1955-1991
Trabant.cz
Motiv dne
... diskuzní fórum
přihlášení





Nejste zaregistrovaní? Registrace na Trabant.cz je zdarma a přinese Vám řadu výhod.

 
 

Výpis vlákna

Vysílačka!!! (18)
RAdim donath
8/2/2015 21:35:38
Dobrý večer chtěl jsem se poptak na nějaké kvalitni vysílačky přes které se dá dorozumívat bez odposlechu. A taky bych se chtěl zepta jestli se dá s nějakou tokvou odposlochávat vojenské a policejní složky . Děkuji za odpověd RAdim
Pavel JHB Profil uživatele
30/1/2008 19:14:33
Mr_Kuj> udelej si jednu carku navic, ja tam ten kondik mam taky :-)
Mr_Kuj Profil uživatele + foto
30/1/2008 18:53:45
Origo Trabant/Wartburg alternator tento odrusovaci kondenzator obsahoval. Nachadzal sa pod plastovym krytom (ktory uz malokto ma...), priamo na telese altika. Ale z 10 aut na ktorych som origo alternator videl len 2 mali aj origo kondenzator...
Ivan Stritz Profil uživatele + foto
28/1/2008 18:22:59
[URL]
slávek
23/1/2008 10:43:49
No jo :-) ale jak? Pordíte? prosím...
Pavel JHB Profil uživatele
23/1/2008 03:41:43
Odrusit alternator.
slávek
23/1/2008 01:22:29
a co s tím?
habr Profil uživatele
23/1/2008 00:58:39
já připojuji audiovýstup z GPS přes autorádio kvůli zesílení zvuku a také mi to báječně měří otáčky a to u 4taktního W1,3. Není to ale zapalovací soustavou, je to alternátorem, to mám ověřeno.
slávek
23/1/2008 00:44:02
To jo a je naprosto přesný! nemá ani nejmenší odchylku za to ručím!
Eda Profil uživatele
22/1/2008 18:41:37
To slávek : Máš akustický otáčkomět
slávek
22/1/2008 11:25:32
Tak jsem anténu umístil na plošinku vlevo za zadním oknem. Je zde další zlepšení, méňe rušení. I přesto při příjmu stále slyším motor....
Pavel JHB Profil uživatele
19/1/2008 11:04:07
To je docela ostuda, ja myslel, ze kdyz se zabyvas kvokatory, mas alespon
zakladni znalosti. Ale brat cokoliv z zarusene site.....
slávek
19/1/2008 01:18:07
Neboj se nic. o této věci vím.
habr Profil uživatele
19/1/2008 01:13:34
neporadím s anténou, ale musím tě varovat před požárem! Pokud jsi na napájecí kabel nedal pojistku, tak velmi riskuješ požár vozu. Tento kabel je trvale pod proudem a pokud by se z jakéhokoliv důvodu nějak ukostřil, tak aku je tak silný zdroj energie, že vodič rozžhaví a izolace začne hořet. Pokud jsi vodič co možná nejblíže k aukumulátoru osadil pojistkou ne více než 8A pak je vše v pořádku a nebezpečí požáru je minimalizováno.
slávek
19/1/2008 00:59:52
Tak hlásím první výsledky mého snažení. první co jsem provedl jsem se podíval odku mám přivedený napájení vysílačky, zjistil jsem že jsem ho kdysi dávno zapojil tím nejednoduším způsobem a to tak že jsem vzal nejbližší trvalý proud ze spínací skříňky. tak jsem to zrušil a napojil jsem přímí drát od baterie. je pravda, že jsem při jhízdě po městě si připadal jak na václaváku a ve vysílčce jsem stále někoho slyšel. Opravdu zlepšení!!! Ale i tak jsem zjisti, že rušení od motoru je zde stále. Takže budu pokračovat ze zkoušením dále. nyní mám v plánu přenístit anténu co nejdále od motoru. Zřejmě ji umístím do leva za zadní okénko (pozn. mám limusine) , nebo jsem přemýšlel dozadu na střechu.... co myslíte? Co bude lepší? jaké máte zkušenosti z umístěním antény?
Viktor
16/1/2008 22:37:30
Když jsem byl v Africe, tak tam měli na safari autech namontovanou anténu od vysílačky v rohu zadního nárazníku. Teď asi tuším proč.
Standa1443
16/1/2008 17:28:39
Anténu máš blízko zdroje rušení, dej ji radši na střechu do zadu.
slávek
15/1/2008 20:18:07
Ahoj Trabanťáci!
Mám menší či větší problém. Zamontoval jsem CB vysílačku do svého trabíka limusine. Po všech možných zkoušení jsem anténu umístil vpravo před čelní sklo a vysílačka je v pravo v palubce. Vysílačka takto umístěna šlape naprosto bez problémů a nemůžu si stěžovat. Ale v okamžiku kdy nastartuji motor, je její výkon aožitě rušen i přes rušení funguje a vprovozu se domluvím, ale chytám pouze velmi silné zdroje. ty slabší které v klidu chytím tak s nastartovaným motorem nemám šanci komunikovat. mám i celou přední kapotu zevnitř kvůli odrušení potaženou alobalem a řádně ukodtřenou takže celý hnací agrgetát je srxt pod odstíněním. I přes to však zapalování velice ruší. Nejlepší situace jsem docílil pokud jsem odstínil kabely ke svíčkám. Ale brzo začli probíjet do odrušovacího opletu a motor začal jít na jeden válec. Tak jsem je musel odstranit. teď používám měděné kabely ke svíčkám. Šlapou bez chybně, ale bojím se je zas oplétat do kovu.
Neměl by jste někdo nějaký perfektní nápad jak se vyhnout tomuto rušení?
Díky Slávek.
na začátek předchozí  1  další na konec

Odepsat na: Vysílačka!!!

Text: Kdo jsi:  E-mail: 
Vlákno:
 
Příloha:       

Pro zvýraznění částí textu můžete používat dvě HTML značky: <b>tučně</b>, <i>kurzívou</i>.
Pozor! NEZAPOMEŇTE uvést v ukončovací značce lomítko (/), jinak můžete ztučnit nebo zkurzívnit celý text na stránce.

Odkazy na jiné stránky pište jako http://www.neco.cz/stranka.html. Odkaz se nahradí textem zástupným textem [URL], který bude po kliknutí směřovat jako aktivní link na požadovanou adresu.

Příspěvek neprochází korekturou, ale putuje ihned na stránky. K příspěvku lze přiložit jakýkoliv soubor do velikosti 1 MB. Tento soubor si bude pak moci každý stáhnout odkazem jednoduše přímo z diskuzního fóra. Kolonka e-mail není povinná.

© 2019 Trabant.cz  •  Všechna práva vyhrazena. Chcete-li něco veřejně použít, raději se nás zeptejte, rádi pomůžeme.  •  info@trabant.cz TOPlist