1955-1991
Trabant.cz
Motiv dne
... diskuzní fórum
přihlášení





Nejste zaregistrovaní? Registrace na Trabant.cz je zdarma a přinese Vám řadu výhod.

 
 

Výpis vlákna

Drobná závada (7)
Express kredit
6/11/2019 01:12:43
Chcete vyřešit své finanční problémy? Nemáte dostatek finančních prostředků na nákup potřebných věcí? Nechcete platit konzultace nebo přísliby zprostředkování? Jste ve věku zákonného věku a jste schopni splácet? Máte příjem, ale nejste schopni to dokázat? Už vás nebaví zbytečné návštěvy v bance, protože vám už nebudou vyhovovat? Chcete rychlý, spolehlivý a bezplatný úvěr do 24 hodin na svůj účet? Takže napište na e-mail: expresskredit.cz@gmail.com
Přílohy:  moneyyf.jpg (2,2 kB)
Eda Profil uživatele
25/1/2008 20:42:18
Také pro špatné chlazení má vliv sundaný zadní kryt motoru, nebo naopak utěsněný zadní kryt - klapka v krytu na zimu pro snížení chlazení.
HaD Profil uživatele + foto
24/1/2008 22:34:51
- špatně napnutý klínový řemen (to by ale byly problémy i s dobíjením)
- příliš velký předstih (motor "zvoní", ale projevovalo by se to spíš v létě)
- netěsný motor a mastnostou a prachem ucpaná chladící žebra na válcích (jestli to je vůbec možné tolik ucpat)
- nějak hooodně špatně namontované chlazení motoru (opět by se projevilo hlavně v létě)
- nedostatečné mazání motoru (má být 1:50)
Tomáš Novák Profil uživatele
24/1/2008 20:57:49
Měl bych ještě dotaz...jaký by mohl být důvod přehřívání?
Tomáš Novák Profil uživatele
24/1/2008 19:49:06
Děkuji,jsem jinak z Prahy
Eda Profil uživatele
24/1/2008 19:33:12
Pokud se ti přehřívá motor v zimě, nevím co budeš dělat v létě. Kousnutí bude asi prasklý pístní kroužek. Doporučuji vyndat motor, sundat válce a podívat se na pístní kroužky zada jsou volné a zámky drží. Pokud jsou kroužky polamané, určitě budou poškozené písty a pro další provoz nevhodné.
Co se týče startéru je možná závada jen v suché hřídeli, kdy pastorek nejezdí, nebo vysouvací vidlička poškozená. Vytahni startér ven, mázni hřídel, odšroubuj elektromagnetický spínač a překontroluj vidličku. Pokud se startér točí přes zuby - při startováni se ozve kovový zvuk, několikrát se motor neprotočí a pak se rozběhne - je odřený věnec s ozubením. Motor ven, autogenem nahřát věnec do červena a v kožených pracovních rukavicích věnec sundat a otočit, nechat vychládnout. Taky překontrolovat ozubení na startéru.
Pište také odkud jste, aby se vám mohl přihlásit kamarád ze sousedství.
Tomáš Novák Profil uživatele
24/1/2008 18:59:00
Přeji dobrý den,mohl by mi někdo poradit ohledně přehřívání motoru Trabanta,už se mi bohužel párkrát stalo že se během jízdy hryznul,ale pak se opět rozchodil...a pak ještě jedna prosba...v mém startéru se usídlil nějaký skřítek či co...někdy se na prazdnoi točí pastorek a třeba na třetí pokus se chytne...mám vyměnit elektromag.spínač či stačí vyčistit.Děkuji za rady:)
na začátek předchozí  1  další na konec

Odepsat na: Drobná závada

Text: Kdo jsi:  E-mail: 
Vlákno:
 
Příloha:       

Pro zvýraznění částí textu můžete používat dvě HTML značky: <b>tučně</b>, <i>kurzívou</i>.
Pozor! NEZAPOMEŇTE uvést v ukončovací značce lomítko (/), jinak můžete ztučnit nebo zkurzívnit celý text na stránce.

Odkazy na jiné stránky pište jako http://www.neco.cz/stranka.html. Odkaz se nahradí textem zástupným textem [URL], který bude po kliknutí směřovat jako aktivní link na požadovanou adresu.

Příspěvek neprochází korekturou, ale putuje ihned na stránky. K příspěvku lze přiložit jakýkoliv soubor do velikosti 1 MB. Tento soubor si bude pak moci každý stáhnout odkazem jednoduše přímo z diskuzního fóra. Kolonka e-mail není povinná.

© 2019 Trabant.cz  •  Všechna práva vyhrazena. Chcete-li něco veřejně použít, raději se nás zeptejte, rádi pomůžeme.  •  info@trabant.cz TOPlist