1955-1991
Trabant.cz
Motiv dne
... diskuzní fórum
přihlášení





Nejste zaregistrovaní? Registrace na Trabant.cz je zdarma a přinese Vám řadu výhod.

 
 

Výpis vlákna

EBZA ESE-2h (16)
pepas Profil uživatele + foto
13/5/2009 00:42:54
Proběhly dvě testovací jízdy (130 a 30km) Motor jde dobře. EBZA nahrazena novou klasikou. Karburátor původní 28-1-1.Provedl jsem i úpravu odklonu zadních kol a výměnu kol. Jízdní vlastnosti se výrazně zlepšily. Trabík sedí jako motokára.
Přílohy:  trabiolaf078.jpg (100,3 kB)
pepas Profil uživatele + foto
6/5/2009 11:14:54
Tak jsem včera 5.5.2009 opět zavrčel. Zda to nejelo vinou EBZY, jsem nezkoumal. Motor jsem rozebral a přetěsnil a EBZU nahradil úplně novým kontaktním zapalováním originál DDR. Ještě bude zkušební jízda na 100km.
pepas Profil uživatele + foto
17/4/2009 20:56:12
To: Pavel JBH. Díky za info. Dnes jsem koupil funkční EBZU i s trabíkem-tudor 11/1989. Stál od léta. Startoval jsem ho šroubovákem na startéru (vadná spínačka) a chyti napoprvé (na moji baterku). Na mém je něco s motorem a EBZA se pravděpodobně zničila neodbornou kontrolou žárovkovou zkoušečkou (já jsem to nebyl). Více na www.oranzada.estranky.cz
Přílohy:  trabiolaf057.jpg (96,9 kB)
Pavel JHB Profil uživatele
17/4/2009 03:33:30
Zkus odkaz tady: [URL] nebo stranky TK Usti n./L.
Ja mam od nej posleni mail z unora 2008, ale sel pres forum, takze adresu
odesilatele nezjistim. Kazdopadne mail, kterej ja mam nefunguje, byl do
prace (cpost) a tam uz urcite nedela.
pepas Profil uživatele + foto
17/4/2009 02:37:33
Obracím se zde s žádostí a prosbou o uvedení adresy, kde by bylo možno provést kontrolu a opravu zapalování EBZA. Prošel jsem zde uvedená vlákna a jednu adresu našel (ze 14.4.2006 - Vrbis), a le email na "mvservis" se nedoručil.
Děkuji
Eda Profil uživatele
24/9/2008 16:25:01
Honzo, dej svíčku z prvního válce na druhý a odzkoušej, zda to není svíčkou. Zbytečně neměň svíčky. potom nevíš kde byla chyba. Musíš na to jit systematicky. Také sundej oplechováni z fajfky. Když se přesune závada na svíčku druhého válce, byla to svíčka.
Honza
24/9/2008 03:11:00
Ahoj chlapi,
díky za názory k Ebze. Při startování problém opravdu není a to i tehdy, když baterka není úplně OK. Problém u mě nastává při teplotách 0 a míň. Nastartuju, rozjedu se a najednou jedu na jeden válec - svíčka na prvním válci (jenom u něj) je studená. Po nějakých 30 metrech občas naskočí a dokud se neumoudří tak je to o nervy. Jak se trochu zahřeje, pak už to zase jede OK. Ještě zkusím znova vyměnit svíčky. Proto jsem si myslel, že uvedený tranzistor by to vyřešil. Pzn: zapalování je seřízený. Tak uvidím.
Hoďa
17/9/2008 21:53:45
Ano Eda má pravdu..tohle se mě právě stalo.musel jsem dlouho točit baterka točila ale jak 6V trabanta.a protě ne a ne chytnou jen jsem povolik klíček a už to chytlo..tak jsem mysle,že je srada v ebze vše bylo ok.startér ok..dal jsme jinou novou baterku a už to točí tak jak má..
baterka Perion nebyla ani tak stará cca 1 rok.ale ani po nabití netočí..:-( točí ale málo..
