1955-1991
Trabant.cz
Motiv dne
... diskuzní fórum
přihlášení





Nejste zaregistrovaní? Registrace na Trabant.cz je zdarma a přinese Vám řadu výhod.

 
 

Výpis vlákna

seřadit vzestupně/sestupně
SYD 55-53 (4)
Ivosh Profil uživatele + foto
14/7/2004 11:14:27
> To mne pripomina, ze jsem o vikendu ziskal sadu starych hlav valcu.
> Vzhledem k tomu, ze uz mam tri pary, tak az je nekdo z Vas bude
> shanet, tak mne za ne muzete neco nabidnout... :-)
 
Dekuji za nabidku. Pridavam se k Vladovi. Mam take tri, mozna i ctyri pary
hlav pro 18mm svicky. Vlado, vymenim Tvoji hlavu za moji hlavu. :-)
 
IJ
VlaVla Profil uživatele + foto
14/7/2004 11:11:40
> Z hlediska puvodnosti je prakticky kompletni. Nepuvodnim jsem nasel snad jen
> rizeni, levy predni blatnik, hlavy valcu
 
To mne pripomina, ze jsem o vikendu ziskal sadu starych hlav valcu.
Vzhledem k tomu, ze uz mam tri pary, tak az je nekdo z Vas bude
shanet, tak mne za ne muzete neco nabidnout... :-)
 
Vlada
Ivosh Profil uživatele + foto
14/7/2004 07:57:35
Jo, jeste jsem dal na web mezi dokumenty snimky kombika pana Kosika z Kosic.
 
IJ
Ivosh Profil uživatele + foto
14/7/2004 07:54:31
Asi jste celi zvedavi, jak jsem vcera pochodil. Spatne. Vozidlo neni vubec v
dobrem stavu, ce se technicke stranky tyce. Velka cast podlahy je znacne
korodovana a krome prahu a vlastovky (i kdyz ta je relativne dobra) by se
musel vyvarovat treba i zadni nosnik, ruzne diry v podlaze. Podbehy se mi
bohuzel nepodarilo proverit. Ostatni dily podvozku jsou take ve sporadickem
stavu, pri renovaci by slo vse dolu a moc bych se rozmyslel, co namontovat
na vuz zpatky. Zajimave je, ze koroze postihla i dily, u kterych to neni az
tak bezne, nebo nebyvaji postihnuty tak silne. Jsou to plechy chlazeni,
nadrz, dily karburatoru, dynamo, atd. Koroze se slusne vyhnula interieru,
tam je povrch podlahy zdravy.
 
To je ke stavu z hlediska koroze. Motorika -- i kdyz jsem mel 6V baterku,
ktera dve hodiny predtim pred myma ocima tocila jinym trabikem, nepodarilo
se protocit motor tak, aby naskocil. Kdyz jsem zkousel motor rukou, nekladl
moc odpor, pocitam, ze je zraly na vybrus, i kdyz majitel tvrdil, ze za nej
ruci. Motor je jinak po vybruse. O ostatnich vecech majitel rikal, ze za nic
neruci. Hlavne brzdy a tak. Vozidlo sest let prakticky nejelo, pry jen obcas
protoci motor.
 
Z hlediska puvodnosti je prakticky kompletni. Nepuvodnim jsem nasel snad jen
rizeni, levy predni blatnik, hlavy valcu a samozrejme takove veci jako
vyfuk.
 
Zaver: kdybych jej vzal, pak jen na dily. Na renovaci je to neco, jako mam
doma. Misty se mi to zdalo jeste horsi. Ma to sice par puvodnich detailu,
ktere doma nemam, nebo mam znicene. Treba spoiler, predni popelnajs, listy,
naustek tlumice sani, koncovku radici paky. Ale to nema pro mne v soucasne
dobe hodnotu, za ktero to majitel chce. Navic, clovek si treba rekne, ze to
ma pekne calouny a sedacky. Pri blizsim pruzkumu bych je ale stejne dal
precalounit, protoze jsou misty potrhane. Navic jsem se takrikajic zamiloval
do svych zlutohnedych calounu.
 
Takze to celkove chapu spis jako poznavaci vypravu, ktera prinesla tyto pro
mne nove nebo upresnene skutecnosti:
 
-- N nadrz se opravdu neco lepilo. Nalepka byla v tomto pripade hned za
vickem. Ovsem zcela necitelna. Pocitam, ze tam byl misici pomer benzin:olej.
S nejakym tim Vorsicht nebo Vorschrift. :-)
-- Vozidlo melo vyssi uzaver nadrze kovovy cerny. Povazuji to za original.
-- Blinkgeber rovnez puvodni. Pro mne je prekvapenim, ze ma zcela jiny
popis, nez typy 2x15, co mam doma z pozdejsich let. Tento byl März 1964.
-- Vzadu v kufru jsem nalezl puvodni remen pro uchyceni naradi, o kterem
pisou v testu z 1963.
-- Na motorovou stenu okolo palivoveho kohoutu se ze strany interieru
pravdepodobne davala nejaka tlumici vlozka. Mam ji take doma. I moje, i ta
na teto T600 ma takovy zajimavy tvar a vypada dost hrozne.
-- Myslim, ze na prave strane vozu byly dodrzeny dotahy jinobarevneho pruhu
podle originalu. Oba konce jsem vyfotil.
 
Takze tolik obsahove. Par fotek najdete na zname adrese.
 
IJ
 
PS: Jene, znacka kvality na motorove stene klasicka zluta lepena. :-)
na začátek předchozí  1  další na konec

Odepsat na: SYD 55-53

Text: Kdo jsi:  E-mail: 
Vlákno:
 
Příloha:       

Pro zvýraznění částí textu můžete používat dvě HTML značky: <b>tučně</b>, <i>kurzívou</i>.
Pozor! NEZAPOMEŇTE uvést v ukončovací značce lomítko (/), jinak můžete ztučnit nebo zkurzívnit celý text na stránce.

Odkazy na jiné stránky pište jako http://www.neco.cz/stranka.html. Odkaz se nahradí textem zástupným textem [URL], který bude po kliknutí směřovat jako aktivní link na požadovanou adresu.

Příspěvek neprochází korekturou, ale putuje ihned na stránky. K příspěvku lze přiložit jakýkoliv soubor do velikosti 1 MB. Tento soubor si bude pak moci každý stáhnout odkazem jednoduše přímo z diskuzního fóra. Kolonka e-mail není povinná.

© 2019 Trabant.cz  •  Všechna práva vyhrazena. Chcete-li něco veřejně použít, raději se nás zeptejte, rádi pomůžeme.  •  info@trabant.cz TOPlist