1955-1991
Trabant.cz
Motiv dne
... diskuzní fórum
přihlášení





Nejste zaregistrovaní? Registrace na Trabant.cz je zdarma a přinese Vám řadu výhod.

 
 

Výpis vlákna

Motor kucká aneb technický oříšek! (5)
Nabídka půjček
27/11/2018 09:49:14
Nabídka půjček
Dobrý den, drahá kamarádka, jsem obchodní žena, která pomáhá lidem, kteří potřebují půjčku. Máte-li zájem, kontaktujte mě prosím na e-mailu: polojkab@seznam.cz
Přílohy:  wwwwww.jpg (35,8 kB)
slavek
28/2/2008 23:01:36
Jo a krosového trabí nemám.
slavek
28/2/2008 23:01:14
Tak mám zde novinky o této záhadě. Nedalo mi to a sedl jsem ke karburátoru a zas ho po xx té skoušel seřídit. Snažil jsem se o správnou hladinu v komoře. Bohužel jsem se stále nemohl dostat pod maximum normy. Ať jsem podkládal jehlový ventil, nebo přihýbal plovák. Vždy jsem se dostal jen tak tak na hranici horního rozmezí. A řekl jsem si tak a teď si ještě zkontroluju předstih a svíčky. Sich is sichr. Svíčky v pořádku a předstih bohužel nemám měřidlo. Tak jsem postupoval šuplerou a změřil jsem že mám předstih 3mm dráhy pístu před HÚ mají být 4 ale přeci jenom nemám úchylkoměr a šuplera není tak přesná nechám být a nešahám. Pak jsem ještě oddělal fajfky a uštípl roztřepené konce kabelu k fajfkám. Mám měděné. A šel jsem ho projet!
 
Trabí kuckal jako předtím. Já jsem jen tak zkusil dát mu za jízdy sytič. do trabího jako když střelí vyrazil v před!! bez sytiče kuckal.
Tak znova do karburátoru. Tentokrát jsem vzal starý plovák (měl jsem v něm fungl nový) a stím jsem už seřídil hladinu pěkně na spodní hranici normy. A šel se projet znova.
 
Až na pár drobných kucknutí, trabí jede i do kopců a jede do plnejch no na dvojku 60km/h. Takže jsem šťastnej jak blecha.
autoclub trabi šluknov
28/2/2008 13:09:24
nazdar slávo tento problém může mít několik možností závad ( sám musíš vyzkoušet)
1) vyčistit nádrž + ventil ten hlavně musí téct čůrek ne kapat
2) zkus karbec 28h 1-1 poslední typ má větší plovákovou komoru a je spořivější
3) u tvého typu zkus při koktání motoru zatáhnout sytič za jízdy (motor ohřátý) a jestli se to zlepší tak má nedostatek benzínu. dej vědět, když tak zvolíme jinou variantu.
jo a náhodou nevlastníš trabika speciál cros oranžové barvy s číslem 4 myslím že má název peklíčko
slávek
26/2/2008 20:51:05
Mám motor po GO a dobře zajetý. Když jsem ho zamontoval do trábiho. Tak jsem ho osadil karburátorem 28HB3-1 Aby šel motor na plno musel jsem hladinu v plovákové komoře zvednout až nad veškeré parametry které jsou kde uvedeny (ale nepřetýkal). Jelikož kerburátor byl již v horším stavu, nijak jsem to neřešil a přikládal jsem to k vadě karburátoru a bylo jen otázkou kdy ho vyměním.
Obstaral jsem si karburátor 28HB2-9 a po kompletní čistce jsem ho upevnil na motor. Nastal zde ale problém, aby motor šel bez kuckání do plnejch musí mít taky hladinu až bůhvíkde a to už bohužel tento karburátor přetíká.
Tak jsem dopsěl k závěru že by mohl být problém jinde, ale nevím v čem. ??????
Pozn. seřízení předstihu a celý motor byl dodán s odborného trabi servisu a do výměny karburátpru šlapal jak hodinky.
ještě jedna poznámka první karburátor 28HB3-1 šlapal na starém motoru bezchybně a měl hladinu seřízenou v normách, ale po montáži na nový motor jsem ho musel (jak výše uvádím)
seřídit na krutě vysokou hladinu.
na začátek předchozí  1  další na konec

Odepsat na: Motor kucká aneb technický oříšek!

Text: Kdo jsi:  E-mail: 
Vlákno:
 
Příloha:       

Pro zvýraznění částí textu můžete používat dvě HTML značky: <b>tučně</b>, <i>kurzívou</i>.
Pozor! NEZAPOMEŇTE uvést v ukončovací značce lomítko (/), jinak můžete ztučnit nebo zkurzívnit celý text na stránce.

Odkazy na jiné stránky pište jako http://www.neco.cz/stranka.html. Odkaz se nahradí textem zástupným textem [URL], který bude po kliknutí směřovat jako aktivní link na požadovanou adresu.

Příspěvek neprochází korekturou, ale putuje ihned na stránky. K příspěvku lze přiložit jakýkoliv soubor do velikosti 1 MB. Tento soubor si bude pak moci každý stáhnout odkazem jednoduše přímo z diskuzního fóra. Kolonka e-mail není povinná.

© 2018 Trabant.cz  •  Všechna práva vyhrazena. Chcete-li něco veřejně použít, raději se nás zeptejte, rádi pomůžeme.  •  info@trabant.cz TOPlist