Eda Profil uživatele
17/9/2008 20:36:09
Problém není v EBZE ale v baterce. Při slabé baterce točí motor, ale nechytne, po vypnutí startéru - zvýši se napětí a motor chytne. Po nabití baterky se tento problém stratí. Tedy Ebza je vpořádku a problém je v baterce. Na žduchnutí motor chytne okamžitě.
Pavel JHB Profil uživatele
17/9/2008 16:34:55
U nas byva i -25 az 28 a vzdy nebyl problem natocit, pokud starter otocil
motorem, vzdy chytnul. Nijak bych to neresil.
Ivosh Profil uživatele + foto
17/9/2008 13:09:08
Také jsem neměl v zimě s ebzou problémy. A jezdil jsem s ní poměrně často. Dokud ebza funguje, nešahal bych na ni.
HaD Profil uživatele + foto
17/9/2008 12:11:58
Honza > Dovolím si reagovat na Tvůj dotaz. Zajímal jsem se o funci EBZy, protože po internetu putovaly i různé fámy. Nikde jsem nenašel, že by se tranzistor SK169k vyráběl, natož jeho parametry. Výměna za tento tranzistor měla zaručit, že i při značném poklesu napětí při startu bude zapalování plně fungovat, že nedojde ke zeslabení jiskry, protože se neotevře plně tento tranzistor. Takovýto pokles napětí hrozí hlavně v zimě, kdy je akumulátor víc zatěžován, údajně může napětí klesnout až k 6V. Pokud ovšem máš akumulátor v pořádku, nemáš extrémě zoxidované svorky na něm a nebydlíš na Sibiři, tak bych se problémů neobával. Co pročítám diskuze, nepamatuju si, že by si někdo stěžoval na problémy se zimními starty v souvislosti s EBZou.
Honza
17/9/2008 11:37:33
Ahoj Ivoshi,
dočetl jsem se, že aby Ebza pracovala dobře i v zimě, je dobré výkonový tranzistor SU 169k nahradit typem SK169k. Ten jsem nesehnal a čím ho nahradit nevím. Můžeš pomoci?
Děkuji Honza
Pavel Myslivec Profil uživatele
29/11/2007 20:28:51
Tak jsem to našel původní majitel zapojil špatně jeden káblík od řídící jednotky,už to valí.
Ivosh Profil uživatele + foto
29/11/2007 08:21:38
U mne byl svého času příčinou toho odpálený výkonový tranzistor. Musel se vyměnit.
Pavel Myslivec Profil uživatele
28/11/2007 22:11:07
Ahojte EBZA mi háže jen jednu jiskru druhou ne,jakej problém nevíte? Dík.
na začátek předchozí  1  další na konec

Odepsat na: EBZA ESE-2h

Text: Kdo jsi:  E-mail: 
Vlákno:
 
Příloha:       

Pro zvýraznění částí textu můžete používat dvě HTML značky: <b>tučně</b>, <i>kurzívou</i>.
Pozor! NEZAPOMEŇTE uvést v ukončovací značce lomítko (/), jinak můžete ztučnit nebo zkurzívnit celý text na stránce.

Odkazy na jiné stránky pište jako http://www.neco.cz/stranka.html. Odkaz se nahradí textem zástupným textem [URL], který bude po kliknutí směřovat jako aktivní link na požadovanou adresu.

Příspěvek neprochází korekturou, ale putuje ihned na stránky. K příspěvku lze přiložit jakýkoliv soubor do velikosti 1 MB. Tento soubor si bude pak moci každý stáhnout odkazem jednoduše přímo z diskuzního fóra. Kolonka e-mail není povinná.

© 2019 Trabant.cz  •  Všechna práva vyhrazena. Chcete-li něco veřejně použít, raději se nás zeptejte, rádi pomůžeme.  •  info@trabant.cz TOPlist