadseni vubec nedivim. Kdy se muzeme tesit na prvni fotky???
Jarda
Ivosh Profil uživatele + foto
5/8/2004 11:04:28
> Tak dej vedet o vysledku badani. Ja o tom take slysim poprve, ale to
> neni zadny div :-)
 
Myslim, ze jsem to nasel:
 
"11.07.64: Herstellungsart der Zylinderköpfe im Druckguss, Verbrennungsraum
kugelförmig. Verdichtungsverhältnis von 7,6 + 0,2 in 7,6 ± 0,3. Volumen des
Kompressionsraumes bei OT stehendem Kolben von 45cm3 in 45 cm ± 2 cm3.
Volumen des Kompressionsraumes bei abgenommen Zylinderkopf u.
eingeschraubter Zündkerze von 50,6 - 1,8cm3 in 52,5 - 1,5cm3. Ab Motnr.:
60-098342"
 
Zdroj: SRI 171, KFT 06/67, WHIMS
 
IJ
julo cako
5/8/2004 10:53:42
Ahoj Ivoško,
gratulujem!!!! Mam ohromnu radosť, teším sa!!!
Bude foto?? Určite áno, tak čím prv ;o))
 
JULO
VlaVla Profil uživatele + foto
5/8/2004 10:44:27
> Tak se Vam musim pochlubit. Sestistovka z Mor. Berouna uz je moje. :-)
 
Hip, hip huraaaa. Byly kolem toho sice nervy, ale za takovy vuz to
urcite stalo. Gratuluju k novemu staremu vozu.
 
> A jeden opravdu unikat, ktery mi vyrazil dech. Dve hlavy valcu s
> excentrickym spalovacim prostorem.
 
Tak dej vedet o vysledku badani. Ja o tom take slysim poprve, ale to
neni zadny div :-)
 
> Proste jsem docela nadsen. Bude na nem jeste dost prace, ale myslim, ze do
> FM s nim nebude problem zajet.
 
Tak myslim, ze v FM bude naval :-)
 
Vlada
Ivosh Profil uživatele + foto
5/8/2004 09:08:01
Ahojte, kluci.
 
Tak se Vam musim pochlubit. Sestistovka z Mor. Berouna uz je moje. :-)
Vozidlo samotne se mi zda v lespim technickem stavu, nez byl muj byvaly
modrobily de luxe. V pohode se rozjede na stovku (motor po repasi), pri
prejezdu nerovnosti nikde nic neboucha, je tichy, nulova vule na rizeni,
perfektni brzdy. Holt, byvaly majitel byl vyuceny automechanik. Dale jsem si
privezl spoustu dilu, z nichz z nekterych mam az detskou radost. Jsou to
napr.: racna na kola, orig. plastova cervena krabicka na zarovenky (takova,
co je ve starem katalogu ND), puvodni deska zapalovani (bez excentru,
hura!), mazaci kulove cepy, orig. rizeni, spojka, 2 startery, sterace,
svicky, svislaky, dokonce puvodni pekny prerusovac blikacu z roku 1964. :-)
A dalsi, cela velka bedna dilu. Jeste ani nevim, co tam vsechno je.
 
A jeden opravdu unikat, ktery mi vyrazil dech. Dve hlavy valcu s
excentrickym spalovacim prostorem. To jsem v zivote nevidel. (Je dost mozne,
ze je mam na motoru z "modraska", tam je puvodni motor a jeste jsem hlavy
nesundaval.) Musim probadat realie, do kdy se takova vec delala a zda to
vubec patri na T600. Ale vypada to bozsky! :-) Archaicky...
 
Proste jsem docela nadsen. Bude na nem jeste dost prace, ale myslim, ze do
FM s nim nebude problem zajet.
 
Toz tak.
 
IJ
na začátek předchozí  1  další na konec

Odepsat na: Je nas

Text: Kdo jsi:  E-mail: 
Vlákno:
 
Příloha:       

Pro zvýraznění částí textu můžete používat dvě HTML značky: <b>tučně</b>, <i>kurzívou</i>.
Pozor! NEZAPOMEŇTE uvést v ukončovací značce lomítko (/), jinak můžete ztučnit nebo zkurzívnit celý text na stránce.

Odkazy na jiné stránky pište jako http://www.neco.cz/stranka.html. Odkaz se nahradí textem zástupným textem [URL], který bude po kliknutí směřovat jako aktivní link na požadovanou adresu.

Příspěvek neprochází korekturou, ale putuje ihned na stránky. K příspěvku lze přiložit jakýkoliv soubor do velikosti 1 MB. Tento soubor si bude pak moci každý stáhnout odkazem jednoduše přímo z diskuzního fóra. Kolonka e-mail není povinná.

© 2019 Trabant.cz  •  Všechna práva vyhrazena. Chcete-li něco veřejně použít, raději se nás zeptejte, rádi pomůžeme.  •  info@trabant.cz TOPlist