1955-1991
Trabant.cz
Motiv dne
... diskuzní fórum
přihlášení





Nejste zaregistrovaní? Registrace na Trabant.cz je zdarma a přinese Vám řadu výhod.

 
 

Výpis vlákna

Z čeho to je? (28)
mp
15/12/2008 20:04:31
Shodou náhod jsem zrovna koupil Trabanta, kde toto relátko je. Údajně z výroby. Je to ročník 1981, 6V. Zdá se tedy, že jde o vylepšené mechanické relátko, v tomto případě elektronické. A montovalo se do doby zavedení 12V rozvodu.
Pavel JHB Profil uživatele
1/12/2008 09:53:26
mp> mne to pripada jako elektrinicky regulator k dynamu. V jednom aute jsem
mel temer totez, ale bile barva a CZ puvodu. Urcite se ale najde (nejspis
nekdo ze slovaku), ktery tu silenou rec umi a prelozi.
mp
30/11/2008 20:48:27
Lze vložit pouze jednu přílohu, takže, tady je fotka relátka.
 
Za to rameno děkuji, ale tlumiče nebudou z F125. To už mi pár lidí vyvrátilo.
Přílohy:  493799353.jpg (70,0 kB)
Peter
30/11/2008 20:31:39
Tlmiče POLMO-moze byt F125 ale rameno je Fiat 127/128/Zastava!
mp
30/11/2008 18:58:53
Pokud máte čas a náladu, můžete se zamyslet nad tím, jestli se tyto věci týkají Trabanta.
 
První asi ano, v letáku se píše Trabant 6V. Jde asi o relátko, ale nevím, kdy se používalo a proč je maďarské.
 
Druhá věc je nějaký úhloměr. Prostředek se zmáčkne a ručka ukáže k zemi. Nemá nějakou souvislost s předstihem zapalování? :-)
Přílohy:  493810737.jpg (55,5 kB)
Pavel JHB Profil uživatele
25/10/2008 23:15:13
Myslel jsem Zigul, ale podle popisu to vypada na kosti + tlumice na Fiat 125p
mp
25/10/2008 17:42:50
POLMO 702-2905500 3B
 
Ale je to špatně čitelné.
Ivosh Profil uživatele + foto
25/10/2008 13:56:33
Dokázal bys na těch tlumičích najít označení?
mp Profil uživatele + foto
24/10/2008 20:36:52
Poradí někdo, z čeho jsou díly na fotce?
 
Mohlo by jít o starého warťase nebo multicar.
 
Možná ale nejsou ani ze stejného typu auta.
Přílohy:  imag0152.jpg (140,4 kB)
mp
18/7/2008 09:48:05
Díky za nakopnutí ohledně Multicaru. Když se kouknu na fotky na netu, opravdu to vypadá, že je z M22 nebo z Roburu.
mack Profil uživatele + foto
18/7/2008 07:57:09
@ivosh: Porovnával jsem ho s válečky do zadních brzd Wartburg. Píšu dle vzhledu.
juch..
17/7/2008 22:32:25
ten starter je z multicar 22.Neříkám, že na 100% ale ty udaje na něm sedí s tím co mám na svém. Případně by měl jít i do M 25.
Ivosh Profil uživatele + foto
16/7/2008 21:57:22
@mack: podle čeho poznáš, že je to na wartburga? Podle fotky vypadá téměř identicky, jako zadní na trabanta (do 67). Jediný rozdíl, co vidím, jsou ostřejší úhly po obou stranách od závitu pro odvzdušňovací sroub, v porovnání s mými válečky. Viz: [URL]
mack Profil uživatele + foto
16/7/2008 21:40:31
Je tohle - brzdový váleček BZ5-simplex zadní (do IX/67)? Odpověď zní: dle vzhledu je to Wartburg na 99,9%.
Vašek D. Profil uživatele + foto
14/7/2008 14:55:58
Dle velikosti by to mohlo být do Robura anebo do náklaďáku IFA. A pak je taky možnost, že to je východoněmecký výrobek určený do jiného východního auta, neboli dodávka dílů v rámci RVHP, třeba jako české stěrače na trabantu. Takže to vpodstatě může být do čehokoliv, třeba do naftové ještěrky Balkancar :-). Opište si to dlouhé vyražené číslo na tom starteru a zadejte ho do google, třeba něco relevantního vypadne. Anebo to dejte na aukro rovnou...
mp
14/7/2008 08:57:57
Už jsem to tady jednou dával, takže druhý pokus, tentokrát s jinými fotkami. Poradí někdo, z čeho to je? Pro porovnání velikosti jsem to vyfotil spolu s trabantím dynamem.
Přílohy:  s1.jpg (231,8 kB)
Ivosh Profil uživatele + foto
18/3/2008 10:06:58
Na spodku toho motorku by mel byt vyrazen byt typ, voltaz a datum vyroby. Kazdopadne je to jednorychlostni zubovy, ale z toho obrazku neni jasne, zda 6V nebo 12V.
mp Profil uživatele + foto
18/3/2008 07:01:00
Mohl by se někdo trochu rozepsat na téma motorku stěračů? Pokud jsem to správně pochopil, dělaly se -
 
