1955-1991
Trabant.cz
Motiv dne
... diskuzní fórum
přihlášení





Nejste zaregistrovaní? Registrace na Trabant.cz je zdarma a přinese Vám řadu výhod.

 
 

Výpis vlákna

seřadit vzestupně/sestupně
Karoserie Trabant 601 (8)
LukasH Profil uživatele + foto
1/5/2008 09:23:22
Zinkovat celou karoserii rozhodně ne, kolega to před pár lety udělal a prý se to uplně pokroutilo a nešlo s tím nic dělat. Doporučuju pořádně ošetřit karoserii a zinkovat jen ostatní díly? Proč ne, já si na obě auta pozinkoval komplet zadní ramena i s talíři, odpůrci mě od toho odrazovali, ale byl jsem na STK a dostal jsem za pravdu že to v žádném případě autu neuškodí, právě naopak, mám to už rok a jsem spokojen. Pozinkoval jsem i přední ramena držáčky na alternárot a podobný věci, taky celý tažný no a po zkušenostech z minulého měsíce kdy mi spadlo okno pozinkuju i kolejničky na okna ve dveřích aby neuhnily.
Asi nemá cenu zinkovat třeba pomocný rám, musel by se celý rozvrtat, to si myslím je lepší natřít taky manipulací motorem, převodovkou by se to oprýskalo a efekt by byl pryč.
Petr Bříza
30/4/2008 16:49:09
Taky mě napadlo nechat si ho pozinkovat. Ale má to víc háčků než pro. Nejen ty co se tu už zmínili, ale třeba i velikost. Málo kde vám pozinkujou něco tak velkýho jako minivůz trabant. A stejně to neudělá zázraky. Kvalitní ůdržba a péče udělá víc. A s tím zinkem ve spreji... to je zbytečný vyhození peněz. To se používá maximálně, aby nebylo vidět, kde je to špatně pozinkovaný. Nějakou ohranu to skýtá, ale o moc lepší než běžnej lak to není.
Pavel JHB Profil uživatele
27/1/2008 11:15:11
Ja bych se zaroveho zinku bal. Pokrouceni by se nemelo dostavit, pokud s
karoserii budou manipulovat jak maji, coz povetsinou u lidi, kteri tam
delaji nebyva zvykem. Vim o cem mluvim, jako kancelarskej jsem mival tzv
vagonovou sluzbu a do podobneho provozu svazel pracovniky. 24h/den byli
nality a meli jedine heslo - "tady vydrzime jen mi a drevo". Podstatne vetsi
problem je pravne to vzp[ominane naplneni dutin. Pokud totiz dutiny nejsou
ciste tak uplne "zarostou" zinkem a nepomuzou ani diry. Pokud bych chtel
udelat pro plechy maximum, tak bych piskoval (opet je ale potreba davat
veeeeliky pozor) a strikal epoxidovym zakladem se zinkem.
Miloš Ducháček Profil uživatele + foto
26/1/2008 08:47:17
Já taky typoval do těch 300 Kg. Chtěl bych odstrojit svojí karoserii a nechat ji pozinkovat. Pokud měl někdo stejný nápad a přemýšlel o tom, tak sděluji info. Volal jsem do dvou firem a v jedné mi sdělili 25 Kč/kg bez DPH (není možné bez dokladu a tím i bez DPH) a v druhé 17 Kč/Kg bez DPH (bez dokladu možné i bez DPH). Ale všichni mě odrazovali, neboť karoserie (slabší plechy) by se mohli zkroutit, neboť se jedná o žárové zinkování. Další problém byl v tom, že by se museli navrtat díry, aby žádné dutiny nezůstaly bez odtoku. A tak opravdu nevím, ještě sháním esli by se nedala pozinkovat za studena, neboť i pozink prodávají ve spreji. Za další radu rád.
Karel
26/1/2008 08:06:35
Nedávno jsem to dělal, odnášel jsem skelet s blatníky, střechou, bez kapot, bez dveří. Dva to nesli za zadní podběhy a já vepředu za spojnici (mezi blinkrama). Měli jsme dost. Dva bychom to naložili, ale měl bych strach, že si strhnu záda, nebo uženu kýlu. Tipuji 200 kg.
Pavel JHB Profil uživatele
25/1/2008 19:49:30
Ty ses nejake silnej ne :-) 150kg na kazdeho? Ja bych typoval o neco min....
Tomáš Kouřil Profil uživatele
25/1/2008 19:35:46
dva lidi to odnesou, takže moc vážit asi nebude,300 kg tak ?
Miloš Ducháček Profil uživatele + foto
23/1/2008 11:21:34
Dobrý den všem.
Dotaz.... asi na Vláďu, nebo jiného odborníka.... KOLIK váží holá karoserie Trabanta bez dílů z Duroplastu....holý plech..... Děkuji Miloš
na začátek předchozí  1  další na konec

Odepsat na: Karoserie Trabant 601

Text: Kdo jsi:  E-mail: 
Vlákno:
 
Příloha:       

Pro zvýraznění částí textu můžete používat dvě HTML značky: <b>tučně</b>, <i>kurzívou</i>.
Pozor! NEZAPOMEŇTE uvést v ukončovací značce lomítko (/), jinak můžete ztučnit nebo zkurzívnit celý text na stránce.

Odkazy na jiné stránky pište jako http://www.neco.cz/stranka.html. Odkaz se nahradí textem zástupným textem [URL], který bude po kliknutí směřovat jako aktivní link na požadovanou adresu.

Příspěvek neprochází korekturou, ale putuje ihned na stránky. K příspěvku lze přiložit jakýkoliv soubor do velikosti 1 MB. Tento soubor si bude pak moci každý stáhnout odkazem jednoduše přímo z diskuzního fóra. Kolonka e-mail není povinná.

© 2019 Trabant.cz  •  Všechna práva vyhrazena. Chcete-li něco veřejně použít, raději se nás zeptejte, rádi pomůžeme.  •  info@trabant.cz TOPlist