1955-1991
Trabant.cz
Motiv dne
... diskuzní fórum
přihlášení





Nejste zaregistrovaní? Registrace na Trabant.cz je zdarma a přinese Vám řadu výhod.

 
 

Výpis vlákna

odchazeji mi svicky (6)
Tomáš Kouřil Profil uživatele
14/2/2008 21:39:19
Když jsem trabantí trakturek, tak je pravda, že mi tam celkem často odcházeli svíčky, prostě dycky nějaka přestala jít,...typoval bych to na ten vyfuk, protože od parohu dál byl jiný.
habr Profil uživatele
14/2/2008 09:31:54
To jamys601: nemám pro to žádné vysvětlení od výrobce. Bylo nám to pouze konstatováno, a léty praxe jsem si to potvrdil, protože častěji se vlivem tepla zadírá právě válec č.2. Logika mi napovídá dva různé důvody přehřívání: 1) nestejná délka výfukového svodu, kdy můžou být žhavé splodiny díky většímu odporu déle ve válci nebo: 2) tím, že je válec těsně za ventilátorem kde je proud chladícího vzduchu ještě v úzkém svazku, pouze proletí kolem válce. Skříň chlazení má sice deflektory k usměrnění jednotlivých pramenů vzduchu, ale taková skříň je nejspíš jen jakýmsi kompromisem mezi dvěma zly. Bude-li chlazení deflektorem staženo na válec 2, bude možná chybět vzduch válci č.1. Nevím přesně, pouze to tak odhaduji. Pravdivost tvrzení o rozdílné pracovní teplotě válců potvrzuje také nutnost rozdílného seřízení předstihu pro jednotlivé válce (dle typu karburátoru) což může být požadováno pro potlačení rozdílného plnění válců, nebo rozdílné výbušnosti směsi o rozdílné teplotě.
jamys601
13/2/2008 23:57:08
Je to trochu nelogické, ale pozoruji to samé. Jak to, že se 2.válec(blíž k větráku) hřeje víc?
habr Profil uživatele
13/2/2008 13:50:48
je velmi pravděpodobné, že důvod bude v podomácku udělaném výfuku, který neodpovídá potřebám motoru. Výfuk u dvoutaktu je skoro totéž, co ventily u 4taktů. Nevhodným tvarem je hůře vyplachován nebo možná i horším odchodem spalin přehříván jeden válec a tím dochází k můstkování svíčky. Motory vzduchem chlazené se počítají od setrvačníku, takže první válec je ten k převodovce. V běžném provozu na běžném Trabantu je hůře chlazený válec č.2 i přes to, že je blíž k ventilátoru. Tvůj problém může být i tím výfukem.
Standa1443
13/2/2008 08:29:07
Nejspíš bude napálený kontakt přerušovače v zapalování.
kubajs
12/2/2008 20:57:33
Ahoj potřebuju poradit. Mám dělany traktor a v něm motor z trabika. Asi tak co 3 hodiny mi vyplivne svíčka na prvním válci. Zkoušel jsem měnit svičky teplé studene brisk, NGK a děla to furt
na začátek předchozí  1  další na konec

Odepsat na: odchazeji mi svicky

Text: Kdo jsi:  E-mail: 
Vlákno:
 
Příloha:       

Pro zvýraznění částí textu můžete používat dvě HTML značky: <b>tučně</b>, <i>kurzívou</i>.
Pozor! NEZAPOMEŇTE uvést v ukončovací značce lomítko (/), jinak můžete ztučnit nebo zkurzívnit celý text na stránce.

Odkazy na jiné stránky pište jako http://www.neco.cz/stranka.html. Odkaz se nahradí textem zástupným textem [URL], který bude po kliknutí směřovat jako aktivní link na požadovanou adresu.

Příspěvek neprochází korekturou, ale putuje ihned na stránky. K příspěvku lze přiložit jakýkoliv soubor do velikosti 1 MB. Tento soubor si bude pak moci každý stáhnout odkazem jednoduše přímo z diskuzního fóra. Kolonka e-mail není povinná.

© 2019 Trabant.cz  •  Všechna práva vyhrazena. Chcete-li něco veřejně použít, raději se nás zeptejte, rádi pomůžeme.  •  info@trabant.cz TOPlist