1955-1991
Trabant.cz
Motiv dne
... diskuzní fórum
přihlášení





Nejste zaregistrovaní? Registrace na Trabant.cz je zdarma a přinese Vám řadu výhod.

 
 

Výpis vlákna

Cvrdlikání pístních kroužků! (9)
lenakova
30/9/2019 15:13:25
nabídka půjčky mezi jednotlivcem
Ahoj paní / pane, jste zvláštní, čestní a dobrej povahy. Jste v realizaci projektu a docházejí vám peníze. Chcete realizovat projekt a chybí vám hotovost. Jsem konkrétní finančník, který vás doprovází ve vašich projektech tím, že vám dává k dispozici úvěr ve výši 1 000 až 2 500 000 EUR s velmi jednoduchými podmínkami. Nabízím kredity v krátkodobém, střednědobém a dlouhodobém horizontu a za přijatelnou lhůtu splatnosti. Pro více informací kontaktujte emailem: lenakova19@email.cz
Pavel JHB Profil uživatele
10/3/2008 09:10:26
Dotazek castecne souvisejici na dobre chemiky + pametniky. Jak je to s hodnotou OC a jeho vlivem na pripadne zadirani nove vybrouseneho motoru pri pouziti vyssiho OC, nez na ktere byl konstruhovan? Kdy se cca menily hodnoty OC. Priznavam se totiz, ze jsem jezdival na Special-mix ale nikdy jsem nesledoval hodnotu OC.
habr Profil uživatele
4/3/2008 02:13:13
Souhlasím, nejsem neomylný. Čert ví, nač jsem při psaní zrovna myslel.
vojtěch K Profil uživatele + foto
2/3/2008 08:48:09
je to tak, čím více oktanů tím větší odolnost proti detonačnímu hoření. Kdysi jsem se učil frázi že : oktanové číslo je odolnost paliva proti detonacím
u dieselů je Cetanové číslo: veličina udávající kvalitu motorové nafty z hlediska její vznětové charakteristiky Čím vyšší cetanové číslo palivo pro vznětové motory má, tím je kvalitnější
Ivosh Profil uživatele + foto
2/3/2008 01:15:15
@Habr: pěkně popsané. Jen s tím podílem víceoktanového benzínu na
detonačním spalování nesouhlasím. Mám opačnou zkušenost. Přechodem z 91
na 95 mi tendence k detonačnímu spalování klesla. Docela logicky, více
oktanů znamená přece větší odolnost proti klepání. Tedy směs se hůře
(později) zapaluje, tedy si "počká na svíčku".
habr Profil uživatele
29/2/2008 23:09:03
Ten cvrdlikavý zvuk co slyšíš při zatížení motoru není od pístních kružků, ty jsou naprosto tiché! Kdyby tento zvuk vydávaly kroužky, tak je to na GO motoru už během cesty domů. Ten zvuk je opravdu zvuk hoření směsi, ale i ten je slyšet pouze tehdy, když je směs zapálena v nesprávný okamžik, říká se tomu detonační spalování, kdy se směs ve válci zahřeje víc než má, nepočká si na jiskru od svíčky a zapálí se sama díky kompresi a teplotě. Na tomto principu fungují modelářské letecké éterové motorky které jsou dvoudobé bez svíčky i bez čerpadla a vstřiků jako má diesel (který také zapaluje pouze tlakem a teplotou). Zpravidla pomůže znovu nastavit předstih a obvykle je potřeba jej zvětšit. Jistý podíl na zvonění má také víceoktanový benzín, ale to není tak výrazné. Je zcela jedno, jestli máš zapalování kladívkové, Ebzu nebo IMSOFT, všechny lze mít blbě seřízené. Namontovaná Ebza není ještě zárukou správného nastavení.
slavek
29/2/2008 16:41:14
Zapalování mám EBZU a seřízené tím měřákem s ciferníkem a ručičkou. teď si nevzpomenu na název. A cvrdliká i za studerna a hlavně v tahu při hodně sešláplém plynu a přestane kdyzž uberu plyn.
Ivosh Profil uživatele + foto
29/2/2008 15:26:24
Pokud mas na mysli detonacni spalovani, tak to se odstranuje predevsim serizenim zapalovani. Pokud to nepomuze, je treba hledat priciny. Duvodem detonacniho spalovani je prehrati motoru, pricin prehrati lze najit velmi mnoho.
slavek
29/2/2008 15:07:06
Je možné odstranit cvrdlikání pístních kroužků jiným způsobem než změnou hlavní trysky na o něco větší? Nebo zvyšováním hladiny v plovákové komoře?
na začátek předchozí  1  další na konec

Odepsat na: Cvrdlikání pístních kroužků!

Text: Kdo jsi:  E-mail: 
Vlákno:
 
Příloha:       

Pro zvýraznění částí textu můžete používat dvě HTML značky: <b>tučně</b>, <i>kurzívou</i>.
Pozor! NEZAPOMEŇTE uvést v ukončovací značce lomítko (/), jinak můžete ztučnit nebo zkurzívnit celý text na stránce.

Odkazy na jiné stránky pište jako http://www.neco.cz/stranka.html. Odkaz se nahradí textem zástupným textem [URL], který bude po kliknutí směřovat jako aktivní link na požadovanou adresu.

Příspěvek neprochází korekturou, ale putuje ihned na stránky. K příspěvku lze přiložit jakýkoliv soubor do velikosti 1 MB. Tento soubor si bude pak moci každý stáhnout odkazem jednoduše přímo z diskuzního fóra. Kolonka e-mail není povinná.

© 2019 Trabant.cz  •  Všechna práva vyhrazena. Chcete-li něco veřejně použít, raději se nás zeptejte, rádi pomůžeme.  •  info@trabant.cz TOPlist