- jednorychlostní zubové 6V (do IV/75)
 
později, zároveň
 
- jednorychlostní zubové 6V (IV/75 -IX/83)
- dvourychlostní šnekové 6V (IV/75 -IX/83)
 
později
 
- dvourychlostní šnekové 12V( odX/83)
 
Je v příloze "jednorychlostní zubový 6V (IV/75 -IX/83)"?
 
Wartburgy měly stejné motorky?
 
Přílohy:  329572339.jpg (46,4 kB)
mp Profil uživatele + foto
6/3/2008 10:48:03
Takže asi IFA. Je podstatně větší, než má Trabant, výkon 3 PS.
mp
5/3/2008 20:40:28
A ještě jedna.
Přílohy:  imag0013.jpg (294,5 kB)
MP
5/3/2008 20:39:53
Předpokládám, že tenhle startér není z warťase. Nebo se pletu? Z čeho je?
Přílohy:  imag0012.jpg (240,8 kB)
DCK
23/1/2008 08:46:34
G= GANG nebo GEAR alias kvalt
mp
22/1/2008 19:41:43
:-)
 
Je to nějaké čudné. Koupil jsem ho jako tachometr do Trabiho, vnější průměr sedí, náhon od pohledu taky pasuje. Předpokládal jsem, že to je z nějakého starého typu. Neměli náhodou staří Trabanti tachometr do stovky?
 
Na závěr ještě jedna, tentokrát lehká otázka. Je tohle - brzdový váleček BZ5-simplex zadní (do IX/67)?
Přílohy:  imag0003.jpg (25,8 kB)
slávek
22/1/2008 15:02:16
To bude nějakej leteckej vzhledem k tomu že tam je i stupnice Géček.
habr Profil uživatele
22/1/2008 12:35:12
z žádného
na začátek předchozí  1 | 2  další další

Odepsat na: Z čeho to je?

Text: Kdo jsi:  E-mail: 
Vlákno:
 
Příloha:       

Pro zvýraznění částí textu můžete používat dvě HTML značky: <b>tučně</b>, <i>kurzívou</i>.
Pozor! NEZAPOMEŇTE uvést v ukončovací značce lomítko (/), jinak můžete ztučnit nebo zkurzívnit celý text na stránce.

Odkazy na jiné stránky pište jako http://www.neco.cz/stranka.html. Odkaz se nahradí textem zástupným textem [URL], který bude po kliknutí směřovat jako aktivní link na požadovanou adresu.

Příspěvek neprochází korekturou, ale putuje ihned na stránky. K příspěvku lze přiložit jakýkoliv soubor do velikosti 1 MB. Tento soubor si bude pak moci každý stáhnout odkazem jednoduše přímo z diskuzního fóra. Kolonka e-mail není povinná.

© 2019 Trabant.cz  •  Všechna práva vyhrazena. Chcete-li něco veřejně použít, raději se nás zeptejte, rádi pomůžeme.  •  info@trabant.cz TOPlist