1955-1991
Trabant.cz
Motiv dne
... diskuzní fórum
přihlášení





Nejste zaregistrovaní? Registrace na Trabant.cz je zdarma a přinese Vám řadu výhod.

 
 

Výpis vlákna

seřadit vzestupně/sestupně
Alternator Trabant 1,1 (10)
Eda Profil uživatele
30/11/2007 18:15:15
Při velkém odběru se zatíží alternátor a ten brzdí motor - sníži volnoběh natolik, že motor má snahu zdechnout až zdechne. Tento jev je normální u všech vozů.
Prof
28/11/2007 10:13:31
To Eda: Měly by. V létě mi to dělá taky, aniž by se s volnoběhem hejbalo. A dá se to vyřešit, aniž bych zvyšoval otáčky?
Eda Profil uživatele
20/11/2007 18:44:31
To Prof : volnoběžné otáčky by měly držet při zapnutých světlech a vymačklé spojce. Na zimu je lepší nechat vyšší otáčky než v létě.
Ivosh Profil uživatele + foto
20/11/2007 16:43:40
Záleží na karburátoru, ale obecně buď mírným obohacením volnoběžné směsi, nebo zvýšením volnoběžných otáček. Nevylučuju také vadný karburátor, například s nějakou netěsností.
Prof Profil uživatele
20/11/2007 11:12:03
Já mám problém lehce opačný. Když při volnoběhu zapnu světla, varovný, rádio a ostřikovače, poklesnou mi otáčky na hranici před zhasnutím motoru. Měl by někdo radu, jak to vyřešit, aby to v pohodě drželo volnoběh?? (Trabant 601 Universal, 12V)
vojta101
19/11/2007 16:01:03
Naši měli podobnej problém, sice u Felicie, ale to myslím neva. prostě v nižších otáčkách světla pohasly a při rozjezdu se rozsvítily víc. první co bylo že to odpravilo komplet H4. takže jsem jel v noci na mlhovky...dobíjení se vůbec nehlásilo, nenormálně dobíjelo dál. a pak po asi měsíci možná víc auto prostě zůstalo stát u cesty. výsledek repas alternátoru...ale to zase tolik nestojí tak myslím není problém to nechat udělat. hlavně pak je jistota...
Eda Profil uživatele
19/11/2007 15:51:44
To Ivosh : problikáváni při vyšších otačkách je spíše než sjetý uhlík, uhlík váznoucí v nečistotě. Uhlík se nestačí vrácet, protože je zamaštěn a zaprašen. Většinou stačí umýt v benzínu. Když jsou krátké uhlíky je lepší je vyměnit.
Ivosh Profil uživatele + foto
19/11/2007 15:20:38
Ja menil uhliky na altiku ve 120 000 km. Zavada se zacala projevovat asi 3-5000 km drive problikavanim kontrolky dobijeni ve strednich otackach.
Eda Profil uživatele
18/11/2007 14:52:29
Baterka má v plném stavu při zatížení 12 V, alternátor dává při vyšších otáčkách 14 - 14,5 V. Elektronika vždy funguje na 100%, když přestane fungovat tak taky na 100%. Červená kontrolka na volnoběh, zvláště v nizkých otáčkach se zozsvěcuje. Nechej si od autoelektrikáře přeměřit nabíjení.
Jirka
18/11/2007 11:22:14
Preji hezky den,
Mam Trabiho 1,1 a na volnobeh mi poblikavaji svetla. Myslim, ze mam problem budto s uhliky na alternatoru nebo s regulatorem. Regulator mam elektronicky DLR (starsi varianta). Uhliky urcite koupim nove, ale chtel bych se zeptat, jakou vydrz mely tyhle regulatory. Jestli ho nemam nekde sehnat taky, aby nebyl uz pred smrti.
 
Diky moc
na začátek předchozí  1  další na konec

Odepsat na: Alternator Trabant 1,1

Text: Kdo jsi:  E-mail: 
Vlákno:
 
Příloha:       

Pro zvýraznění částí textu můžete používat dvě HTML značky: <b>tučně</b>, <i>kurzívou</i>.
Pozor! NEZAPOMEŇTE uvést v ukončovací značce lomítko (/), jinak můžete ztučnit nebo zkurzívnit celý text na stránce.

Odkazy na jiné stránky pište jako http://www.neco.cz/stranka.html. Odkaz se nahradí textem zástupným textem [URL], který bude po kliknutí směřovat jako aktivní link na požadovanou adresu.

Příspěvek neprochází korekturou, ale putuje ihned na stránky. K příspěvku lze přiložit jakýkoliv soubor do velikosti 1 MB. Tento soubor si bude pak moci každý stáhnout odkazem jednoduše přímo z diskuzního fóra. Kolonka e-mail není povinná.

© 2019 Trabant.cz  •  Všechna práva vyhrazena. Chcete-li něco veřejně použít, raději se nás zeptejte, rádi pomůžeme.  •  info@trabant.cz TOPlist